توضیحات
مشاهده نمونه درس هایی از این دوره آموزشی :
Directing Actors :: Hollywood Camera Work
این مجموعه شامل ۱۷ فصل و در مجموع حدود ۲۵ ساعت آموزش می باشد که تمامی ۱۷ فصل بصورت کامل در این مجموعه قرار گرفته است !
کارگردانی بازیگران / ۱۷ بخش آموزشی پیشرفته و جدید / نگرشی جدید و جامع
سالیان سال است که مجموعه آموزشی «Directing Actors» یا کارگردانی بازیگران به عنوان جامعترین مجموعه آموزش بازیگری و کارگردانی در دنیا به حساب میآید. این مجموعه که خالق آن «پر هلمز» بوده، با بهرهگیری از قویترین تکنیکها و استفاده از اصول مناسب و صحیح در صحنه، روشی بهتر برای کارگردانی ارائه میدهد.
این مجموعه با داشتن بیش از هزار نمونه، تقریباً تمامی تکنیکهای بازیگری و کارگردانی و نحوه تعامل آنها با یکدیگر را پوشش میدهد و مراحل انتخاب بازیگر، تمرین و فیلمبرداری ۹ صحنه نیز در آن گنجانده شده است.
مجموعه آموزشی «Directing Actors» حاصل تلاشهای «پر هلمز» برای ایجاد یک مجموعه جامع برای کار با بازیگران بوده که تمامی تکنیکهای شناخته شده در این زمینه در آن آزمایش شده و نتایج آنها گاهی شگفتانگیز و غافلگیرکننده بوده است.
این آموزش نتیجه تلاش ۱۵۰ نفر در طول ۷ سال در جهت توسعه و ۵ سال تلاش برای ضبط و تدوین آن میباشد و بیش از ۵۰ بازیگر در آن حضور دارند که این اجازه را به ما دادند که تمامی مراحل کار با آنان بدون کوچکترین حذفیاتی در اختیار شما قرار بگیرد.
یک مجموعه آموزشی پیشگام و خلاقانه
مجموعه آموزشی «Directing Actors» یا کار با بازیگران، یک مجموعه بسیار جامع و کامل است که تمامی مراحل کار با بازیگران را آموزش میدهد.
کارگردانی با نگاهی جدید
در طول ۷ سال توسعه این اثر و ۳ سال فیلمبرداری و تدوین آن، ما تمامی تکنیکهای شناخته شده در زمینه بازیگری و کارگردانی را گرد آوردهایم تا تصویری جدیدی ارائه دهیم.
تصویری بسیار بزرگتر
در بخش اول آموزش، ما زبان جدید و بینظیری در معرفی تکنیکهای کارگردانی و بازیگری ارائه دادهایم. در بخش دوم نیز، از این تکنیکها در انتخاب بازیگران، تمرین و فیلمبرداری استفاده کرده و ۹ سکانس مختلف ساختهایم.
یک کلاس فوقالعاده برای بازیگری
نمیتوان بدون صحبت درباره بازیگری، از کارگردانی حرفی زد. این مجموعه آموزشی حقیقتاً یک کلاس بازیگری جامع است که زمینه آموزشی آن میتواند بیشتر و بزرگتر از هر کلاس و کتاب و ویدیوی آموزشی دیگر باشد.
یک رابطه جدید
یک بازی خوب و فوقالعاده، تنها با بهرهگیری از تکنیکهای عالی و درجه یک حاصل نمیشود، بلکه نتیجه یک محیط خوب و عوامل دیگری است که در این زمینه دخیل هستند. در این مجموعه آموزشی، ما اصول و روشهای درست و کاملی برای کار با بازیگران را آموزش میدهیم تا بتوانید بهترین بازی را از بازیگران حاصل کنید.
ساختار دوره آموزشی
این مجموعه آموزشی به دو بخش تقسیم میشود. بخش اول آن، بخش تئوری و نظری است و بیشتر درباره تکنیکهای فردی صحبت میکند. در قسمت دوم که ۹ صحنه که آنها را مرحله انتخاب بازیگران تا فیلمبرداری دنبال خواهیم کرد، همه این موارد در کنار یکدیگر به کار گرفته میشوند و برای اولین بار خواهیم دید که چگونه تکنیکها در کنار یکدیگر قرار میگیرند تا کاراکترهای جذاب و سرزندهای خلق شود.
بخش ۱: بازی طبیعی
در قسمت اول، به بررسی این مورد میپردازیم که کدام بخشهای شخصیت یک کاراکتر با بازی بازیگر ایجاد میشود. سپس درباره این بحث میکنیم که نادیده گرفتن کاراکتر داستان و قبول خودتان به عنوان چیزی که هستید، باعث میشود بازی از حالت طبیعی خود خارج شود.
یک محصول عظیم
تقریباً صد بازیگر با استعداد در تولید این مجموعه آموزشی شرکت داشتهاند.
بخش ۸-۲: ایدههای فعال
ایدههای فعال، افکار و ایدههایی هستند که میتوانند یک رفتار را بسازند. آنچه که ما به دنبال آنها هستیم افکار سادهای هستند که فکر کردن به آنها کار آسانی است، اما میتوانند رفتارهای پیچیدهای تولید کنند که خود به خود پدیدار میشوند.
در هر تکنیک خوب بازیگری، دستهای از افکار و اندیشههای مختلف وجود دارد. از قسمت ۲ تا ۸ در این بخش، نه تنها به تک تک این ایدههای فعال میپردازیم، بلکه سطح جدیدی از درک آنها ایجاد خواهیم کرد و برخی نگرشها در این زمینه را مورد ارزیابی قرار میدهیم؛ به عنوان مثال، افعالی که مناسب و خوب تلقی میشوند، در حالی که شاید اینطور نباشد.
بازیگری در سینما
با وجود اینکه نقش کاراکتر در سینما و تئاتر مثل هم هستند، تکنیکهایی که برای قرارگیری آنها در مدیوم مورد نظر استفاده میشود، بسیار متفاوت هستند. این مجموعه آموزشی، بیشتر بر بازیگری و کارگردانی در فیلم و سینما تکیه دارد.
لایههای رفتار و کردار
یکی از موارد مهم در این آموزش، لایههای رفتاری است. تمامی تکنیکهای بازیگری در این مفهوم جای دارد و زمانی که ارتباط با آن را دریافتید، به وضوح میتوانید نحوه ارتباط تکنیکهای مختلف بازیگری را فرا بگیرید.
درست مانند این است که هر لایه رفتار، بیانگر یک فلسفه و اصل منحصر به فردی است. برای مثال، کار کردن روی اهداف و مقاصد، چیزی متمایز از کار کردن روی آینده کاراکتر یا گذشته اوست، یا طرحی که او در حال حاضر دارد، چیزی متمایز از کار کردن با تجسم خود، فعالیتهای فیزیکی یا وضعیت احساسی اوست.
در این مجموعه خواهید دید که چگونه بیشتر بازیگران و کارگردانان، بیشتر از یک یا دو لایه برای خود ایجاد نکردهاند و بازی غنی و ظریف آنها ناشی از جنبههای روحی و روانی است که خودشان به وجود آوردهاند. این بخش یکی از سختترین قسمتهای این دوره آموزشی به حساب میآید، اما دانش و ظرفیت شما را به عنوان کارگردان یا بازیگر به سطح جدیدی ارتقا میدهد.
بخش ۱۰-۹: انتخاب بازیگران
این واقعیت دارد که اگر یک بازیگر را به درستی انتخاب کنید، بخش عمدهای از کار را انجام دادهاید. در این مجموعه آموزشی، با فرآیند کامل انتخاب بازیگران آشنا خواهید شد و اینکه چگونه میتوان فهمید که یک بازیگر برای یک نقش مناسب است، اینکه آیا میتواند خوب بازی کند و هنگام انتخاب او به چه نکات منفی و مثبتی باید توجه داشت و در هنگام تست گیری چه کارهایی انجام داد تا اطلاعات درست و مفیدی از بازی او به دست آورد و تصمیم درستی گرفت.
جلسه انتخاب بازیگران نیز مورد دیگری است که در این آموزش به آن پرداختهایم. اینکه چگونه محیط دلپذیری ایجاد کنید که بازیگر به نشان دادن استعداد خود تشویق شود. در این قسمت به تمامی موارد مورد نیاز از نحوه ایجاد فضای تست، ضبط مصاحبه، تماس با بازیگران میپردازیم و در نهایت نحوه رسیدن به لیست نفرات احتمالی که شانس بیشتری برای انتخاب شدن دارند را آموزش میدهیم.
چه به عنوان کارگردان و چه به عنوان بازیگر، نشستن روی صندلی تست بازیگری میتواند به دانش و اطلاعات شما چیزهای زیادی اضافه کند، اما در عین حال میتواند کار کسلکنندهای باشد.
فرآیند کامل انتخاب بازیگران
در این آموزش یاد میگیرید که چگونه بفهمید یک شخص برای یک نقش خاص مناسب است یا خیر و با در نظر گرفتن نکات مثبت و منفی مهم، دریابید که آیا توانایی بازیگری دارد یا نه.
بخش آموزنده برای بازیگران
هیچ چیز به اندازه تماشای یک جلسه تست بازیگری بدون حذفیات نمیتواند آموزنده باشد. وقتی به قسمت فرآیند تصمیمگیری برسید، همان چیزی را میبینید که کارگردان میبیند و این میتواند دیدگاهتان را نسبت به فرآیند تست و آزمون بازیگری تغییر دهد.
بخش ۱۱ : تمرین
بخش بعدی آموزش، در خصوص فرآیند کارگردانی است که از تمرین فیلمنامهخوانی شروع شده و تا فیلمبرداری دنبال میشود. این مراحل با جزئیات بسیار زیاد به تصویر کشیده شده و ما همه چیز را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادهایم. بسیاری از افراد، مرحله تمرین که مرحله اول در این قسمت است را نادیده میگیرند و تصور آنها این است که بازی بدون تمرین باعث میشود سر صحنه بداهه بیشتری به وجود آمده و بازی خود به خودی صورت گیرد.
اما باید در نظر داشته باشید که تمرین فیلمنامه و بازی، نه تنها عمق کاراکتر را کم نمیکند، بلکه بدون آن، سر صحنه زبان مشترکی وجود نخواهد داشت و رسیدن به بازی خوب زمان زیادی را تلف خواهد کرد.
سادگی
وقتی به طور کامل متوجه شوید که چه عواملی در ساخت یک کاراکتر نقش دارند، در مورد همکاری و تمرین نظر متفاوتی خواهید داشت و با سایر عوامل و بازیگران، همکاری بیشتری خواهید نمود.
بخش ۱۲: روال کارگردانی
در این بخش به عنوان یک کارگردان میآموزید که چه چیزی را در چه زمانی بگویید، چه چیزی را در چه زمانی نگویید و اینکه چگونه به طور سازنده انتقاد کنید. همچین تمامی مشکلاتی که ممکن است پدید بیاید، مانند استرس داشتن بازیگران و … را مورد بررسی قرار داده و برای آنها راهحل ارائه دادهایم.
مواردی مانند ایجاد وقفه و کات، بازی در کنار بازیگر فرضی و همچنین تلاش برای ایجاد تمرکز بازیگران را نیز مورد بررسی قرار دادهایم.
ترسی وجود ندارد
بسیاری از کارگردانان از این هراس دارند که شاید موردی را به اشتباه به بازیگران انتقال دهند. اما زمانی که شما با فرآیند بازیگری کاملاً آشنا باشید، با کار آنها رابطه عمیقتری برقرار خواهید کرد و متوجه میشوید که تفاوت شما با آنها تنها در ظاهر کار است.
بخش ۱۷-۱۳: کارگردانی بیوقفه
در این قسمت برای شش بخش پایانی، تمرین و فیلمبرداری انجام میدهیم. اینجاست که با نهایت سرعت کار میکنیم و از دانشی که فراگرفتهایم بهره خواهیم برد. اینجا برای اولین بار خواهیم دید که چگونه تکنیکها در کنار یکدیگر برای ایجاد کاراکترهای سرزنده به کار میآیند.
وقتی زمان فیلمبرداری فرا برسد، موارد بسیار زیادی را بررسی میکنیم. معیار انتخاب صحنهها موضوع آنها بوده است؛ برای مثال، صحنه عاشقانه، صحنه احساسی و صحنه درگیری فیزیکی انتخاب کردهایم که مستلزم توجه به موارد خاصی است.
تولید صحنه از ابتدا تا انتها
ما این ۹ صحنه انتخابی را تحت شرایط واقعی فیلمبرداری کردهایم. در این قسمت میآموزید که چگونه به مسائل مهم سر صحنه توجه کنید و در هر شرایطی، کاراکتر را اولویت اول خود قرار دهید.
درام جنایی (۴ سکانس)
ما چهار سکانس در ژانر جنایی درام تهیه کردهایم که کارآگاهی به نام «لیلی» (با بازی «لی استارک») در آن حضور دارد که به دلیل آسیبی که در کودکی به او رسیده، از نظر احساسی دچار مشکل بوده و هیچ تجربه و علاقهای به روابط شخصی ندارد.
کاراکتر «رینالد» (با بازی «کارل همیلتون») بعد از قتل دخترش پریشان شده و هدف او در زندگی این است که قاتل دخترش را پیدا کند. او فرد تنهایی است، دچار توهم توطئه شده، در ماشین خودش زندگی میکند و «لیلی» را به عنوان تنها دوست خود پذیرفته است، اما «لیلی» نه میتواند دوست او باشد و نه چنین قصدی دارد.
با مشاهده تمرینات فیلمنامهخوانی و فیلمبرداری ۴ صحنه، بخشهای مختلفی از کار مانند قوس کاراکتر و نحوه شکلگیری کاراکترها را خواهید دید و با مشاهده رفتار آنها میبینید که کدام یک، مناسب بازیگران بوده است. در این بخش تکنیکهای بازیگری را نیز شاهد خواهید بود.
یک استاندارد جدید
باورهای بیشماری که درباره نحوه کارگردانی بازیگران وجود دارد، بر مبنای یک ارتباطی است که مدتهاست وجود خارجی ندارد. بدون وجود این رابطه، بسیاری از این باورها درست نخواهند بود.
درام بیمار روانی (۴ سکانس)
یک بیمار روانی به نام «لئونارد» (با بازی «دیوید اسکات کراوفورد») به یک محله ثروتمندنشین نقل مکان کرده و به دروغ به همه گفته که او یک مدیر اجرایی فنی است. قربانی بعدی او «الاین» (با بازی «مگی اسکرانتوم») یک زن خانهدار و کمحوصله است که «لئونارد» بعد از اظهار نظر کوچکش، تصمیم به قتل او گرفته است. همسر «الاین» یعنی «لاورنس» (با بازی «پیت نیویس») توسط «لئونارد» هیپنوتیزم شده و به درستی متوجه علائم اطرافش نمیشود.
این صحنهها به این دلیل برای این آموزش انتخاب شده که یک فرد روانی، رفتار مشخصی ندارد و بازی کردن در چنین نقشی کار سختی است. در این صحنه درگیری فیزیکی نیز وجود دارد که از نظر حسی، فیلمبرداری آن کار دشواری است و نیاز به توجهات ویژهای از سمت کارگردان دارد.
محدودهای کامل
ما باید در تمامی جنبههای شخصیتی و روانی انسان کاوش کنیم؛ از جمله کاراکترهایی که نفرتانگیز هستند. کار ما (به عنوان فیلمساز) اصلاح این خصوصیات نیست، بلکه ما تنها باید آن را همانطور که هست، با نهایت صداقت به تصویر بکشیم.
درام سیاسی (صحنه عاشقانه)
یک نماینده کنگره به نام «فرانک» (با بازی «پیت نیویس») به کارمند و معشوقه خود «لیزا» (با بازی «لائورا اوبناف») قول داده که زنش را طلاق بدهد. «لیزا» رویای تبدیل شدن به بانوی اول آمریکا (همسر رئیس جمهور) را در سر میپروراند و با وجود خلف وعدههای فراوان، به «فرانک» باور و اعتماد دارد. اما در این صحنه، به طور واضح مشخص میشود که رویای او هرگز محقق نخواهد شد.
صحنههای عاشقانه مانند هر صحنه دیگری که احساسات خام را به نمایش میگذارد یا مرزهای انسانی را نقض میکند، نیاز به شیوه عمل خاصی از سوی کارگردان دارد تا بازیگران از حضور در چنین صحنههایی احساس امنیت و راحتی داشته باشند.
رهبر باشید
تبدیل شدن به یک کارگردان خوب، صرفاً به داشتن تکنیک متکی نیست و باید بتوانید نقش یک رهبر را ایفا کنید. ما همیشه در موقعیتی ناآشنا و تازه قرار میگیریم، زیرا هرگز «این» فیلم را قبلاً نساختهایم. کارگردانی یعنی اینکه بدانید چگونه تیم خود را در یک سفر اکتشافی، هدایت و مدیریت نمایید.
فهرست آموزشی:
بخش ۱ – بازی طبیعی
- به دوره آموزشی «کارگردانی بازیگران» خوش آمدید.
- تصویر بزرگ
- بازیگری چیست؟
- هویت و شخصیت اصلی
- بازی «Result Acting» – قسمت ۱
- بازی «Result Acting» – قسمت ۲
- ایدههای فعال
- «Active Allowing» – قسمت ۱
- «Active Allowing» – قسمت ۲
- اختصاصی بودن – قسمت ۱
- اختصاصی بودن – قسمت ۲
بخش ۲: ایدههای فعال
- لایههای رفتاری
- کارگردانی «Result Directing» خوب
- محدودیتهای موجود در «Result Directing»
- «Active Allowing» – قسمت ۳
- مالکیت کاراکتر
- ویژگیها، عیوب، رفتار معمولی
- تضاد نمایشی و دراماتیک
- قوس کاراکتر
- بررسی اهداف و مقاصد
- اهداف احساس محور
- اهداف مبتنی بر باورها
بخش ۳: ایدههای فعال
- اهداف خیالی
- اهداف خوب
- افعال فعال
- آزمودن افعال فعال
- پیدا کردن ضرب و آهنگ – قسمت ۱
- پیدا کردن ضرب و آهنگ – قسمت ۲
- انتقال و گذار صحیح
- مشکلات افعال فعال
- موانع – قسمت ۱
- موانع – قسمت ۲
- موانع – قسمت ۳
بخش ۴: ایدههای فعال
- انگیزه خویشتنشناسی
- انگیزه احساسی
- انگیزه منطقی – قسمت ۱
- انگیزه منطقی – قسمت ۲
- بالا بردن هزینهها
- خلاصه اهداف
- نقاب اجتماعی
- رازهای پنهان شدن
- «Result Directing» خود
- تظاهر کردن و انتقال پیام
- معنای حقیقی – قسمت ۱
- معنای حقیقی – قسمت ۲
بخش ۵: ایدههای فعال
- نحوه استفاده از لایهها
- آینده
- انتظار
- هدف و مقصد
- تغییر در انتظار
- غیرقابل پیشبینی بودن – قسمت ۱
- غیرقابل پیشبینی بودن – قسمت ۲
- طرحریزی – قسمت ۱
- طرحریزی – قسمت ۲
- قانون آیا-اگر
- ویژگی آیا-اگر
بخش ۶: ایدههای فعال
- وضعیت آیا-اگر
- تصاویر کلمات – قسمت ۱
- تصاویر کلمات – قسمت ۲
- فرآیند تفکر – قسمت ۱
فرآیند تفکر – قسمت ۲
- انکار
- لحظه قبل – قسمت ۱
- لحظه قبل – قسمت ۲
- زمینه داستان
- داستان پیشزمینه
بخش ۷: ایدههای فعال
- سایر افراد
- صداهای درونی
- تأثیرات مستقیم
- خویشتنشناسی
- تصویر گروهی
- کلاس اجتماعی-اقتصادی
- شکستن تصویر
- واقعی کردن
- صندلی داغ – قسمت ۱
- صندلی داغ – قسمت ۲
بخش ۸: ایدههای فعال
- صحنهپردازی برای تجربه
- کارگردانی برای تجربه
- پیدا کردن حس – قسمت ۱
- پیدا کردن حس – قسمت ۲
- رفتار مدلسازی شده
- ماسک ورک
- بازی تکنیکی
- نگرش تجربی
- اکشن فیزیکی
- نگاه کردن
- فعالیت مداوم و غیره
- زمانبندی
- علامتگذاری ضربها
- پایان کار
بخش ۹: انتخاب بازیگران
- مقدمه انتخاب بازیگران
- کار کردن با یک مدیر انتخاب بازیگران
- فراخوانی گروه بازیگران
- ارزیابی بازیگران
- ما دنبال چه هستیم
- تست بازیگری – قسمت ۱
- هدایت جلسه تست بازیگری
- تست بازیگری – قسمت ۲
- تست بازیگری – قسمت ۳
بخش ۱۰: انتخاب بازیگران
- ارزیابی بازیگران
- تست بازیگری – قسمت ۴
- بررسی روال تست بازیگری
- تست بازیگری – قسمت ۵
- نحوه فیلمبرداری از جلسه تست بازیگری
- تست بازیگری – قسمت ۶
- خصوصیات بازیگر
- تست بازیگری – قسمت ۷
- چگونه بازی بد را تشخیص دهیم
- تماس با بازیگران – قسمت ۱
- تماس با بازیگران – قسمت ۲
بخش ۱۱: تمرین فیلمنامهخوانی
- مرجع صاحب نظر – قسمت ۱
- مرجع صاحب نظر – قسمت ۲
- مرجع صاحب نظر – قسمت ۳
- کمالگرایی – قسمت ۱
- کمالگرایی – قسمت ۲
- مقدمه تمرین فیلمنامهخوانی
- آمادهسازی برای تمرین
- شروع تمرین
- جستجو برای مضمون و مفهوم
- تکنیکها – قسمت ۱
- تکنیکها – قسمت ۲
- تکنیکها – قسمت ۳
بخش ۱۲: سر صحنه
- ویژگیهای اساسی کارگردان
- صحنهپردازی بازیگر پسند
- آماده شدن
- کاهش فشار و استرس
- ضبط نما
- بعد از ضبط نما
- حل مشکل
- راهحل کارساز نیست
- تغییر سریع نحوه فیلمبرداری
بخش ۱۳: درام جنایی – صحنه اتومبیل
- معرفی صحنه اتومبیل
- تمرین صحنه اتومبیل – قسمت ۱
- تمرین صحنه اتومبیل – قسمت ۲
- تمرین صحنه اتومبیل – قسمت ۳
- فیلمبرداری صحنه اتومبیل – قسمت ۱
- فیلمبرداری صحنه اتومبیل – قسمت ۲
- فیلمبرداری صحنه اتومبیل – قسمت ۳
- فیلمبرداری صحنه اتومبیل – قسمت ۴
- فیلمبرداری صحنه اتومبیل – قسمت ۵
- صداگذاری صحنه اتومبیل
- تدوین نهایی صحنه اتومبیل
بخش ۱۴: درام سیاسی – صحنه عاشقانه
- مقدمه صحنه عاشقانه
- اتاق سبز صحنه عاشقانه (۱)
- اتاق سبز صحنه عاشقانه (۲)
- تمرین صحنه عاشقانه سر صحنه (۱)
- تمرین صحنه عاشقانه سر صحنه (۲)
- فیلمبرداری صحنه عاشقانه
- تدوین نهایی صحنه عاشقانه
بخش ۱۵: قتل – قسمت ۱
- مقدمه صحنه قتل
- تمرین صحنه قتل – قسمت ۱
- تمرین صحنه قتل – قسمت ۲
- تمرین صحنه قتل – قسمت ۳
- تمرین صحنه قتل – قسمت ۴
- تمرین بلدکاران – قسمت ۱
- تمرین بدلکاران – قسمت ۲
- وقوع قتل – قسمت ۱
- وقوع قتل – قسمت ۲
- تیتراژ پایانی
بخش ۱۶: قتل – قسمت ۲
- حمله برای قتل – قسمت ۱
- حمله برای قتل – قسمت ۲
- حمله برای قتل – قسمت ۳
- قتل در ضیافت شام – قسمت ۱
- قتل در ضیافت شام – قسمت ۲
- قتل در ضیافت شام – قسمت ۳
- قتل در ضیافت شام – قسمت ۴
- قتل در هنگام دزدیدن کیف پول
- تدوین نهایی صحنه قتل
- تیتراژ پایانی
بخش ۱۷: درام جنایی – بازجویی – صحنههای شام
- مقدمه صحنه بازجویی
- صحنه بازجویی – قسمت ۱
- صحنه بازجویی – قسمت ۲
- صحنه بازجویی – قسمت ۳
- صحنه بازجویی – قسمت ۴
- تدوین نهایی صحنه بازجویی
- صحنه تالار
- صحنه شام – قسمت ۱
- صحنه شام – قسمت ۲
- تدوین نهایی صحنه شام
- تیتراژ پایانی
توضیحات تکمیلی
زمان آموزش | 25 ساعت |
---|---|
تعداد دروس | 17 فصل |
حجم | 21.7 گیگابایت |
مدرس | Hollywood Camera Work |
کاربرگ | دارد |
ابوالفضل –
سلام ببخشید آموزش بازیگری و بازیگردانی هالیوود کی میاد
ادمین –
سلام دوست عزیز ، این مجموعه بخاطر زمان زیاد و پیچیدگی کمی زمانبر شده ولی سعی میکنیم تا یک ماه آینده آماده و منتشر کنیم !
majid 1399 –
با سلام و خسته نباشید
خواستم بپرسم که مجموعه آموزش بازیگری و بازیگردانی هالیوود دقیقا کی آماده میشه و قیمتش حدودا چقدره؟
با تشکر
ادمین –
سلام دوست عزیز ، یه مقدار مسائل پیش بینی نشده پیش اومد که باعث تاخیر در انتشار این مجموعه شد ، تمام تلاشمون رو میکنیم که تا یک ماه آینده آماده بشه .
رامین –
اگر مشکل انتشار در فضای مجازی هست شاید بشه به صورت DVD برای متقاضیان ارسال کنید .
ادمین –
درود ، نه نگرانی در این خصوص نیست ان شاءالله به زودی منتشر خواهد شد !
Bahadorarabi1990 –
درود فراوان ، بی صبرانه منتظر انتشار این مجموعه هستم ، همچنین خسته نباشید برای این سایت و آموزشهای خوب تان .
ادمین –
درود بر شما و ممنون از همراهی تون .
majid 1399 –
با سلام و خسته نباشد خدمت شما
تشکر می کنم ازتون بابت ارائه ویدئو از محصول آموزش جامع بازیگری و بازیگردانی هالیوود، امیدوارم هرچه زودتر محصول در دسترس قرار بگیره
با تشکر
ادمین –
درود بر شما ، حتما سعی ما هم بر اینه که ضمن حفظ کیفیت ترجمه بتونیم زودتر آماده انتشار در سایت کنیم .
رامین –
سلام .
میشه لطفا تاریخ انتشار این مجموعه رو مشخص کنید ؟
ادمین –
سلام جناب رامین عزیز ، زمان انتشار رو مشخص کردیم . امیدواریم بتونیم خدماتی که شایسته شماست ارائه بدیم .
majid 1399 –
با سلام و خسته نباشد خدمت شما
تشکر می کنم ازتون بابت تلاش ها برای آماده شدن سریع مجموعه – با تاریخ جدید آماده شدن، بسیار خرسدم
با تشکر
محمد –
سلااااام خسته نباشید…این همه صبر کردیم که این کار زود تر ترجمه بشه…بعد الان ۳ فصلش کامل نیست؟بله قیمت دلار خیلی رفته بالا اما این که این مجموعه رو اگه فروشش زیاد شد تکمیل کنید و اگه نشد فعلا دست نگه دارید هم درست نیست….و درستِ که کامل ترجمش می کنید اما تا کی؟امیدوارم هر چی زود تر تکمیل بشه…مرسی از همه ی زحمات شما
ادمین –
سلام دوست عزیز ، درست میفرمایید ولی واقعیتش اینه که برای این مجموعه خیلی هزینه شده و باید ببینیم استقبال به چه صورت هست تا بخشی از هزینه ها جبران بشه . مطمئن باشید که اگر استقبال مناسبی توسط شما و دیگر علاقه مندان صورت بگیره ما هرچه زودتر اقدام میکنیم برای ۳ فصل نهایی و خیلی طول نمیکشه روند ترجمه !
سجاد –
مرسی از مجموعه فوق العاده وب سایت سینما اسکولز ، میدونیم که هزینه های زیادی رو متحمل شدین و من به شخصه هم این مجموعه و هم مجموعه های دیگه سایت رو تهیه میکنم تا بخشی از هزینه ها و زحماتتون جبران بشه که ان شاالله ۳ فصل باقیمونده رو هم زودتر منتشر کنید . با آرزوی موفقیت برای شما !
ادمین –
ممنون از شما دوست عزیز !
Aref –
الان این بسته رو بخریم بعد سه فصل بعدیشرو بیارین برای منی که الان خریدم میزارین یا باز باید دو باره بخرمش؟؟
ادمین –
سلام ، دوستانی که این پکیج رو قبل از آماده شدن ۳ فصل نهایی (۱۵ ، ۱۶ و ۱۷) خریداری کنند متقبل هزینه بیشتر برای خرید ۳ فصل باقیمانده نمیشن و بصورت رایگان ۳ فصل نهایی به پنل کاربریشون به عنوان هدیه اضافه میشه !
shaikhpour –
سلام – من خیلی دوست داشتم تهیه کنم این آموزش رو اما چون کامل نیست نمیگیرم – فک کنم ۴ ماه باشه که منتظر این آموزش بودم ولی دلم به اما و اگر خوش نیست – کاشکی کامل قرار میدادین
ادمین –
سلام اطلاعیه جدید در خصوص این مجموعه منتشر شده :
۳ فصل باقیمانده این پکیج یعنی فصل های ۱۵ ، ۱۶ و ۱۷ نیز هم اکنون توسط ما خریداری شده و در حال ترجمه می باشد و امید است ۳ فصل نهایی نیز در تاریخ ۳۰ / ۸ / ۹۹ منتشر شود !
Aref –
سلام
سه فصل بعدیش رو اضافه کنین قیمت هم بیشتر میشه؟
ادمین –
سلام ، بله اضافه میشه . منتها اطلاعیه جدید و پیشنهاد ویژه رو بخونید :
• اطلاعیه جدید : ۳ فصل باقیمانده این پکیج یعنی فصل های ۱۵ ، ۱۶ و ۱۷ نیز هم اکنون توسط ما خریداری شده و در حال ترجمه می باشد و امید است ۳ فصل نهایی نیز در تاریخ ۳۰ / ۸ / ۹۹ منتشر شود !
• پیشنهاد ویژه : دوستانی که این پکیج رو قبل از آماده شدن ۳ فصل نهایی (۱۵ ، ۱۶ و ۱۷) خریداری کنند متقبل هزینه بیشتر برای خرید ۳ فصل باقیمانده نمیشن و بصورت رایگان ۳ فصل نهایی به پنل کاربریشون به عنوان هدیه اضافه میشه !
رامین (مالک تایید شده) –
سلام و خسته نباشید …
خیلی منتظر این مجموعه بودم .خریداری کردم .بهتر از اون چیزی هست که فکر میکردم و ترجمه ی شما هم با توجه به اینکه تجزیه وتحلیل های روانشناسانه واصطلاحات تخصصی درش به کار رفته خیلی عالیه .
ممنونم از زحمات تمام دست اندر کاران .
منتظر سه بخش پایانی هستم .
ادمین –
سلام دوست عزیز . خواهش میکنیم ، باعث افتخاره . از حمایت و همراهی شما هم ممنونیم .
Bahadorarabi1990 (مالک تایید شده) –
درود فراوان، بسیار لذت بردم از مجموعه های آموزشی ، خداقوت.
آیا پشت صحنه ها را دوباره ارایه میدهید؟
آیا پشت صحنه ها زیرنویس دار خواهند شد؟
ادمین (مالک تایید شده) –
سلام دوست عزیز ، ممنون از شما ، محبت دارین . برای پشت صحنه ها فعلا برنامه ای نداریم تا باز ببینیم در آینده چی پیش میاد …
Avin.ltf (مالک تایید شده) –
سلام .. شاید دوستان فک کنن که ادم معروفی تدریس نمیکنه ولی بسیار مفیده و میتونه کمک کنه علی الخصوص به کارگردان ها که بتونن بازیگرشون رو هدایت کنن .. مطالب خیلی مفیدی گفته میشه .. ممنون از تیم سینما اسکولز برای تهییه این اموزش فقط بزرگترین ایرادی که میتونم بگیرم اینه که بعضی جاها ترجمه هایی کوچک اشتباه دارین مثلا ست یعنی ضبط وقتی به صورت ست مینویسید خیلی ها ممکنه نفهمند … در کل خسته نباشید و ممنون
ادمین (مالک تایید شده) –
درود بر شما دوست عزیز ، ممنون از نظر مفید و همراهیتون .
saeedzadeh (مالک تایید شده) –
سلام. من این پکیج رو خریدم. ولی متوجه شدم یکی از دوستان، بدون زیرنویسش رو دارن و دیگه نمیخوام این حجم رو دانلود کنم فعلا.
میخواستم بدونم زیرنویسش رو به صورت جدا میشه از شما تهیه کرد؟
ادمین –
سلام دوست عزیز ، زیرنویس به تنهایی رو بخاطر مسائل کپی رایت منتشر نمیکنیم . تمامی مجموعه های سایت ما بصورت کامل ترجمه شده و تنها با زیرنویس فارسی چسبیده به فیلم هستند.
علیرضا (مالک تایید شده) –
سلام
تو سایت اصلی یک کاربرگ داره به نام Layers Of Behavior / Active Ideas Worksheet
اگه میشه اینو ترجمه کنید یا حداقل همون زبان اصلی رو بذارید تو سایت.
خیلی کمک کننده است و فقط به خریداران مجموعه میده.
https://www.hollywoodcamerawork.com/directing-actors-downloads.html
ادمین –
سلام دوست عزیز ، این کاربرگ رو ما به تازگی برای دانلود قرار دادیم ، منتها شما چون قبلا این مجموعه رو تهیه کردین در پنلتون دسترسی ندارین ، لطفا از قسمت تماس بامای سایت ایمیل بزنید تا براتون ارسالش کنیم !
Ali –
سلام وقت بخیر. برای آموزش بازیگری این مجموعه بهتره یا مجموعه مستر کلاس بازیگری (ساموئل ال جکسون – ناتالی پورتمن – داستین هفمن و کوین اسپیسی) ؟ ممنون میشم پاسخ بدین?
ادمین –
سلام دوست عزیز وقتتون بخیر ، اینکه کدوم مجموعه بهتره اساسا سوال اشتباهیه ، به هرحال هر مجموعه آموزشی نکات مهمی رو داره که حاصل ده ها سال تجربه اون مدرس هست و هنر بازیگری هم علمی بی انتهاست و شما نمیتونید با دیدن چند تا پکیج آموزشی بگین دیگه تمام علم بازیگری رو فرا گرفتید ! اما یک مزیت فوق العاده ای که این مجموعه داره جامع بودنش هست (۲۵ ساعت آموزش) ، در واقع تقریباً تمامی تکنیکهای بازیگری و کارگردانی و نحوه تعامل اون ها با همدیگه رو پوشش میده که نمونه مشابهش رو تابحال ندیدین !
عارف وکیلی –
سلام وقت شما بخیر
اگر صلاح نبود سوالاتم منتشر بشه، چون حتما قصد خرید دارم، لطفا با ایمیل پاسخ بدهید.
۱- چرا در سایت شما حجم ۱۷ قسمت ۲۱ گیگابایت هست در حالیکه حجم فقط ۱۱ قسمت آن، در سایت *** ، ۳۰ گیگابایت است؟ آیا شما دقایقی را حذف کردین؟ یا کیفیت تصور رو کم کردین؟ یا ناقصی داره؟ در حالیکه طبق سایت اصلی منتشر کننده این برنامه باید ۶۸ گیگ باشه.
SD download is 1 GB/volume (17 GB total
HD download is 4 GB/Volume (68 GB total
۲- چرا هزینه را ۵۰۰ هزار تومن تعیین کردید؟ یعنی دوبرابر قیمت سایت سینمااسکولز (با زیرنویس).
۳- امکان خرید پستی هم هست؟
خیلی ممنون
ادمین –
سلام دوست عزیز ، وقتتون بخیر . اینکه فرمودین در سایت *** ۱۱ قسمتش ۳۰ گیگ هست ، حجم بالا لزوما ارتباطی با کیفیت نداره ، یعنی اینکه هرچی حجم بالاتر باشه کیفیتم بیشتر باشه نیست ! کیفیت ویدیوها در سایت ما بصورت ۱۰۸۰ هست و بسیار بالاست و در توضیحات آموزش بخش هاییش رو بصورت رایگان قرار دادیم تا شما بررسی کاملی بر روی ترجمه و کیفیت و … داشته باشید ! اینم خدمتتون عرض کنم که هیچکدوم از آموزش های سایت ناقص نیستن و ما چیزی رو حذف نکردیم !
در خصوص سوال دومتون دقیقا متوجه نشدم ، شما میفرمایید دو برابر قیمت سایت سینما اسکولز هست ؟! خب الان شما دارین از سایت سینما اسکولز خرید میکنید دیگه ??
در خصوص سوال سوم محصولات سایت ما بصورت دانلودی هستند ، شما خریدهاتون رو از سایت انجام بدین ، اگر دانلود کردن براتون مشکل بود بعد از خرید ایمیل بزنید و درخواست ارسال پستی بدین ما براتون پست میکنیم (البته یک هزینه ای برای دی وی دی و پست و … اضافه میشه که در همون ایمیل بهتون اطلاع میدیم)
موفق باشید.
Seyed –
سلام وقت شما بخیر. من قصد فیلمسازی مستقل و با بودجه کم رو دارم. البته تازه میخوام یادگیری کارگردانی رو آغاز کنم. دوره فیلمسازی مستقل اسپایک لی هم گرفتم. فقط میخواستم بدونم این پکیج برای کارگردانی فیلم کمک کننده هست؟
و سوال ۲: برای کارگردانی فیلم های اکشن و کار با جلوه های ویژه (مثل تیراندازی) شما چه پکیج رو پیشنهاد میکنید؟
ادمین –
درود بر شما دوست عزیز ، اگر این سوال رو توی اینستاگرام یا ایمیل میفرمودین خیلی بهتر بود ، با اینحال همینجا پاسخ میدم :
۱- بله قطعا این آموزش میتونه بهتون کمک کنه اما قبل از اون پیشنهاد می کنم این سه تا آموزش رو مشاهده کنید :
https://cinemaschools.ir/product/آموزش-فیلمسازی-کم-هزینه-بخش-اول-فیلم
https://cinemaschools.ir/product/آموزش-فیلمسازی-کم-هزینه-بخش-دوم-پی
https://cinemaschools.ir/product/آموزش-فیلمسازی-کم-هزینه-بخش-سوم-کا
و به غیر از اینها این مجموعه از سایت mzed هم بسیار کاربردی هست :
https://cinemaschools.ir/product/آموزش-ساخت-فیلم-مستقل-همراه-با-زیرنویس
۲- تا این لحظه آموزشی دقیقا با عنوان کارگردانی فیلم اکشن توی سایت منتشر نکردیم ولی یک آموزش هست که میتونه خیلی مفید باشه براتون اونم آموزش کارگردانی حرکات دوربین توسط وینسنت لافورت :
https://cinemaschools.ir/product/آموزش-کارگردانی-حرکات-دوربین-توسط-وین
جدای از این بنظرم پشت صحنه فیلم ها هم خیلی میتونه جنبه آموزشی داشت باشه (حتی بعضا از خود آموزش ها بیشتر !) بطور مثال پشت صحنه فیلم گلادیاتور که ۷ ساعته ! یا پشت صحنه سه گانه ماتریکس که حدودا ۱۳ ساعته ! یا پشت صحنه سریال بازی تاج و تخت و ده ها پشت صحنه دیگه که توی سایت قرار گرفته همشون بسیار کاربردی و جامع هستند !
ashkanparhizgar (مالک تایید شده) –
جامعترین پک بازیگری با اموزشات و تکنیکها و تمرینات جامع بازیگری و کارگردانی در ۲۵ ساعت مرسی از تیم خفنتون بخاطر زیرنویس کردن این پک و قیمت مناسب برا پک خیلی خیلی خیلی خیلی راضیم بازم مرسی بهترین تیم جهت ارائه اموزشای سینمایی و تئاتری فقط سینما اسکولز😘😍❤