سینما اسکولز

پرسش های متداول

محصولاتی که در سایت قرار دارند بصورت کامل ترجمه شده است یا خیر ؟

بله ، تمامی محصولاتی که در سایت منتشر گردیده (آموزش ، فیلم تئاتر ، پشت صحنه و …) ، بصورت کامل ترجمه شده و با زیرنویس فارسی چسبیده به فیلم هست و بطور کلی زمانی یک محصول در سایت منتشر می شود که بصورت کامل ترجمه شده باشد !


محصولات سایت بصورت فایل دانلودی در اختیار ما قرار میگیره با بصورت بسته فیزیکی ؟

تمامی محصولات سایت بصورت فایل دانلودی و بلافاصله بعد از خرید در پنل کاربریتون برای دانلود قرار میگیره !


آیا برای دانلود و یا نگهداری فایل ها محدودیت زمانی دارم ؟

شما برای نگه داشتن فایل ها در هرجایی که مایل هستید دارای هیچگونه محدودیتی نیستین و میتونید تا ابد محصولات خریداری شده رو در موبایل ، کامپیوترتون یا … داشته باشین.


با گوشی آیفون اپل نمی توانم از سایت دانلود کنم ؟

برای دانلود با آیفون و آی پد می توانید از سه اپلیکیشن رایگان Documents by Readdle ، File Manager & Browser ، Downloader Pro استفاده نمائید. هر سه اپلیکیشن دارای مرورگر مخصوص به خود هستند که از طریق آن می توانید وارد سایت شده و اقدام به دانلود نمائید.


فایل ها ایراد داره و کامل اکسترکت نمیشه و مینویسه insert a disk with this volume and press ok to try again or press cancell to breack extraction !

این ارور زمانی اتفاق می افتد که فایل زیپ چند پارت دارد.باید همه این فایل ها را در یک پوشه کنار هم قرار دهید و دوباره اکسترکت (Extract) کنید.به طور اتوماتیک مشکل برطرف می شود و فایل ها به طور کامل باز می شوند و تکمیل می شوند.


پرداخت با موفقیت انجام شد و مبلغ از حسابم کسر شد اما در هنگام برگشت به سایت با مشکل مواجه شد و خرید انجام نشد !

در صورت بروز چنین مشکلی مبلغ پرداخت شده نهایتا تا ۷۲ ساعت پس از واریز به حساب بانکی شما بازخواهد گشت. درغیر این صورت تصویری از رسید پرداخت یا شماره ارجاع پرداخت و نام کاربری خود به ایمیل cinemaschools.ir@gmail.com ارسال نمایید تا ما مشکل را پیگیری کرده و شما را از نتیجه مطلع نماییم.


من در خارج کشور زندگی میکنم ، چطور میتونم بسته های آموزشی را خریداری کنم؟

برای خرید بسته های آموزشی تنها راه موجود استفاده از واسطه ی شخصی و یا کارت اعتباری از بانک های ایرانی می باشد.


چرا سرعت من در هنگام دانلود شبانه ی رایگان کم می شود؟

بیشتر شرکت های اینترنتی (ISP) سرعت های خود را در زمان شب یا دانلود رایگان محدود می کنند. جهت اطلاعات بیشتر تست سرعت بگیرید یا با مرکز پشتیبانی شرکت اینترنتی خود تماس حاصل فرمایید.


فایل رو دانلود کردم اصلا باز نمیشه و این پیام میاد The archive is either in unknown format or damaged

اول از همه مطمئن شوید که از نسخه جدید winrar استفاده میکنید و نه نسخه های قدیمی ! این خطا به دلیل قطع و وصل شدن ناگهانی اینترنتتان هنگام دانلود است. در صورت مواجه شدن با این خطا از آنجایی که فایل ها قابلیت ریکاوری دارند ، می توانید فایل را  Repair کنید ، برای استفاده از این ویژگی کافی است نرم افزار وینرار (به انگلیسی: Winrar) را اجرا نموده، به محلی که فایل‌های فشرده را دانلود کرده‌اید مراجعه کنید و فایل مورد دار را انتخاب کرده و گزینه «Repair» که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره‌سازی آن انتخاب کنید. پس از اتمام کار، به محلی که برای ذخیره‌سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و فایل جدید را اکسترکت نمایید. اگر نتیجه نگرفتید ، اون فایل مشکل دار رو باید دوباره دانلود کنید.ضمنا استفاده از جدیدترین نسخه برنامه ۷-zip رو هم امتحان کنید.


اگر ارور Archive Not Found رو دریافت کردین :

این ارور بیشتر مواقع به دلیل قدیمی بودن نسخه winrar ای که نصب کرده اید اتفاق می افتد . برای حل آن، جدیدترین نسخه نرم افزار winrar را نصب کنید و فایل فشرده را اکسترکت کنید .ضمنا استفاده از جدیدترین نسخه برنامه ۷-zip رو هم امتحان کنید.

جشنواره بوی ماه مهر : 20 درصد تخفیف بر روی تمامی محصولات + 50 درصد تخفیف بیشترکلیک کنید
+