توضیحات
زمان انتشار این مجموعه : بهمن ۱۴۰۳
آموزش جامع تهیهکنندگی برای سینما و تلویزیون
تهیهکنندگی کارِ ساخت فیلم است. تهیهکنندهها بازیگرها، هنرمندها و تجهیزات لازم را برای کارگردان فراهم میکنند تا تصویر ذهنی و نگرش خود را سر صحنهی فیلمبرداری بسازد. اما کار فیلمسازی شبیه هیچ کار دیگری نیست – الزامات دائماً در حال تغییر هستند و هر صحنه برای موفقیت به رویکرد منحصر به فرد خود نیاز دارد.
در دورهی تهیهکنندگی FilmSkills شما نحوهی راهاندازی و ادارهی یک شرکت تولید فیلم، مدیریت حقوق و دستمزد و هزینههای تولید، مذاکره با فروشندگان، کار با اتحادیهها، و استخدام بازیگران و عوامل، از جمله بازیگران SAG-AFTRA را خواهید آموخت.
مدرسین شما – تهیهکنندگان هالیوودی که آثارشان شامل برترین فیلمهای پرفروش، تولیدات مورد تحسین منتقدان، و همچنین پروژههای برندهی جایزه امی و اسکار است – مراحل مختلفِ نحوهی تولید یک فیلم از تصویر کلی تا جزئیات دقیق را برایتان تشریح خواهند کرد.
علاوه بر درسهای ویدیویی کامل که شما را به سر صحنه و پشت صحنهها میبرند، شما به پایگاه دادهی این صنعت، قراردادها و فرمهای استانداردی که میتوانید برای پروژههای خود استفاده کنید، دسترسی خواهید داشت. از فرصت استفاده کنید و در دورهی جامع تهیهکنندگی FilmSkills از افرادی که هالیوودِ امروز را تعریف میکنند، یاد بگیرید.
این دوره آموزشی با قیمت ۳۹۹ دلار توسط ما از سایت filmskills خریداری شده ! مدرس های دوره های filmskills همگی از افراد سرشناس صنعت فیلمسازی هستند که برنده یا نامزد دریافت بیش از ۷۰ جایزه اسکار، امی، بفتا، جوایز انجمن بازیگران فیلم و جایزه پیبادی شده اند !
مشاهده نمونه درس هایی از این دوره آموزشی :
Producing for Film and Television Master Course
درسها
-
سیستم استودیویی
استودیوها یکی از قدرتمندترین و قابل مشاهدهترین بخشهای صنعت فیلم هستند – پول و تأثیر آنها بر نحوه سرگرمی جهان سرآمد و بینظیر است، اما آنها واقعاً چگونه کار میکنند؟
در این درس، سیستم استودیو را کنکاش خواهید کرد، خواهید آموخت که بازیکنان اصلی چه کسانی هستند، استودیوهای بزرگِ کوچک (مینی ماژورها) چه کسانی هستند، نقش همیشه در حال تحول استودیوها به عنوان هلدینگهای جدید چیست، انواع فیلمهایی که میسازند، چه فیلمهایی هستند، و شما چگونه میتوانید بخشی از آن باشید.
به پشت دیوارهای استودیو بروید تا نگاهی کمیاب به ساز و کار درونی ماشینهای ساخت فیلم داشته باشید.
- ویدیویی که شما را به داخل سیستم استودیو میبرد
- راهنمای تکمیلی مصور
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- آنچه یک استودیو را میسازد
- نحوهی عملکرد استودیوها
- تفاوت استودیوها با مستقلها
- چگونه سیستمهای استودیویی از صاحبان شرکتهای جدید تاثیر گرفتهاند
- انواع محتوای تولید شده توسط سیستم استودیویی
-
کار کردن برای یک استودیو
بسیاری از فیلمسازان رویای نویسندگی، کارگردانی یا تهیهکنندگی یک فیلم برای یک استودیوی بزرگ، دسترسی به بهترین استعدادهای خلاق در جهان، دهها میلیون دلار، گروههای درجه یک، منابع باورنکردنی و پخش تضمین شده را در سر میپرورانند. اما مسیر ورود به یک استودیو، بسیار طولانی و دشوار است.
در این درس، یاد خواهید گرفت که چگونه پروژهی خود را درونِ سیستم تایید استودیو پیش ببرید، مدیران اجرایی استودیو به دنبال چه چیزی هستند و استودیوها چگونه با کارگردانان و تهیهکنندگان کار میکنند.
از دامهای رایجی که بسیاری از فیلمسازان جدید تجربه میکنند، اجتناب کنید و مسیر حرفهای کار با استودیوها را یاد بگیرید.
- ویدیویی که مراحل چگونگی تولید یک پروژه در استودیو را برای شما تشریح میکند
- راهنمای تکمیلی مصور
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- ساختار یک استودیو چگونه است
- زندگی یک فیلمنامه
- متنها درخواست نشده و اتفاقاتی که برای آنها میافتد
- آنچه مدیران اجرایی استودیو در فیلمنامههای جدید به دنبال آن هستند
- چگونه میتوانید از فیلمنامهی خود به عنوان اهرمی برای کارگردانی کردن استفاده کند
-
ایجاد یک طرح تجاری
جمعآوری و تامین پول دشوار است و سرمایهگذاران زیرک میخواهند ببینند که شما برنامهای دارید که نه تنها پول آنها را بازگردانید، بلکه سود نیز کسب کنید. راه اصلی ترسیم این استراتژی، تدوین یک طرح تجاری است.
در این درس، قدم به قدم یاد خواهید گرفت که چگونه یک طرح تجاری ایجاد کنید که حتی زیرکترین سرمایهگذاران را نیز راضی کند. تهیهکنندگان هالیوود شما را در این فرآیند راهنمایی میکنند تا بتوانید با اطمینان از فیلمی که میفروشید وارد فرآیند جمعآوری و تامین سرمایه شوید.
- ویدیویی که به شما یاد میدهد چگونه یک طرح تجاری ایجاد کنید
- راهنمای تکمیلی
- نمونهی طرح تجاری
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- راهنمای گام به گام برای ایجاد طرح تجاری
- چگونه جمعیت شناسی مخاطبان خود را تعیین کنید
- چگونه انتخاب ژانر شما میتواند بر قابلیت بازاریابی پروژهی شما برای پخشکنندگان تأثیر بگذارد
- چگونه بازار فیلم خود را تعیین کنید
-
پکیج کردن فیلم شما
سه سوالی که پخشکنندگان در مورد فیلم شما از شما خواهند پرسید، عبارتند از: چه کسی در فیلم شما بازی میکند؟، چه کسی در فیلم شما بازی میکند؟، چه کسی در فیلم شما بازی میکند؟ بازیگران، مانند سهام، ارزشی دارند که بر فروش فیلم شما تأثیر میگذارد – هر چه بازیگر شناخته شدهتر باشد، فروش شما بهتر است.
در این درس، شما یاد میگیرید که چگونه بازیگران مناسب برای فیلم خود را انتخاب کنید، در فرآیند بسط و توسعه با پخشکنندگان همکاری کنید، ارزش استعداد خلاق خود را تعیین کنید، چگونه بازیگران درجه یک را جذب کنید و در نهایت فیلم خود را برای پخشکنندگان و مخاطبان جذاب کنید.
با انتخاب بازیگران مناسب از قدرت ستارهها برای دیده شدن و در کانون توجه قرار گرفتن فیلمتان استفاده کنید.
- ویدیویی که فرآیند پکیج کردن فیلم را برای شما تشریح میکند
- راهنمای تکمیلی مصور
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- پکیج فیلم چیست
- نحوهی پکیج کردن بازیگران
- نحوهی پکیج کردن یک کارگردان
- چگونه یک آژانس یک پکیج میسازد
- نحوهی فروش یک پکیج پس از کامل شدن
-
ایجنتها و مدیر برنامهها
زمانی که به کارگردانان و بازیگران هالیوودی فکر میکنید، ممکن است به ایجنتها یا مدیربرنامههای آنها نیست فکر کنید. در هر صورت، یکی از اجزای اصلی و لاینفک موفقیت این است که «نمایندهیی شما» با «نمایندهی آنها» تماس بگیرد، تا در مورد قرارداد مذاکره کنند، در حالی که شما در کنار استخر، یک لیوان مارتینی مینوشید، درست است؟ خب، فقط تا حدی! ایجنتها و مدیر برنامهها، نمایندهی طیف وسیعی از افراد در صنعت فیلم از فیلمبردارها و نویسندگان گرفته تا کارگردانان و بازیگران هستند. اما ایجنتها و مدیر برنامهها واقعاً چه کار میکنند؟ و تفاوت بین آنها در چیست؟
در این درس تفاوت بین یک ایجنت و یک مدیر برنامه، نقشهایی که هر کدام انجام میدهند، چگونه یک ایجنت یا مدیر برنامه به دست بیاورید، هزینههای مربوطه و نحوهی استفاده از خدمات آنها برای ارتقای مسیر حرفهای خود را بیاموزید.
شما اکنون در هالیوود هستید. وقت آن است که «نمایندهی خود» را به دست آورید. فقط مطمئن شوید که آنها مناسب باشند.
- ویدیویی که نقش ایجنتها و مدیر برنامهها را برای شما تشریح میکند.
- راهنمای تکمیلی مصور
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- یک ایجنت یا مدیر برنامه چه کار میتواند بکند تا به مسیر حرفهای شما کمک کند
- نقش یک ایجنت
- نقش یک مدیر برنامه
- ایجنتها و مدیر برنامهها چقدر درآمد دارند
- چگونه برای خود یک نماینده دست و پا کنید
-
تامین بودجه
سینما یکی از گرانترین فرمهای هنری در جهان است و با هزینههای اجارهی تجهیزات، هزینههای لوکیشن، هزینهی بازیگران و عوامل، بیمه، هزینههای پستولید و بازاریابی، هزینههای آن میتواند بسیار زیاد باشد. در این درس، نحوهی تامین بودجهی فیلمها را بررسی میکنیم – از فیلمهای مستقل کمهزینه گرفته تا فیلمهای بلاکباستر استودیویی، و اینکه چگونه میتوانید برای پروژهی خود تامین بودجه کنید.
- ویدیویی که نشان میدهد صنعت فیلم چگونه برای پروژههای خود تامین بودجه میکند
- راهنمای تکمیلی مصور
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- سرمایهگذاران به دنبال چه هستند و چگونه با آنها کار کنید
- مراحل مختلف سرمایهگذاری
- ساختار معاملات تامین بودجهی مبتنی سهام چگونه است
- مشکلات استفاده از کارتهای اعتباری برای تامین مالی یک فیلم
- معاملات تامین مالی مبتنی بر استقراض چگونه کار میکند
- پایداری وامهای بانکی به عنوان منبع تامین مالی
- پیشفروش چگونه عمل میکند
- تامین مالی شکاف چیست
-
مشوقهای مالیاتی
ایالتها و کشورها با ارائه مشوقهای مالیاتی، مصرانه تولیدات را برای فیلمبرداری در منطقهی خود جذب میکنند. چه در حال کار بر روی یک فیلم مستقل با بودجهی کم یا یک فیلم بلاکباستر استودیویی باشید، برنامههای تشویقی اساساً پولِ رایگان هستند و اغلب تا ۳۵ درصد از بودجه را به شما باز میگرداند.
در این درس یاد خواهید گرفت که چگونه از مشوقهای مالیاتی استفاده کنید، تفاوت بین تخفیف و اعتبار در چیست، چگونه اعتبارات را به پول تبدیل کنید، در طول فرآیند حسابرسی انتظار چه چیزی را داشته باشید و چگونه پول جمعآوری کنید. آنچه را که استودیوها و شبکهها برای سالها میدانند، بیاموزید و بودجه خود را با برنامههای مشوق مالیاتی افزایش دهید.
- ویدیویی که برنامههای مشوق مالیاتی محبوب و نحوه استفاده از آنها را برای شما تشریح میکند
- راهنمای تکمیلی مصور
- فهرست تمام مشوقهای مالیاتی فعلی
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- مشوق مالیاتی چیست
- تفاوت بین تخفیف مالیاتی و اعتبار مالیاتی چیست؟
- چگونه میتوانید اعتبار مالیاتی را به پول تبدیل کنید
- چگونه مشوقهای مالیاتی میتواند به تامین مالی تولید فیلم شما کمک کند
-
ایجاد یک شرکت تولید فیلم
تولیدات فیلم متغیرهای زیادی دارد، افراد استخدام میشوند، تجهیزات اجاره میشوند، بودجه مدیریت میشود، قراردادها و کاغذبازیها تنظیم میشوند، و در نهایت، محصولی تولید میشود که برای کسب درآمد طراحی شده است. به منظور کمک به مدیریت این منابع، استودیوهای بزرگ یک شرکت جداگانه ایجاد میکنند تا مدیریت این منابع را در یک شرکت حفظ کند.
در این درس نحوهی انتخاب ساختار شرکتی مناسب، راهاندازی شرکت، باز کردن حسابهای مناسب، ایجاد چارچوب قانونی برای تولید، کار با وکیل و راهاندازی دفتر تولید فیلم را فرا خواهید گرفت.
تولید خود را بر اساس یک بنیان درست شروع کنید، از داراییها و سرمایهگذاری خود محافظت کنید و با تنظیم و راهاندازی شرکت خود به روشی درست، از مشکلات آینده جلوگیری کنید.
- ویدیویی که هر مرحله از ایجاد یک شرکت تولید فیلم را برای شما تشریح میکند
- راهنمای تکمیلی مصور
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- انواع مختلف ساختارهای شرکتی و ساختار بعدی برای استفاده در تولید فیلم
- نحوهی استخدام وکیل و آنچه که یک وکیل سرگرمی ارائه میدهد
- یاددشت قرارداد چیست و چگونه از آن استفاده کنیم
- نحوهی راهاندازی یک دفتر تولید فیلم
-
مدیریت سرمایه
اکنون که با موفقیت از سرمایهگذاران خود سرمایه جمعآوری کردهاید، مدیریت صحیح سرمایه بسیار مهم است – هم برای اطمینان از پرداختهای مناسب و راحت به فروشندگان و کارمندان و هم برای حفظ شفافیت برای سرمایهگذاران خود در مورد نحوهی خرج کردن این پول.
در این درس، یاد میگیرید که چگونه بودجه را مدیریت کنید، چگونه یک حساب بانکی ایجاد کنید، جریان پول را در طول تولید مدیریت کنید، از جمله حقوق و دستمزد، وام، هزینههای تجهیزات عوامل، هزینههای روزانه، هزینهی رفت و آمدها و تنخواه.
یاد بگیرید که چگونه هر دلار را مدیریت کنید تا مطمئن شوید که در جای درست هزینه میشود.
- ویدیویی که شما را با نحوهی گردش کار مدیریت بودجه در تولید فیلم آشنا میکند
- راهنمای تکمیلی مصور
- فرمهای قابل دانلود
- فرم اجاره تجهیزات
- فرم درخواست چک
- فرم بررسی اجمالی هزینههای روزانه
- فرم انفرادی حساب تنخواه
- فرم موافقت وام
- فرم تنخواه
- گزارش رفت و آمدها
- رسید تنخواه
- فرم پرداخت دستمزد
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- تنظیم حساب جاری مناسب برای تولید را یاد بگیرید
- چگونه سرمایهگذاران از حسابهای سپرده برای محافظت از سرمایه استفاده میکنند
- نحوهی عملکرد جریان نقدی در تولیدات بزرگتر
- شرکتهای حقوق و دستمزد چگونه پرداخت دستمزد بازیگران و عوامل را مدیریت میکنند
- نحوهی کار با عوامل به عنوان قرض
- هزینههای تجهیزات عوامل چیست و چگونه میتوان با آنها مذاکره کرد
- نحوهی مدیریت هزینههای روزانه
- نحوهی پیگیری و پرداخت هزینهی رفت و آمد بازیگران و عوامل
- نحوهی مدیریت تراکنشهای نقدی و تنخواه
-
استخدام عوامل
گروه عوامل تولید گروهی منحصر به فرد از تکنیسینهای خلاق از همهی رشتهها هستند – از دوربین و نور گرفته تا طراحی صحنه و لباس. آنها اغلب بدون اینکه قبلاً با هم کار کرده باشند گرد هم میآیند تا با محدودیتهای زمانی و بودجهای کار هنری خلق کنند.
در این درس، بیاموزید که چگونه یک عوامل با تجربه استخدام کنید، افراد بالای خط در مقابل، افراد پایین خط، اعضای اتحادیه در مقابل افرادی که عضو اتحادیه نیستند، نحوهی مدیریت پرداخت تضمینی قراردادها، کار با پیمانکاران و کارمندان مستقل، و رسیدگی به کشمکشهای شخصی سر صحنه را یاد بگیرید و در نهایت با استعدادترین افراد حرفهای را برای پروژهی خود جمعآوری کنید.
- ویدیویی که تمام مراحل استخدام عوامل را برای شما تشریح میکند
- راهنمای تکمیلی مصور
- فرمهای خالی قابل دانلود
- فرم اضطراری
- فرم اطلاعات عوامل
- یادداشت قرارداد عوامل
- گزارش کارت حضور و غیاب
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- نحوهی کار با عوامل بالای خط و پایین خط
- کار کردن با عوامل عضو اتحادیه و عواملی که عضو اتحادیه نیستند
- نحوهی مذاکره در مورد نرخ دستمزد عوامل
- جریمههای وعدههای غذایی و نحوهی اجتناب از آنها
- قردادهای پرداخت تضمینی (Pay or Play)
- نحوهی تعیین اینکه آیا باید یکی از عوامل را به عنوان پیمانکار مستقل استخدام کرد یا کارمند
- خطرات بیمهی حوادث کاری
- چه چیزهایی در مدارک و قراردادهای شروع گنجانده شود
- نحوهی برخورد با افراد مشکلساز در بین عوامل
-
کار کردن با فروشندهها
ساخت یک فیلم به منابع زیادی نیاز دارد – از دوربین و نور گرفته تا لباس و وسایل صحنه. در سرتاسر جهان، شرکتها و افراد مختلفی، در فروش و اجارهی تجهیزات و متریالهای مورد استفاده در صنعت فیلم تخصص دارند. مدیران تولید، هماهنگکنندههای تولید و روسای بخشها هر روز با فروشندگان کار میکنند و آنها را به بخشی جدایی ناپذیر از تیم تولید فیلم تبدیل میکنند.
در این درس، یاد میگیرید که چگونه فروشندههای واجد شرایط و مناسب را در منطقهی فیلمبرداری خود پیدا کنید، روابط با فروشندگان را مدیریت کنید، و همچنین گردش مالی از سفارشهای خرید تا فاکتورها، و نکاتی برای اطمینان از دریافت منابع مورد نیاز سر صحنه را یاد بگیرید.
برای مدیریت افراد و شرکتهایی که از فیلم شما پشتیبانی میکنند، مهارت کسب کنید.
- ویدیویی که تمام مراحل کار با فروشنده را برای شما تشریح میکند
- راهنمای تکمیلی مصور
- فرمهای قابل دانلود
- گزارش اجاره تجهیزات
- الگوی سفارش خرید
- ضمیمه سفارش خرید
- گزارش سفارش خرید
آنچه هنرجویان یاد خواهند گرفت
- نحوهی پیدا کردن فروشندگان واجد شرایط و مناسب در منطقهای که در آن فیلمبرداری میکنید
- چگونه میتوان بهترین معامله را برای اجارهی تجهیزات انجام داد
- فرآیند حسابداری برای کار با فروشندگان
- زمانی که فروشندگان نیاز به یک داد و ستد راحت و بیدردسر دارند
- دستورالعمل کار با تجهیزات اجارهای
-
اتحادیهها و اصناف
مانند سایر صنایع، صنعت سینما و تلویزیون نیز دارای اتحادیهها و اصناف برای محافظت از کارکنان خود است. به عنوان یک عوامل یا بازیگر، حضور در اتحادیه میتواند دریافت حداقل دستمزد را تضمین کند و طیف وسیعی از مزایا را ارائه دهد. به عنوان یک تهیهکننده، کار با اتحادیهها مستلزم درک هزینهها و محدودیتها است.
در این درس نحوهی عملکرد اتحادیهها، مزایای اعضا، اتحادیههای کلیدی: IATSE، DGA، SAG، و WGA، تفاوت در استخدام عوامل عضو اتحادیه و عواملی که عضور اتحادیه نیستند، نحوهی تغییر تولیدات، و نحوهی فیلمبرداری در وضعیت «حق کار»
دربارهی سازمانهای قدرتمندی که از حقوق کاری اعضای خود محافظت میکنند اطلاعات کسب کنید، تا بتوانید برای برقراری ارتباط با اتحادیهها آماده شوید.
- ویدیویی که نقش اتحادیهها در هالیوود را برای شما توضیح میدهد
- راهنمای تکمیلی مصور
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- نقش یک اتحادیه و صنف
- بازیگران کلیدی در صنعت سرگرمی:
- انجمن بازیگران سینما
- انجمن کارگردانان آمریکا
- انجمن تهیهکنندگان آمریکا
- انجمن نویسندگان آمریکا
- اتحادیهی بینالمللی کارمندان تئاتر
- مزایای عضویت در اتحادیه
- نحوهی همکاری با اتحادیه به عنوان تهیهکننده
- نحوهی برخورد با نمایشی که دستخوش تغییر میشود
- وضعیت حق کار چیست و چگونه بر تولید شما تاثیر میگذارد
-
کار با انجمن بازیگران سینما و فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا
یکی از بزرگترین اتحادیهها در صنعت سرگرمی انجمن بازیگران سینما و فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا یا SAG-AFTRA است که نمایندگی بازیگران سینما و تلویزیون رو به عهده دارد.
در این درس نحوهی عملکرد SAG، پیامدهای ادغام SAG-AFTRA، نحوهی کار امضاکنندگان یا صاحب منصبان، نحوهی پذیرش اعضای جدید در SAG-AFTRA توسط قانون تافت هارتلی و مزایا و معایب هستهی مالی را بیاموزید. هنگام کار با بازیگران SAG-AFTRA در تولید فیلم خود آماده باشید.
- ویدیویی که روند کار با بازیگران SAG-AFTRA را برای شما تشریح میکند
- راهنمای تکمیلی مصور
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- انجمن بازیگران سینما و فدراسیون هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا یا SAG-AFTRA چیست؟
- یک بازیگر چطور میتواند عضو اتحادیه شود؟
- امضاکننده یا صاحب منصب کیست؟
- همکاری با بازیگران SAG-AFTRA چه مزایا و معایبی دارد؟
- تافت هارتلی چیست؟
- هستهی مالی چیست؟
-
شروع پیشتولید
اقدامات لازم برای شروع آمادهسازی فیلمبرداری فیلمنامهی خود را یاد بگیرید. از جمعآوری بازیگران و گروه عوامل گرفته تا ساخت دکورها، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. این درس به شما یک تصویر کلی در مورد چگونگی شروع درست آمادهسازی برای تولید فیلمتان ارائه میدهد.
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- مروری بر فرآیند پیشتولید
-
تجزیه و تحلیل فیلمنامه
پس از تکمیل فیلمنامه، بخشهای مختلف شروع به تجزیه و تحلیل فیلمنامه میکنند تا مواد مورد نیاز، هزینهها و زمانبندی مورد نیاز را مشخص کنند.
در این درس، یاد میگیرید که چگونه فیلمنامه را به درستی تجزیه و تحلیل کنید، چگونه فیلمنامه را خط کشی کنید، همچنین تکنیکهای تجزیه و تفکیک هر صحنه، و نحوهی استفاده از فرمهای تفکیک صحنه را یاد میگیرید و اینکه چگونه دستیاران کارگردان و مجری طرح باید تجزیه و تفکیک بخشهای دیگر پروژه را مدیریت کنند.
- ویدیویی که فرآیند گام به گام تجزیه و تحلیل فیلمنامه را برایتان تشریح میکند
- راهنمای تکمیلی مصور
- نمونهی فیلمنامهی خط کشی شده
- فرم خالی تجزیه و تحلیل صحنه، که میتوانید در تولید فیلم خود استفاده کنید
- بستههای نرمافزاری استاندارد توصیه شده در این صنعت
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- نحوهی خط کشی صحیح یک فیلمنامه
- فرمهای تجزیه و تحلیل صحنه چیست، و چطور از آنها استفاده کنیم
- چگونه یک کتاب مقدس تجزیه و تحلیل فیلمنامه برای عوامل ایجاد کنیم
-
برنامهریزی تولید
برنامهریزی و زمانبندی تولید در جمعآوری یک بودجه دقیق بسیار مهم است و فرآیند زمانبندی از همان مراحل بسط و توسعه آغاز میشود.
در این درس یاد میگیرید که چگونه تعداد روزهای فیلمبرداری مورد نیاز برای فیلمبرداری فیلم خود را تعیین کنید، چگونه ترتیب فیلمبرداری را تعیین کنید، فیلمبرداریهای روز و شب را مدیریت کنید، زمان تکمیل فرآیند و همچنین مزایای فیلمبرداری در روزهای متوالی را در نظر بگیرید.
داشتن یک برنامهریزی دقیق میتواند دهها هزار دلار صرفهجویی کند. با دانستن اینکه در هنگام تدوین و ایجاد برنامهریزی باید به دنبال چه چیزی باشید، از اشتباهات پرهزینه در تولید اجتناب کنید.
- ویدیویی که چگونگی یک برنامهریزی و زمانبندی فیلمبرداری را برای شما تشریح میکند
- راهنمای تکمیلی مصور
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- نحوهی ایجاد برنامهی کلی فیلمبرداری
- نحوهی تعیین تعداد روزهای فیلمبرداری
- نحوهی برنامهریزی روزها و شبها
- زمان تکمیل فرآیند چیست و چگونه آن را برنامهریزی کنیم
- چطور و چگونه در روزهای متوالی فیلمبرداری کنیم
- نحوهی کار با و بدون شاتلیست کارگردان
-
برنامهریزی روز فیلمبرداری
وقتی برنامهریزی کلی کامل شد، اکنون زمان آن است که روی برنامهریزی روزانه تمرکز کنیم.
در این درس یاد میگیرید که چگونه حرکت گروه را برنامهریزی کنید، همچنین آنتراکت برای وعدههای غذایی، یاد گرفتن قوسب بازدهی یک گروه فیلمبرداری، نحوهی کار با شات لیست کارگردان، مهارتهای مدیریت یک فیلمبرداری که بیشتر طول میکشد، نحوهی ایجاد یک برنامه یک خطی، و نحوه ایجاد برگهی آفیش.
با یادگیری نحوه برنامهریزی صحیح یک روز فیلمبرداری، تولید فیلم خود را به موقع و طبق بودجه نگه دارید.
- ویدیویی که به شما میآموزد چگونه برای هر روز فیلمبرداری برنامهریزی کنید
- راهنمای تکمیلی
- قالب خالی برگه آفیش
- گزارش پایان فیلمبرداری روزانه خالی
- گزارش تولید خالی
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- نحوهی برنامهریزی موثر حرکت گروه
- نحوهی برنامهریزی وعدههای غذایی برای بازیگران و عوامل
- قوس بازدهی در طول روز
- نحوهی کار با شات لیست کارگردان
- هنگامی که از زمانبندی خارج میشوید و کار بیشتر طول میکشد چه کاری انجام دهید
- نحوهی ایجاد یک برنامهریزی یک خطی
- نحوهی ایجاد برگهی آفیش و دلیل اهمیت آنها
-
بودجهبندی
شما سخت کار کردید تا پول فیلم خود را جمعآوری کنید، و در حالی که جمع آوری سرمایه سخت است، خرج کردن آن آسان است… خیلی آسان. بدون بودجهی مناسب، بسیاری از تولیدات بیپول میمانند و نمیتوانند تولید را به پایان برسانند و راف کاتهای خیلی زیادی در قفسهها وجود دارند.
در این درس یاد بگیرید که یک بودجه دقیق ایجاد کنید، ترفندهایی برای کاهش بودجه در صورت بالا زدن از بودجه، نحوهی برنامهریزی برای پیشامدهای غیرمترقبه، نحوهی مدیریت انتظارات عوامل، و اینکه چگونه وارد مرحلهی تولید شوید و بدانید پول لازم برای اتمام کار را دارید.
- ویدیویی که تمام مراحل تخصیص بودجه را برای شما تشریح میکند
- راهنمای تکمیلی
- ۱۱ نکتهی ارزشمند برای بودجهبندی یک فیلم
- قالب بودجهبندی اولیه و ساده که میتوانید در تولید خود استفاده کنید
- قالب بودجهبندی پیشرفته برای پروژههای بزرگتر و پیچیدهتر که میتوانید در تولید خود استفاده کنید
- سفارش خرید خالی که میتوانید در تولید خود استفاده کنید
- گزارش سفارش خرید خالی
- ضمیمهی سفارش خرید خالی
- گزارش وجوه نقد و تنخواه خالی
- فرم خالی انفرادی پول نقد و تنخواه
- فرم درخواست چک خالی
- رسید وجه نقد یا رسید فروش خالی
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- نحوهی آمادهسازی و تدوین بودجه فیلم
- انواع بودجه
- نکاتی برای کاهش بودجه
- نحوهی وارد کردن پیشامدهای غیرمترقبه در بودجه
- نحوهی بودجهبندی حول بینش و تصویر ذهنی کارگردان
- هنگام تدوین بودجه به چه نکاتی توجه کنیم
- نحوهی مدیریت انتظارات هر بخش
-
بیمه
گروههای فیلمبرداری در لوکیشنهای جدید با تجهیزات پیشرفته و پیچیده فیلمبرداری میکنند، با برق، وسایل آتشبازی کار میکنند و بدلکاری انجام میدهند. در حرفهای که هر روزش متفاوت است، تنها عامل ثابت ریسک است. محافظت از خود در برابر هزینههای آسیب بدنی، از دست دادن تجهیزات، آسیب به لوکیشن و حتی مرگ بسیار مهم است.
در این درس یاد میگیرید که چگونه تولید خود را در برابر مسئولیتها و هزینههای ناشی از حوادث بیمه کنید، انواع بیمه مورد نیاز، جایی که میتوانید بیمهی تولید فیلم تهیه کنید، هزینههای بیمهی تولید، بیمهی بازیگران، بیمهی فیلم و نوار ویدیویی، بیمهی تجهیزات، و بیمهی اشتباهات و غفلتها.
با وارد شدن به پروژهای که بیمه شده است از خود و تولید خود محافظت کنید. این یک گزینهی اختیاری نیست… این یک الزام است، بنابراین یاد بگیرید که چگونه آن را به درستی انجام دهید.
- ویدیویی که به شما در مورد انواع مختلف بیمه و انواعی که برای تولید خود نیاز دارید آموزش میدهد
- راهنمای تکمیلی
- راهنمای منابع بیمه
- نمونهی درخواست بیمهی تولید
- مقاله بیمهی اشتباهات و غفلتها
- راهنمای بیمهی مرجع
- بروشور DeWitt Stern
- راهنمای درک اصطلاحات بیمه
- درخواست بیمهی اشتباهات و غفلتها
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- انواع بیمههای تولیدی
- بیمهی مسئولیت عمومی
- بیمهی بازیگران
- بیمهی تجهیزات
- بیمهی اشتباهات و غفلتها
- بیمهی فیلم و نوار فیلم
- بیمهی حوادث کاری
- از کجا میتوانید بیمه تهیه کنید
- چرا به گواهی بیمه نیاز دارید و چگونه از آن استفاده کنید
-
کمیسیون فیلم
هر ایالت یک کمیسیون فیلم دارد که وظیفه دارد تولید فیلمهای سینمایی را به آن ایالت جذب کند. در این درس، خدمات ارائه شده توسط کمیسیون فیلم، نحوهی استفاده از خدمات آنها برای یافتن بهترین لوکیشن برای فیلم خود، ارتباط با صنعت بومی و محلی و خطراتی که باید از آنها آگاه باشید را یاد بگیرید.
- ویدئویی که نقش کمیسیون فیلم و نحوهی استفاده موثر از آن را به شما آموزش میدهد
- راهنمای تکمیلی مصور
- لیست به روز اطلاعات تماس برای تمام کمیسیونهای فیلم ایالتهای مختلف آمریکا
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- کمیسیون فیلم چه کار میکند
- نحوهی استفاده از فهرست مجموعهی لوکیشنهای آنها
- نحوهی استفاده از خدمات شناسایی و یافتن لوکیشن آنها
- محدودیتهای خدمات کمیسیون فیلم
- چگونه یک کمیسیون فیلم میتواند به شما در برقراری ارتباط با صنعت بوملی و دولت محلی کمک کند
- چگونه بودجهی شما بر خدماتی که آنها ارائه میدهند تاثیر میگذارد
- نحوهی یافتن کمیسیون فیلم
-
کار با صاحبین لوکیشن
نزدیک شدن و درخواست از صاحب یک لوکیشن برای استفاده از ملک او برای فیلمبرداری فیلمتان میتواند کاری اضطرابآور باشد. در این درس، شما نه تنها یاد خواهید گرفت که چگونه به سراغ یک مالک لوکیشن بروید، بلکه یاد میگیرید که به چه قراردادها و فرمهایی نیاز است، همچنین پروتکل مناسب، نحوهی مواجه شدن با مشکلات و نحوهی کمک به مالک لوکیشن برای اینکه خود را برای وضعیت شلوغ و آشفتهی که فرآیند تولید آماده کند را نیز یاد میگیرید.
- ویدیویی که به شما نشان میدهد چگونه به طور مؤثر با مالک یک لوکیشن کار کنید
- راهنمای تکمیلی مصور
- قرارداد لوکیشنِ خالی که میتوانید در تولیدات خود استفاده کنید
- فرم حق فیلمبرداری و انتشار لوکیشنِ خالی
- قرارداد لوکیشن غیر فیلمبرداری خالی
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- نحوهی درخواست از یک مالک لوکیشن برای استفاده از ملک او برای فیلمبرداری
- چگونه اعتبار و مقبولیت خود را تثبیت کنید
- چگونه با مالک لوکیشن صحبت کنیم و مورد خود را مطرح کنیم
- قراردادها و توافقات لازم برای محافظت قانونی از خود
- چگونه یک بررسی همه جانبه انجام دهیم
- در صورتی که مالک لوکیشن در آخرین لحظه تصمیم به عقبنشینی گرفت، چگونه با مشکلات مواجه شویم
- فرم اجازهی فیلمبرداری در لوکیشن، و اهمیت آن
-
مجوزهای فیلم
در اکثر شهرهای بزرگ، برای اینکه بتوانید در اماکن عمومی و خصوصی فیلمبرداری، باید مجوز دریافت کنید. این درس، فرآیند صدور مجوز، زمانی که به یک مجوز نیاز است، نحوهی دریافت آن، هزینههای مربوطه و دامهای رایج مرتبط با مجوزهای رایگان را برای شما تشریح میکند.
- ویدیویی که مراحل صدور مجوز را برایتان شرح میدهد
- راهنمای تکمیلی مصور
- نمونه درخواست مجوز در لس آنجلس
- الزامات بیمهی فیلم در لس آنجلس
- فرم بررسی پارک ممنوع
- فرمهای بستن خیابان/جاده
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- مجوزها چه هستد
- چه زمانی مجوز لازم است
- فیلمبرداری پارتیزانی، بدون مجوز
- تفاوت فیلمبرداری در اماکن عمومی و خصوصی
- مجوزهای رایگان و هزینههای پنهان آنها
- نحوهی استفاده از مجوز در لوکیشن
-
روابط اجتماعی
هیچ کس در خلأ فیلم نمیسازد. هر روز که شما فیلمبرداری میکنید، همیشه روی کسی تاثیر میگذارد، خواه یک همسایه باشد یا کل جامعه. در این درس یاد میگیرید که چگونه فیلمبرداری فیلم شما بر مردم تأثیر میگذارد، چگونه با مقامات محلی کار کنید، چگونه به ساکنان اطلاع دهید، چگونه پس از پایان فیلمبرداری تأثیر مثبتی بر جامعه بگذارید و یک اصول اخلاقی و رفتاری کلی برای عوامل در هنگام پایان یافتن فیلمبرداری در لوکیشن.
- ویدیویی که راههایی که میتوانید روابط اجتماعی خوبی را حفظ کنید، برای شما تشریح میکند
- راهنمای تکمیلی مصور
- نامهی اطلاعرسانی برای مشاغل
- نامهی اطلاعرسانی برای صاحبان خانهها
- اصول اخلاقی و رفتاری برای عوامل
- واژهنامهی اصطلاحات
- فرم اجازهی فیلمبرداری و انتشار تصویر عمومی
- فرم اطلاعرسانی ساعات طولانی فیلمبرداری
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- نحوهی گرفتن مجوز از همسایگان در اجتماعی که در آن فیلمبرداری میکنید
- تاثیر عمومی فیلمبرداری
- نحوهی کار با پلیس
- نحوهی فیلمبرداری در یک مکان عمومی
- نحوهی برخورد با افراد مزاحم هنگام فیلمبرداری در ملاء عام
- اصول اخلاقی و رفتاری مناسب برای گروههای فیلمبرداری هنگام فیلمبرداری در لوکیشن
-
بازاریابی فیلم
بازاریابی فیلم نیمی دیگر از بودجهی یک فیلم هالیوودی محسوب میشود. هزینهی رسیدن به مخاطبین و علاقهمند شدن آنها به دیدن یک فیلم خاص، یک هنر و یک علم است. در این درس، نحوهی کار مشین بازاریابی فیلم در هالیوود را یاد خواهید گرفت و اینکه چگونه میتوانید از آن برای بازاریابی فیلم خود استفاده کنید.
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- ماشین بازاریابی هالیوود چگونه عمل میکند
- چگونه میتوانید به طور موثر کمپین بازاریابی فیلم خود را برنامهریزی کنید
- هزینههای بازاریابی یک فیلم
- چگونه سری بین سرهای فیلمهای هالیوودی پیدا کنید
-
رسیدن به مخاطب
قبل از اینکه بتوانید یک کمپین بازاریابی را شروع کنید، باید بدانید که مخاطبان شما چه کسانی هستند. هر تصویر، هر رنگ، هر کلمه و هر مکانی که تبلیغات خود را قرار میدهید باید به صورت استراتژیک انتخاب شود تا روی مخاطبینی که میخواهید جذب کنید، تاثیر بگذارید. این اصول اولیهی بازاریابی است و اغلب نادیده گرفته شدهترین بخش یک کمپین بازاریابی است. در این درس، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه مخاطبین خود را تعیین کنید تا کمپین بازاریابی عالی را برای رسیدن بهترین نتایج ایجاد کنید.
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- ویدیویی که فرآیند تعیین کردن مخاطب را برای شما تشریح میکند
- متن تکمیلی مصور
- چگونه مخاطب خود را تعیین کنید
- سیستم چهار ربع هالیوود
- نحوهی ایجاد یک کمپین فراخوان دعوت به اقدام
- چگونه یک کمپین آگاهی از برند ایجاد کنیم
- چگونه پیام بازاریابی خود را متمرکز و تقویت کنیم
-
طراحی هنر کلیدی
همانطور که کلیشههای قدیمی میگوید، برداشتهای اولیه، ماندگار هستند. این بیش از همه در مورد پوستر فیلم صدق میکند. پوستر فیلم تنها یکی از اجزای کمپین بازاریابی است و به شدت بر هنر کلیدی فیلم متکی است. هنر کلیدی، موتیف بصری است که کل لوک (ظاهر) و حس و حال بازاریابی، از جمله تصاویر، فونتها و پالت رنگ را مشخص میکند. هنر کلیدی در همه جا از تبلیغات رسانههای اجتماعی گرفته تا پوستر فیلم استفاده میشود و اولین و مهمترین ابزار بازاریابی در جلب علاقهی مخاطبان، پخشکنندگان و تهیهکنندگان است. در این درس، تکنیکهای طراحی هنر کلیدی موثر را یاد میگیرید.
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- نحوهی طراحی هنر کلیدی عالی
- نحوهی به کار برد هنر کلیدی برای پخش، در رسانههای چاپی و اجتماعی
- دستورالعملهای طراحی پوستر
- روانشناسی طراحی
- چگونه پیام بازاریابی خود را تقویت کنید
-
ساخت تریلر فیلم
تریلر فیلم مهمترین ابزار بازاریابی است که برای فروش فیلم خود در اختیار دارید. پخشکنندگان فقط روی تریلر معامله میکنند، که این باعث میشود لوک و حس و حال تریلر حتی از خود فیلم مهمتر شود. در این درس، نکات و تکنیکهایی را برای ساخت یک تریلر جذاب برای نمایش مناسب فیلم خود خواهید آموخت.
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- چه چیزی باعث ساخت یک تریلر خوب میشود
- نکات و ترفندهایی برای تدوین یک تریلر قدرتمند
-
ساخت وبسایت
یکی از کم هزینهترین و در عین حال موثرترین راههای بازاریابی فیلم شما، راه اندازی یک وب سایت است. در حالی که میتوانید آن را تا جایی که دوست دارید با دقت و جزییات بسازید، همیشه به مخاطبین سایت فکر کنید، سینماروهایی که ممکن است بخواهند فیلم را ببینند یا پخشکنندگانی که میخواهید آنها را راضی به خریدن فیلمتان کنید. در این درس، یاد خواهید گرفت که چگونه به درستی یک سایت موثر برای بازاریابی فیلم خود بسازید.
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- چگونه وب سایتهای بازاریابی فیلم در طول سالها تکامل یافتهاند
- چه مطالب ضروری را در سایت خود قرار دهید
- نحوهی ساخت یک وبسایت براساس بودجهای که دارید
-
ساخت یک کیت مطبوعاتی
هنگامی که به سراغ تلویزیون، رادیو، و روزنامهها میروید تا داستانی در مورد فیلم خود کار کنید، آنها درخواست یک اطلاعیهی مطبوعاتی یا یک کیت مطبوعاتی الکترونیکی (EPK) میکنند. این EPK اطلاعات مفید، نقل قولها و عکسهایی را در اختیار روزنامهنگاران قرار میدهد که میتوانند از آنها برای نوشتن سریع و آسان داستان استفاده کنند. در این درس، یاد خواهید گرفت که چگونه یک EPK برای فیلم خود بسازید.
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- EPK یا کیت مطبوعاتی الکترونیکی چیست؟
- رسانهها چگونه از EPK استفاده میکنند؟
- چه نوع مطالبی را باید در آن بگنجانید، و چگونه آنها را قالببندی میکنید؟
- در حین تولید باید چه چیزهایی را جمعآوری کنید؟
- نحوهی تهیه یک بیانیه مطبوعاتی
-
کار کردن با رسانهها
صنعت فیلم بیشتر در مورد بازاریابی فیلم است تا تولید فیلم. استودیوها اغلب برای تبلیغات، انتشار و بازاریابی پول بیشتری نسبت به تولید خود فیلم خرج میکنند. در حالی که همین امر در عرصه فیلمسازی مستقل نیز صدق میکند، فیلمسازان کمی میتوانند برای چیزی بیشتر از چند صد پوستر و یک وب سایت هزینه کنند. این امر باعث میشود پوشش رسانهای بخش مهمی از کمپین بازاریابی شما باشد. در این درس، یاد خواهید گرفت که چگونه به رسانهها دسترسی پیدا کنید، چگونه یک مصاحبهی موثر انجام دهید و چگونه پیام خود را به دیگران منتقل کنید.
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- نحوهی مواجه شدن با رسانهها را یاد بگیرید
- یاد بگیرید که چگونه پیام خود را تهیه و متمرکز کنید
- یاد بگیرید که چگونه خود را در طول مصاحبه مدیریت کنید
- نحوهی کار با شبکههای تلویزیونی، رادیو و پادکستها، روزنامهها و مجلات و وبلاگهای آنلاین
- تکنیکهایی برای رساندن پیام خود به عموم
- نحوهی به حداکثر رساندن دسترسی و تاثیر رسانه برای پروژه خود
-
مقدمهای بر پخش
اکنون که فیلم شما تمام شده است، وقت آن است که آن را بفروشید و شروع به درآمدزایی کنید. اما گفتن این کار آسانتر از انجام آن است – هزینههای پخش، قابلیت بازاریابی پروژهی شما و دهها عامل دیگر بر مبلغ دریافتی شما تأثیر میگذارد.
در این درس شما نحوهی عملکرد فرآیند پخش، نحوهی مواجههی استودیوها با این فرآیند، پنجرهها و چارچوبهای زمانی پخش، نحوهی رویکرد به پخش توسط خودتان و شناخت مخاطبین خود را خواهید آموخت. مدیران اجرایی باسابقهی استودیو از LucasFilm، Sony و FreeMantle Media این فرآیند دشوار را برایتان تشریح میکنند.
به فرآیند پخش دست پیدا کنید، تا بتوانید بیشترین بهره را از فیلم خود ببرید
- ویدیویی که شما را به دنیای پخش فیلم میبرد
- راهنمای تکمیلی مصور
- نمونهی الزامات تحویل قابل دانلود
- نمونهی زنجیرهی عنوان
- نمونهی فهرست عوامل
- نمونهی کیو شیت موسیقی
- نمونهی برگهی فیلمنامه
- نمونهی سیناپس دیویدی
- نمونهی اطلاعات کپیرایت
- نمونهی اطلاعات حقوقی
- نمونهی توصیف شخصیت
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- تفاوت بین پخش داخلی و خارجی
- چگونه یک فیلم از طریق پنجرههای پخش، توزیع میشود
- نحوهی تعیین مخاطب در بازار هدف خود
- واقعیتهای کسب درآمد
- پخش کردن توسط خودتان
- همکاری با نمایندگان تهیهکنندهها و ایجنتهای فروش خارجی
-
درجهبندی سنی فیلمها و انجمن سینمایی آمریکا (MPAA)
انجمن سینمایی آمریکا مسئول صدور درجهبندیهای سنی است که در یک فیلم میبینیم، مثل G، PG، PG 13، R و NC 17. درجهبندیای که فیلم شما دریافت میکند تأثیر مستقیمی بر تمایل پخشکنندگان برای گرفتن فیلم شما و درآمد بالقوه فیلم شما دارد. در این درس، نحوهی عملکرد MPAA را یاد خواهید گرفت و اینکه چگونه میتوانید به بهترین شکل برای یک درجهبندی مطلوب آماده شوید.
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- MPAA چیست؟
- چگونه درجهبندی فیلم میتواند بر درآمد بالقوهی فیلم شما تأثیر بگذارد
- روند دریافت درجهبندی سنی یک فیلم
- هزینهی درجهبندی فیلم
- نحوهی درخواست تجدید نظر برای درجهبندی
-
پخش داخلی
ساخت فیلم تنها بخشی از این پروسه است. فروش آن بخش دیگری است. در حالی که ساخت فیلم فرآیند پراسترسی بوده است، بازی یافتن پخشکننده، مذاکره بر سر قراردادها، آمادهسازی موارد تحویلی و مواجهه با هزینههای گاه سرسام آور بیمهی اشتباهات و غلفتها، فرآیند تبدیل و ترکیب M&E اکثر فیلمسازان را شگفتزده میکند.
در این درس، ما شما را برای فرآیند پخش آماده میکنیم تا بدانید باید انتظار چه چیزی را داشته باشید، چه متریالهایی مورد نیاز است و مهمتر از همه چگونه از خود در بازی پرخطر پخش فیلم محافظت کنید.
- ویدیویی که شما را به دنیای پخش داخلی میبرد
- راهنمای تکمیلی مصور
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- بازارهای مختلفی که از طریق آنها فیلمها در ایالات متحده به فروش میرسند
- نحوهی جذب پخشکنندهی داخلی
- اقلام قابل تحویلی که از شما انتظار میرود به پخشکننده ارائه دهید
- بیمهی اشتباهات و غفلتها
- پخش DVD
- نکاتی برای انتخاب پخشکننده
-
پخشکنندهی خارجی
فروش فیلم شما در ایالات متحده تنها بخشی از فرآیند پخش است. اکنون زمان آن فرا رسیده است که فیلم خود را به سایر نقاط جهان بفروشید و با انجام این کار، مسیر چالش برانگیز کسب درآمد در بازار خارجی را طی کنید. با هزاران فیلم تولید و عرضه شده در هر سال، پخش کنندههای خارجی با انتخابهای بیشتری نسبت به گذشته روبرو هستند. دانستن اینکه این فرآیند چگونه کار میکند میتواند برتری و مزیت فوقالعادهای به شما بدهد.
در این درس، نحوهی کار ایجنتهای فروش خارجی، نحوهی یافتن یک ایجنت معتبر، کلاهبرداریهای رایج برای سرقت فیلم شما بدون پرداخت پول، آنچه از شما انتظار میرود تحویل دهید، نحوه به دست آوردن پول و صدها نکتهی دیگر را خواهید آموخت. . ما شما را به قلب همه چیز در بازار فیلم آمریکا میبریم تا از نزدیک ببینید روند پخش خارجی چگونه کار میکند.
با یادگیری این فرآیند به باهوشترین فرد در میز مذاکره تبدیل شوید و از فیلم خود سود ببرید.
- ویدیویی که پخش خارجی را بررسی میکند
- راهنمای تکمیل مصور
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- ایجنتهای فروش خارجی چه کار میکنند
- چه چیزی یک فیلم را برای پخشکنندگان خارجی جذاب میکند
- ساختار پخشکنندگان خارجی چگونه است
- بازار فیلم چیست؟
- در بازار فیلم چه اتفاقی میافتد؟
- چگونه میتوان با موفقیت در بازار فیلم پیش رفت؟
- چگونه از خود در برابر پخشکنندگان غارتگر محافظت کنید
-
اشتباهاتی که فیلمسازها در جشنوارههای فیلم مرتکب میشوند
ورود به یک جشنواره فیلم برای هر فیلمسازی یک دستاورد هیجان انگیز است، اما چگونه میتوان از این فرصت بهترین استفاده را کرد؟ با قرار دادن خود و فیلم خود در موقعیت درست، میتوانید علاقهی پخشکنندگان، ایجنتها، مدیر برنامهها و تهیهکنندگان را جلب کنید. اما اگر این کار را نکنید، فرصتی را برای پیشرفت حرفهی خود از دست خواهید داد. در این فیلمتاک، با پنج اشتباه رایج فیلمسازان در جشنوارههای فیلم و نحوهی اجتناب از آنها آشنا میشوید.
- ویدیویی که شامل ارائه FilmTalk و بعد از آن پرسش و پاسخ با میزبان جیسون توماریک میشود.
- راهنمای تکمیلی
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- اشتباهات رایج فیلمسازان در جشنوارههای سینمایی
- چگونه بودجه سفر جشنوارهی خود را تعیین کنید
- چگونگی تهیه کردن مواد و اقلام بازاریابی
- نحوهی تهیه کیت مطبوعاتی الکترونیکی خود در حین تولید
- چگونه حضور خود را در رسانههای اجتماعی بهبود بخشید
- چگونه اکران فیلم خود در جشنوارهها را به بیشترین شکل در معرض دید و تاثیرگذاری قرار دهید
- نحوهی بازاریابی موثر و ارتباط با تهیهکنندهها، ایجنتها و مدیربرنامهها
-
جشنوارههای فیلم
همهی ما رویای یک نمایش فوقالعاده در جشنوارهی فیلم ساندنس را در سر داریم، که در آن با پیشنهادات پخشکنندگان مضطربی روبرو میشویم که میخواهند از هم سبقت بگیرند تا فیلم ما را بخرند. در حالی که قطعاً این اتفاق میافتد، واقعیت این است که جشنوارههای فیلم چیزهای بسیار بسیار بیشتری به ما ارائه میدهند. از ارتباطات گرفته تا تبلیغ و نشان دادن خود، و فرصتی برای پیچینگ پروژهی بعدی خود به سرمایهگذاران و تهیهکنندگان.
در این درس یاد میگیرید که چگونه یک نماینده تهیهکنندهی واجد شرایط را پیدا کنید، چگونه در جشنوارههای برتر سینمایی شرکت کنید، پس از پذیرش چه کاری باید انجام دهید، چگونه مخاطبان مناسب را در نمایشها جذب کنید، و چگونه از فرصت برای تولید فیلم بعدی خود استفاده کنید.
شما سخت کار کردید، پس یاد بگیرید که چگونه دیده شدن خود و فیلمتان را در جشنوارههای فیلم به حداکثر برسانید.
- ویدیویی که شما را به ساز و کار درونی جشنوارههای فیلم میبرد
- راهنمای تکمیلی مصور
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- نحوهی انتخاب بهترین جشنواره
- تفاوت بین جشنوارهها
- نحوهی به دست آوردن نماینده
- رابطهی بین استودیوها و جشنوارهها
- چگونه فیلم خود را در جشنواره بازاریابی کنید
- چگونه میتوان حرفهی خود را در جشنوارهها ارتقاء داد
- چگونه وارد ساندنس شویم
-
پخش اینترنتی
اینترنت به جایگزینی قدرتمند برای مجراهای پخش مرسوم برای فیلمسازان مستقل تبدیل شده است، اما اگرچه این گزینه جذاب به نظر میرسد، اما مملو از چالشهاست. دیده شدن و یافتن مخاطب آنلاین راه طولانی و پرهزینهای است، و در حالی که حاشیهی سود میتواند بیشتر باشد، زمان و تلاشی که برای این سود صرف میکنید نیز بیشتر است.
در این درس یاد میگیرید که چگونه فیلم خود را به صورت آنلاین به درستی پخش کنید، گردآوردندههای محتوا چگونه کار میکنند، چگونه یک حضور منحصر به فرد آنلاین پیدا کنید، و چگونه از فیلم آنلاین خود برای رسیدن به قرارداد فیلم بعدی خود استفاده کنید.
با یادگیری روش صحیح رویکرد پخش اینترنتی، هوشمندانه با رسیدن به بهترین نتایج وقت خود را صرف کنید.
- ویدیویی که وضعیت فعلی پخش مبتنی بر اینترنت را بررسی میکند
- راهنمای تکمیلی مصور
آنچه هنرجویان خواهند آموخت
- نحوهی مقایسه پخش آنلاین با مدلهای پخش سنتی
- چگونه بازار استریم و بازار DVD تغییر کرده است
- چگونه ساز و کار پنجرههای پخش، در فروش آنلاین اعمال میشود
- چالشها و مشکلات پخش آنلاین
- نحوهی کسب درآمد آنلاین
- مزایای پخش آنلاین
توضیحات تکمیلی
زمان آموزش | 15 ساعت و 43 دقیقه |
---|---|
تعداد دروس | 37 درس |
کتاب کار | دارد |
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.