تجزیه و تحلیل فیلم میدسامر : اسرار نهفته در ملأ عام
پخش آنلاین مخصوص اعضای ویژه می باشد برای خرید اشتراک اینجا را کلیک کنید

تجزیه و تحلیل فیلم میدسامر : اسرار نهفته در ملأ عام

Midsommar (2019) ، به نویسندگی و کارگردانی آری آستر ، یک فیلم ترسناک است که کاملاً ارزش تماشای دوباره را دارد. اگر بتوانید این کابوس سپیده دم را برای بار دوم (یا سوم) تحمل کنید ، مواردی را مشاهده خواهید کرد که برای اولین بار هرگز ندیده اید. در حقیقت ، اگر توجه به پیش زمینه را شروع کنید ، متوجه خواهید شد که میدسامر در واقع در چندین سطح کار می کند تا شما را مجذوب ، بی حوصله و مضطرب نگه دارد. در این جستار ویدیویی ، ما روشهایی را که آری آستر رازها ، سرنخها ، تخم مرغ های عید پاک و پیشگویی را درست در مقابل شما پنهان می کند ، بررسی می کنیم.

این توضیحات Midsommar است.

اول از همه ، میدسامر یک فیلم ترسناک است که تقریباً در نور روز و فضای بیرونی کاملاً باز فیلمبرداری شده است. بنابراین ، چگونه ممکن است هیچ چیزی ترسناک باشد؟ آیا برای متشنج نگه داشتن مخاطب به تاریکی و فضاهای بسته احتیاج نداریم؟ موروثی ، فیلم قبلی آری استر ، مطمئناً این قوانین را می دانست و ا آنها را تا رسیدن به یک “T.” پیروی می کرد این اولین سرنخ است - آری آستر می داند که انتظارات ما این است و از آنها علیه ما استفاده می کند. وقتی صحنه ای سایه ای و تعلیقی داشته باشیم ، مخاطب به درون خم می شود و چشمانش قاب را اسکن می کند تا هیولایی را که مطمئناً باید در آنجا باشد ، تشخیص دهد.

اما در میدسامر هیچ دلیلی نداریم که به چیزی شیطانی ، چیزی در کمین تاریکی مشکوک شویم ، و به این ترتیب است که آری آستر قادر است بسیاری از عناصر را در پس زمینه بدون اینکه ما بدانیم مخفی کند. و با این حال ، وقتی می بینید که در پس زمینه چه اتفاقی می افتد ، می فهمید که تنشی که در سراسر میدسامر احساس کردید از کجا ناشی شده است. آنچه ما فرض می کنیم موارد اضافی در انجام کارهای بی گناهانه یا نوکرمبانه است در واقع آماده شدنی برای سرنوشت های وحشتناک و تشریفاتی است که به زودی برای قهرمانان ما اتفاق می افتد.

بنابراین ، ما قرار است چه چیزی را از این تجزیه و تحلیل میدسامر بفهمیم؟ از پس زمینه برای استفاده کامل خود استفاده کنید - فقط موارد اضافی تصادفی را برای پر کردن فضا به کار نگیرید، به آنها کاری بدهید که بتواند تنش را افزایش دهد یا ما را در حدس و گمان باقی بگذارند.به این شکل است که اری استر وقتی به وفور فضا وجود دارد حسی از تنگناحراسی و وقتی دلایل کمی برای عصبی بودن وجود دارذ، تنش ایجاد می کند. حتی اگر قرار نیست یک فیلم ترسناک عامیانه در روز روشن فیلمبرداری کنید ، این درس همچنان پابرجاست: از هر قسمت از قاب خود استفاده کنید ، حتی وقتی می دانید به دنبال آن نخواهیم رفت.