فیلم منور (Bottle Rocket ) - چگونه وس اندرسون کار خود را با یک فیلم کوتاه آغاز کرد
پخش آنلاین مخصوص اعضای ویژه می باشد برای خرید اشتراک اینجا را کلیک کنید

فیلم منور (Bottle Rocket ) - چگونه وس اندرسون کار خود را با یک فیلم کوتاه آغاز کرد

وس اندرسون و اولین فیلم سینمایی او ، منور - داستان شکسن خورده کاملی است که نشان می دهد چگونه چند بچه نامرتب دانشجو در تگزاس یک فیلم کوتاه را به حرفه فیلم سازی تبدیل کردند. در این مصاحبه های وس اندرسون ، به همراه همكارانش مانند اوون ویلسون ، نگاهی اجمالی به روند فیلمسازی می اندازیم ، اینكه چگونه یك موفعیت در ساندنس هیچ تضمینی برای موفقیت به ما نمی دهد و چگونه شکست ها در نهایت می توانند به موفقیت منجر شوند. این ساخت اولین فیلم وس اندرسون ، منور است.

وس اندرسون با همکار آینده خود ، اوون ویلسون ، در یک کلاس نمایش نامه نویسی در آستین ، تگزاس ملاقات کرد. عشق متقابل آنها به فیلم و فیلم سازی آنها را بر آن داشت تا یک فیلم کوتاه به نام منور را سرهم کنند. سیاه و سفید، با بودجه ای خیلی کم ، فیلمبرداری کمدی جنایی آنها موفق شد در جشنواره فیلم ساندنس 1994 یک موقعیت را بدست آورد. اندرسون و ویلسون که امیدوار بودند از این وضعیت استفاده کنند ، وقتی کسی به آن پاسخ نداد مأیوس شدند. هیچ کس ، به جز تهیه کنندگان پولی پلات و جیمز ال بروکس.

وس اندرسون با نیروی واقعی هالیوود و بودجه 5 میلیون دلاری پشت سر خود ، فیلم کوتاه 13 دقیقه ای خود را به اولین فیلم سینمایی خود تبدیل کرد ، با عنوان منور. نه تنها وس اندرسون و اوون ویلسون سرانجام رویای خود را به واقعیت تبدیل کردند ، بلکه این کار را با توجه به شرایط خود انجام دادند. با این حال ، پس از انتشار ، منور در گیشه شکست خورد اما اندرسون و ویلسون را در موقعیت ساخت راشمور قرار داد و بقیه داستان معلوم است.

وقتی به فیلمهای ذکر شده وس اندرسون نگاه می کنید مانند راشمور ، آقای آقای فاکس شگفت انگیز، قلمرو طلوع ماه ، هتل بزرگ بوداپست و دیگر فیلم ها ، می توانید در منور بذر های سبک وس اندرسون را ببینید. آنچه که ما در منور نیز می یابیم علاقه به فیلم سازی و نگرش "هرگز تسلیم نشو" است که هر فیلمساز تازه کار اگر می خواهد موفق شود به آن نیاز دارد.