توضیحات
مشاهده نمونه درس هایی از این دوره آموزشی :
Anger Management
درباره نویسنده
مارلین چیسم، مشاور، استاد اجرایی (executive educator) و نویسنده کتابهایی چون «Stop Workplace Drama» (۲۰۱۱)، «No-Drama Leadership» (۲۰۱۵) و «Stop Drama in Your Healthcare Practice» (۲۰۱۷) است. او با مدیران و صاحبان مشاغل کار میکند تا بتوانند نقش رهبری را اثرگذارتر کرده و فرهنگ را در محیط کار دگرگون کنند.
به عنوان یک سخنران، مارلین توانسته مخاطبین زیادی را از صنایع و کسب و کارهای مختلف جذب کند و پیام او در خصوص نظم و شفافیت و مسئولیتپذیری فردی، برای مخاطبین جهانی الهامبخش است.
او در زمینههایی از جمله توسعه نقش رهبری، مهارتهای ارتباطات استراتژیک و جلوگیری از ایجاد مشکلات در فضای کار فعالیت دارد. مارلین مایل است که به افراد دیگر کمک کند تا بتوانند استعدادهای خود را کشف کرده و توسعه بدهند و قادر باشند که آنها را به دنیا عرضه نمایند.
جزئیات آموزش
خشم نوعی تجربه انسانی است که اگر به درستی مدیریت نشود میتواند مخرب باشد. اما در صورتی که بتوان آن را مدیریت و هدایت کرد، میتواند نقش مفیدی ایفا کند. در این آموزش، مارلین چیسم به شما کمک میکند تا خشم و عصبانیت خود را مدیریت و کنترل کنید. در طول این آموزش، محرکها و ریشههای خشم خود را خواهید شناخت و این که چگونه خشم را به طریقی مثبت و مفید هدایت و کنترل نمایید. مارلین به شما نشان میدهد که خشم میتواند ابزاری برای رشد شخصی و کاری شده و در بهبود روابط و نتایج اعمالتان نقش کاتالیزور را داشته باشد.
عناوین آموزشی عبارتند از:
- شناخت عقاید رایج درباره خشم
- بررسی تفاوتهای سرکوب خشم و استفاده از روشهای حفظ خونسردی برای کنترل خشم
- بررسی اتفاقاتی که هنگام ایجاد محرکهای خشم میافتند و استفاده از یک فرمول برای درک و شناخت این محرکها
- شناخت رفتارهای ناخوشایند و نحوه جایگزینی آنها با رفتارها و واکنشهای مناسب و خوشایند
- شناخت سه بخش «Responsible Language» به عنوان ابزاری برای کنترل خشم
- بررسی سه فرآیند جهت ایجاد فضایی برای پاسخ صحیح به خشم به جای ایجاد واکنش
توضیحات تکمیلی
زمان آموزش | 1 ساعت |
---|---|
تعداد دروس | 18 درس |
حجم | 425 مگابایت |
مدرس | Marlene Chism |
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.