چگونگی ساخت فیلم های با اصالت توسط مارتین اسکورسیزی | شرح سبک کارگردانی

آیا می خواهید رازهای فیلمسازی مارتین اسکورسیزی را که در اموزشگاه های سینمایی یاد نخواهید گرفت ، بیاموزید؟ فیلم های مارتین اسکورسیزی ، همیشه سر و صدای زیادی به پا می کنند. مثلا همین فیلم جدیدش ، " مرد ایرلندی". سبک منحصر به فرد فیلمسازی و کارگردانی مارتین اسکورسیزی قادر است بزرگترین ستارگان سینما مانند رابرت دنیرو ، لئوناردو دی کاپریو ، مت دیمون و دیگران را به سمت خود جذب کند .

حرفه کارگردانی مارتین اسکورسیزی شاید با فیلم های «باکس‌کار برتا» و «خیابان‌های پایین شهر» شروع شده باشد ، اما در واقع پس از موفقیت فیلم بلند او ،  «راننده تاکسی» ، واقعاً به اوج خود رسید . از آن زمان ، او مهمترین فیلمهای تاکنون را ساخته است ، از جمله گاو خشمگین ، رنگ پول ، رفقای خوب ، تنگه وحشت، کازینو ، دارودسته‌های نیویورکی ، هوانورد ، جدامانده ، جزیره شاتر ، هوگو ، گرگ وال استریت ، و فیلم جدید او ، مرد ایرلندی .

در این ویدئو ، سبک کارگردانی مارتین اسکورسیزی را تجزیه تحلیل می کنیم . این تحلیل فیلم به شما نشان می دهد که چگونه مارتین اسکورسیزی از رویکرد منحصر به فرد خود در سینما و کارگردانی فیلم ها استفاده می کند. با نگاهی به طراحی تولید ، طراحی صدا ، فیلمبرداری ، داستان ، تدوین ، رنگ و موسیقی کار او . همچنین در قسمتی از مقاله ویدیویی ما ، برخی از تئوری های فیلم را خواهید آموخت و سپس محصول نهایی را مشاهده خواهید کرد و مطالبی را از تجزیه و تحلیل فیلم ما ، خواهید آموخت .