چگونه ام. نایت شیامالان واقعیت را دچار پیچش میکند ؟ شرح سبک کارگردانی

ام. نایت شیامالان یک فیلمساز است که ارزش مطالعه و بررسی دارد . او چند اشتباه و شکست چشمگیر داشته ، اما وقتی که خوب باشد ... واقعاً خوب است . در این ویدئو ، ما قصد داریم بررسی کنیم که چه چیزی باعث می شود فیلم های شیامالان تیک بخورد و چگونه پایان های پر پیچش  فیلم های او فقط آغاز ماجراست .

بعد از یک فیلم مستقل دیده نشده و یک فیلم خانوادگی بی ضرر ، او با فیلم « حس ششم » در بالاترین بخش فرهنگ عامه جا باز کرد و موفق شد . سپس ، یک سری فیلم های عامه پسند مهم و محبوب مانند « آسیب ناپذیر» ، «نشانه ها» و «دهکده » ساخت اخیراً ، شیامالان در حال ساخت فیلم هایی است که بازگشت به موفقیت قبلیش را نشان می دهد. "ملاقات" ، "شکافته" و "شیشه" به ما یادآوری می کند که کسی که زمانی اعجوبه فیلمسازی بود هنوز حرف های زیادی برای گفتن دارد .

شیامالان چند فیلم شگفت انگیز ساخته است... و همچنین ، چند فیلم احمقانه . او را دوست داشته باشید یا از او متنفر باشید ، هنوز چیزهای زیادی می توان از کار او یاد گرفت . مانند هر نویسنده واقعی ، شیامالان سبک فیلم سازی بسیار متمایزی دارد و این چیزی است که ما اینجا هستیم تا آن را کشف کنیم .

این مسیر شناخت سبک فیلمسازی شیامالان ، کل فهرست فیلم های او و 7 حوزه اصلی تکنیک های مورد استفاده ی او را پوشش می دهد . با استفاده از داستان گویی چند سطحی ، سرنخ های رسای موسیقی ، شیفتگی به رنگ ها ، تمایلش به برداشت های طولانی (سکانس پلان ) و حرکات پویای دوربین ، می توان فهمید که انتخاب های قدرتمندی در حال انجام است .

کارگردانان بزرگ روی تمام این زمینه های فیلم سازی تسلط دارند و قادر هستند که همه ی آنها را برای ارائه ی یک چشم انداز واحد بکار ببرند . برای ما ، شیامالان ، این معیارها را دارد . نظر شما در مورد شیامالان چیست؟ اگر نظر خاصی ندارید ، این فیلم را تماشا کنید و پاسخ خود را در نظرات به ما بدهید .