30%

آموزش تدوین سرعتی در فاینال کات پرو (همراه با زیرنویس فارسی)

Original price was: 300,000 تومان.Current price is: 210,000 تومان.

توضیحات

آموزش تدوین سرعتی در فاینال کات پرو

ساعت در حال تیک تاک است و شما یک ویدیوی دیگر دارید که باید سریع تدوین کنید. ای کاش یک ابرقدرت مخفی برای تدوین/ادیت سریعتر داشتید؟ دِیو مِیز یوتیوبر فوق ‌العاده برای نجات شما اینجاست! نرم افزار فاینال کات پرو را باز کنید و به دِیو اجازه دهید نحوه سازماندهی، تدوین، تصحیح رنگ، و اضافه کردن عناوین، ترنزیشن ها و موسیقی به ویدیوها را در یک لحظه به شما نشان دهد.

 

مشاهده نمونه درس هایی از این دوره آموزشی :

 

Speed Editing in Final Cut Pro with Dave Maze

بخش ها

سازماندهی کردن فوتیج ها

در اولین درس، دِیو به شما بهترین رویکرد برای وارد کردن رسانه از دوربین، راه‌اندازی کتابخانه/لایبرری در نرم افزار فاینال کات پرو، رویداد/ایونت ها و پروژه‌ها و سازماندهی فیلم را نشان میدهد به گونه‌ای که شما را برای تدوین سریع‌تر آماده کند.

 

ادیت پایه ای

دیو به شما نشان می‌دهد که چگونه یک پروژه را راه‌اندازی کنید، پایه تدوین را بسازید، صدا و LUT را بارگذاری کنید، و با کلیپ‌های ترکیبی و قابلیت کپی و پیست کردن ویژگی ها، سرعت گردش کار را افزایش دهید.

 

اضافه کردن بی-رول

هنگامی که تدوین پایه را انجام دادید، می توانید شروع به اضافه کردن B-roll کنید. دیو نکات خود در مورد راه اندازی و استفاد از شرتکات های صفحه کلید، بهینه سازی جریان کاری و تمرکز بر تدوین خلاقانه را با شما به اشتراک میگذارد تا به این مرحله از کار سرعت ببخشید.

 

حرفه ای شدن در استفاده از میم ها

اگر یک سازنده ویدیو برای یوتیوب هستید، به احتمال زیاد باید از رسانه های خارجی برای تقویت محتوای خود استفاده کنید. دیو جریان کاری خود برای دانلود و استفاده از تصاویر، ویدیو، و جلوه های ویژه از وب برای بهبود تدوین ویدیو را به شما نشان می دهد.

 

متن و عنوان ها

یکی از راه‌های افزایش سرعت ویرایش در فاینال کات این است که تمام عناوین/تایتل ها و قالب‌های متن خود را از قبل ایجاد کنید. در این درس، دِیو به شما نحوه کار با عناوین در نرم افزار فاینال کات پرو و همچنین ایجاد قالب های سفارشی در نرم افزار اپل موشن را نشان می دهد.

 

اصلاح رنگ پایه ای

دیو به شما نشان می‌دهد که چگونه به سرعت برای رسانه‌های با فرمت LOG اصلاح رنگ انجام دهید، از چرخ‌های رنگی/کالرویل ها، ماسک‌ها و افکت ها استفاده کنید و نحوه ایجاد قالب های سفارشی برای سرعت بخشیدن به فرآیند را بیاموزید.

 

اضافه کردن موسیقی

در این درس دیو روش های مورد علاقه اش برای یافتن و کار با آهنگ های موسیقی در فاینال کات پرو را به شما نشان می دهد.

 

خروجی گرفتن

اگرچه رابط کاربری ساده است، اما در واقع چندین روش مختلف برای خروجی گرفتن یک ویدیو در نرم افزار فاینال کات پرو وجود دارد. دیو روش مورد علاقه خود را به منظور خروجی گرفتن برای یوتیوب نشان می دهد و اینکه چگونه می توانید این مرحله نهایی را در فرآیند تدوین سرعتی بهینه کنید.

 

صحبت های پایانی

دیو دوره آموزشی تدوین سرعتی با نرم افزار فاینال کات پرو را با چند صحبت نهایی به پایان میرساند.

 

درباره ی مدرس : دِیو مِیز

فیلمساز، یوتیوبر، پادکست ساز

دیو یک تولید کننده محتوای تمام وقت یوتیوب در زمینه دوربین و فیلمسازی است. او مجری و مدیر خلاق Indy Mogul بود، یک کانال فیلمسازی و بررسی تجهیزات با بیش از ۱٫۳ میلیون مشترک. دیو همچنین کانال یوتیوب Kinotika را راه اندازی کرد و آن را با بیش از ۱۰ میلیون بازدید به بیش از ۷۸۰۰۰ مشترک رساند. با تاکید زیاد بر سرگرم کننده ساختن فیلم ها؛ ویدئوهای بررسی محصولات، آموزش‌ها و وبلاگ‌ها همگی جذابیت و جنبه کمدی شخصیت دِیو را به نمایش می‌گذارند و در عین حال به مخاطب آموزش می‌دهند.

 

دیو همچنین میزبان پادکست Golden Hour با مشارکت PolarPro است. یک پادکست هفتگی مهمان محور که مهمان های خلاقی از سراسر جهان در آن شرکت میکنند. از فوریه ۲۰۱۹ به‌طور مداوم هر هفته قسمت های پادکست را پست می‌کنند. مهمان‌ها از بین یوتیو‌برها، فیلم‌سازان، عکاسان، و هر شخصی که کسب‌وکار موفقی ایجاد کرده‌ است، میباشند.

توضیحات تکمیلی

زمان آموزش

3 ساعت و 9 دقیقه

تعداد دروس

9 درس

حجم

2.95 گیگابایت

مدرس

Dave Maze

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “آموزش تدوین سرعتی در فاینال کات پرو (همراه با زیرنویس فارسی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =