بیت شیت نجات گربه - شرح فیلم میان ستاره ای در 15 بیت
پخش آنلاین مخصوص اعضای ویژه می باشد برای خرید اشتراک اینجا را کلیک کنید

بیت شیت نجات گربه - شرح فیلم میان ستاره ای در 15 بیت (پایان فیلمنامه توضیح داده شده است)

nterstellar (2014)  بازی را برای ژانر علمی تخیلی تغییر داد. فراتر از جلوه های خاص تا پیش از این دیده نشده ، فیلمنامه ی جاناتان و کریستوفر نولان بود که به تبدیل آن به یک فیلم برجسته کمک کرد. Interstellar داستانی پیچیده و بسیار تخیلی است که نیاز به برخی توضیحات دارد ، به ویژه پایان Interstellar ، به همین دلیل ما اینجا هستیم. این توضیح پایان Interstellar با کمک محور-برگ کتاب نجات گربه بلیک اسنایدر است.

برای درک کامل تأثیر و عمق پایان Interstellar، باید به ابتدا برگردیم. ما کوپر ، قهرمان اصلیمان، و دختر باهوشش ، مورف را مشاهده می کنیم که برخی از پدیده های عجیب و غریب را تجربه می کند ، که او فکر می کند "شبح خودش" است. در همین حال ، زمین یک بحران زیست محیطی ویرانگر را تجربه می کند و ناسا از کوپر برای هدایت ماموریتی برای یافتن یک سیاره خانه جدید دعوت می کند.

کوپر و خدمه استقامت به معنای واقعی کلمه به امید یافتن نجات با درگیری موضوعی بین ستاره ای بین ستاره ها می روند: آیا ایمان کوپر به علم به تنهایی برای نجات نسل بشر کافی خواهد بود ، یا او مجبور است عقاید خود را گسترش دهد تا ناشناخته ها را بپذیرد؟

محور-برگ شگفت انگیز نجات گربه ی بایک اسنایدر سیستمی است که یک قوس کامل شخصیتی را ترسیم می کند. ما قبلاً داستانهای علمی-تخیلی "مردان در مأموریت" زیادی دیده ایم اما چیزی در مورد Interstellar وجود دارد که کاملا متفاوت است. تعداد زیادی ضربان داستان در Interstellar وجود دارد که با ساختار داستان سنتی مطابقت دارد اما راهی که جاناتان و کریستوفر نولان قادر به بافتن مضامین عشق و فداکاری در یک داستان پر از تئوری های علمی هستند شگفت آور است. با توضیح دادن پایان بین ستاره ای ، از همان صفحه اول می توانیم ببینیم که کل فیلمنامه چقدر لایه لایه و قدرتمند است.