توضیحات
استراتژی رشد کانال یوتوب
با یادگیری تکنیکهای بهینهسازی موثر برای ارتقای کانال خود به یک سطح بالاتر، ویوها و سابسکریبرهای ارگانیک بیشتری به دست بیاورید.
ایجاد یک کانال یوتیوب موفق برای برندهایی که میخواهند دسترسی و تاثیر خود را گسترش دهند و به طور موثر با مخاطبان خود تعامل داشته باشند، ضروری است. متخصص شبکههای اجتماعی ماریا زمیونیتا مشتاق ایجاد استراتژیهای تاثیرگذار شبکههای اجتماعی، با تجربه در تعدادی از صنایع مختلف از مد گرفته تا فناوری اطلاعات، برای برندهایی مانند اسپاتیفای، تام فورد بیوتی ، مَک، و Jr NBA است.
در این دوره، ماریا تمام آنچه را که برای ساخت یک برنامه رشد یوتوب برای کانال خود نیاز دارید، آموزش میدهد. جدیدترین تکنیکهای بهینهسازی ویدیو را یاد بگیرید تا در نتایج جستجوی یوتوب رتبهی بالاتری داشته باشید، بازدیدها یا ویوهای ارگانیک بیشتری به دست بیاورید و سابسکرایبرهای خود را افزایش دهید. آیا آماده هستید کانال یوتوب خود را به سطح بالاتری ببرید؟
مشاهده نمونه درس هایی از این دوره آموزشی :
YouTube Channel Growth Strategy
این دورهی آنلاین برای چه کسانی مناسبت است؟
این دوره برای هر کسی که علاقهمند به ارتقای کانال یوتیوب خود به سطح بالاتر است و همچنین برای کسانی که علاقهمند به تبدیل شدن به یوتیوبر هستن، مناسب است. هر کسی که در مورد تبدیل شدن به یک مدیر یوتوب یا شروع حرفهی خودر در مدیریت رسانههای اجتماعی کنجکاو باشد نیز از این دوره لذت خواهد برد.
الزامات و موارد مورد نیاز
تنها چیزی که برای شرکت در این دوره نیاز دارید یک کامپیوتر و یک کانال یوتوب است.
محتوا
- بخش ۱
مقدمه
- دربارهی من
- عوامل و افراد تاثیرگذار
- بخش ۲
بیایید به مبانی و اصول اولیه بپردازیم
- چرا یوتوب؟
- انواع کانالها
- برندینگ کانال یوتوب
- بخش ۳
استراتژی رشد یوتوب
- درک زمینه و بستر کلی و کانال شما
- استراتژی محتوا
- بهینهسازی ویدیو برای رشد کانال
- بهینهسازی ویدیو برای نگه داشتن افراد در اکوسیستم شما
- بهینهسازی کانال
- ایجاد استراتژی خودتان
- بخش ۴
نکات و ترفندها
- بایدها و نبایدها
- شاخصهایی که باید به آنها توجه کنید
- چگونه ارائهی خود را برای کارفرما آماده کنید
- پروژهی پایانی
پروژهی پایانی
- استراتژی رشد کانال یوتوب
دربارهی مدرس : ماریا زمیونیتا
ماریا خود را به عنوان یک پروانه اجتماعی برونگرا توصیف میکند و ابراز وجود و ارتباط با دیگران را به یک حرفهی تمام وقت از طریق شبکههای اجتماعی تبدیل کرده است. او پس از دریافت مدرک لیسانس خود در اقتصاد، شغل رویایی خود را در مالزی به عنوان متخصص شبکههای اجتماعی در Mindvalley یافت. او اندکی بعد، با ماموریت توانمندسازی زنان، برند تجارت الکترونیک خود را به نام SPARK تاسیس کرد.
در سن ۲۶ سالگی، ماریا در دفتر گوگل در اروپا به عنوان دستیار استراتژیست اکانت، و در یک آژانس رسانههای اجتماعی که با برندهایی مانند اسپاتیفای، تام فورد بیوتی، مَک و Jr NBA کار می کرد. امروزه، تجربهی حرفهای ماریا بسیاری از صنایع مختلف از مد گرفته تا فناوری اطلاعات در ایالات متحده، بریتانیا و جنوب شرقی آسیا را در برمیگیرد.
توضیحات تکمیلی
زمان آموزش | 1 ساعت و 17 دقیقه |
---|---|
تعداد دروس | 15 درس |
حجم | 1.05 گیگابایت |
مدرس | Marija Dzemionaite |
کتاب کار | دارد |
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.