توضیحات
آموزش فیلمسازی حرفه ای با موبایل برای شبکه های اجتماعی
فیلمبرداری و تدوین ویدیوهای تبلیغاتی را یاد بگیرید تا حضور آنلاین یک برند را فقط با استفاده از تلفن هوشمند خود تقویت کنید.
با کمی تخیل و سبکپردازی، میتوانید فقط با استفاده از گوشی موبایل خود محتوای ویدیویی را بسازید که از اسکرول کردن افراد جلوگیری کند. برای فیلمساز برندهی جایزه خوزه پرادا، نکته کلیدی این است که بدانید چه چیزی را میخواهید بفروشید و یک روایت خوب خلق کنید. او یکی از بنیانگذاران بوتیک تولیدات بصری JRVISUALS در لندن است که در آنجا با مشتریانی از جمله زارا، نسپرسو و لورئال کار کرده است.
در این دوره، او کل فرآیند ساخت یک آگهی تبلیغاتی برای یک برند یا محصول با استفاده از گوشی هوشمندتان را برای شما تشریح میکند. نحوهی استفاده از نورپردازی، تدوین، مدیریت هنری و موارد دیگر را برای ساخت ویدیوهای چشم نواز که به یک برند در شبکههای اجتماعی کمک میکند، تا برجسته و متمایز شود، کشف کنید. آیا آماده هستید که به بروید و شروع به ساخت محتوای حرفهای کنید که مورد توجه قرار گیرد؟
مشاهده نمونه درس هایی از این دوره آموزشی :
Professional Mobile Filmmaking for Social Media
این دورهی آنلاین برای چه کسانی مناسب است؟
این دوره برای کسانی است که علاقهمند به فیلمبرداری ویدیوهای حرفهای با گوشی موبایل خود یا کار در صنعت تبلیغات خلاق هستند.
الزامات و موارد مورد نیاز
هیچ تجربهی قبلی لازم نیست.
شما فقط به یک موبایل یا دوربین و یک سه پایه نیاز دارید.
محتوا
- بخش ۱
مقدمه
- دربارهی من
- عوامل و افراد تاثیرگذار
- بخش ۲
مفاهیم اساسی فیلمسازی تبلیغاتی
- سیر تحول تبلیغات در شبکههای اجتماعی
- گروه یک نفره
- تحقیق دربارهی کارفرما
- بریف و ایده
- بخش ۳
پیشتولید
- فیلمنامه، شات لیست و مودبرد
- آماده کردن یک صحنهی زیبا
- تصویر نهایی: نماها، ترکیببندی، و نور
- بخش ۴
فیلمبرداری
- تنظیمات اولیه: ابزارهای شما
- مقدمهای بر کارگردانی
- فیلمبرداری یک آگهی تبلیغاتی برای یک برند آبجو ۱
- فیلمبرداری یک آگهی تبلیغاتی برای یک برند آبجو ۲
- بخش ۵
پستولید
- مبانی تدوین
- تدوین آگهی تبلیغاتی شما ۱
- تدوین آگهی تبلیغاتی شما ۲
- ریزهکاریهای نهایی
- پروژهی پایانی
پروژهی پایانی
- فیلمسازی حرفهای با موبایل برای شبکههای اجتماعی
دربارهی مدرس JRVISUALS
خوزه پرادا یک فیلمساز اسپانیایی است که در سال ۲۰۰۳ وارد دنیای سمعی و بصری شد. رنه استرگار یک اسنوبردکار حرفهای است که پس از آسیبدیدگی در سال ۲۰۰۷ وارد دنیای به فیلمسازی شد. این دو در لندن با هم آشنا شدند و در نهایت JRVISUALS را تاسیس کردند.
آنها با هم با غولهای صنعتی مانند لورئال، ردبول، زارا، NHS، Fourpure Brewing Co.، Sambrook’s Brewery، تفال، Eating Europe، قهوهی Italcrem، و فستیوال نورلند کار کردهاند. آنها همچنین دریافتکنندهی جوایز متعددی مانند Nespresso Talents Spain (2017 و ۲۰۱۹) هستند، و به صورت رسمی در Cinema Shots (2020) انتخاب شدهاند.
توضیحات تکمیلی
زمان آموزش | 2 ساعت و 59 دقیقه |
---|---|
تعداد دروس | 18 درس |
حجم | 2.79 گیگابایت |
مدرس | JRVISUALS |
فایل تمرین | دارد |
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.