سینما اسکولز

۵ نکته از اس دولین برای یک زندگی خلاقانه تر

۵ نکته از اس دولین برای یک زندگی خلاقانه تر

«Es Devlin»، هنرمند تجسمی و طراح صحنه ، در این مقاله استراتژی های خود برای پرورش خلاقیت را با شما به اشتراک می گذارد.

 

آموزش تبدیل ایده ها به هنر توسط اس دولین

 

فهرست مطالب:

  • معرفی مختصر اس دولین
  • ۵ نکته از اس دولین برای یک زندگی خلاقانه تر

 

معرفی مختصر اس دولین:

اس دولین که در سراسر جهان به عنوان یکی از تأثیرگذارترین طراحان صحنه شناخته می شود، مجموعه هایی انتزاعی، مدهوش کننده و از نظر مفهومی خیره کننده برای افرادی مانند لویی ویتون، خانه اپرای سلطنتی بریتانیا و بازی های المپیک و همچنین برای ادل خواننده و ترانه سرای انگلیسی، Weeknd خواننده، ترانه سرا و تهیه کننده کانادایی ، و دیگر اجراگران قدرتمند خلق کرده است .اس از معماری، ادبیات، هنر مدرن، تئاتر کلاسیک و طراحی معاصر الهام می‌گیرد تا تجربیاتی جذاب از نظر روان‌شناختی ایجاد کند که به شدت امکانات روی صحنه را بسط دهند.

 

۵ نکته از اس دولین برای یک زندگی خلاقانه تر:

آثار هنری و طراحی های اس دولین گواهی بر فلسفه‌های خلاقانه بزرگ‌ اوست که نمی‌توان آن را در یک سبک یا حالت توضیح داد. این پنج نکته از اس می توانند به شما کمک کنند خلاقیت خود را پرورش دهید:

 

۱- تصویر بزرگ‌تر را ببینید: اس در طول چندین دهه حرفه‌اش یاد گرفته است که چه زمانی کار خود را تغییر دهد، چه زمانی عقب نشینی کند و چه زمانی ادامه دهد. و از آنجایی که او اغلب با تیم های بزرگ و بودجه های عظیم کار میکند، یاد گرفته است که چگونه با شرایط مختلف سازگار شود. جابجایی متریال یا تغییر زیبایی شناسی یک اثر اشکالی ندارد، «تا زمانی که همان مفهوم را برساند».

 

۲- صاحب ایده‌های خود باشید: اس هنگام کار با تیم‌هایش متوجه شده که اگر به خودش اعتماد کند، بقیه هم مایلند به او اعتماد کنند. بر این اساس، همیشه با اعتقاد قوی به ایده هایش با تیم خود همکاری میکند. اس در مورد همکاران خلاقش می گوید: «مردم حس اعتماد به نفس، عدم اطمینان و ترس را حس می کنند. «اگر بترسید، واقعاً همراه شدن افراد با شما سخت می شود. کاری که واقعاً می خواهید انجام دهید را ارائه دهید. افراد زیادی وجود خواهند داشت که می خواهند ایده شما را سرسری بگیرند، شما این کار را با خودتان نکنید.

 

۳- مشکلات را مثل یک هنرمند حل کنید: زمانی که اس در حال طراحی یک فیگور مکانیکی به ارتفاع ۶۵ فوت برای گروه انگلیسی Take That بود، سه مهندس به او گفتند که ساخت این قطعه از نظر فنی غیرممکن است. او که دلسرد نشده بود، سرانجام یک متخصص ماشین های هیدرولیک پیدا کرد که می توانست با استفاده از یک ستون هیدرولیکی بلند، این انیماترونیک بلندپروازانه را بسازد. تنها مشکل چه بود؟ این فیگور توسط وسایل الکترونیکی کنترل میشد و باید دست نخورده باقی میماند و بنابراین باید به طور پیچیده روی یک کامیون قرار میگرفت تا بتوان آن را در زیر چندین پل در سراسر قاره اروپا حمل کرد – از جمله پل هایی با فاصله کم در هامبورگ، آلمان. با این حال، در پایان، این قطعه از نظر فنی یکی از خیره کننده ترین آثار هنری اس بود: یک انیماترونیک حیرت انگیز که هزاران نفر را شگفت زده کرد.

 

۴- از شکست به عنوان انگیزه استفاده کنید: ناامیدی یک چیز جدایی ناپذیر در زندگی هنرمندان است. اما اس این احساس ناراحت کننده را به عنوان یکی از انگیزه های اصلی خود توصیف میکند. او در یک سخنرانی آنلاین برای جشنواره طراحی لندن گفت: «وقتی در بین تماشاچیان مینشینید، می توانید احساس کنید که مخاطب آن را درک میکند یا خیر. «هیچ چیز بدتر از این نیست که یک حرف با مخاطب داشته باشید و قشنگ حس کنید که آن ها حرف شما را نمی فهمند. مثلاً این حس بد، آن یکی از محرک های اصلی کار من است.»

 

۵- کنجکاو بمانید: کسب تجربیات مختلف می توانند به شما کمک کنند که به شکست های احتمالی به چشم فرصتی برای یادگیری نگاه کنید و همزمان در هنر خود پیشرفت کنید . همینطور که در کار خود بهتر می‌شوید، به یاد داشته باشید که فقط می‌توانید یک سری از چیزهای امکان پذیر در دنیا را بلد باشید و غوطه‌ور شدن در چیزهای جدید یک پاداش برای شماست. اس می گوید: «هر چه تحقیق کنید کافی نیست. “زندگی ما، سفری بی پایان و پربار از ندانسته هایی است که تا ابد تمام نمی شوند.

دیدگاه‌ها (0)

*
*

دو + شانزده =

تخفیف ویژه : 50 درصد تخفیف برای سفارش های بالای 1/5 میلیون تومانکلیک کنید
+