بازیگر فیلم  موروثی ، الکس ولف ، فیلمش "گربه و ماه" را تجزیه تحلیل میکند
پخش آنلاین مخصوص اعضای ویژه می باشد برای خرید اشتراک اینجا را کلیک کنید

بازیگر فیلم  موروثی ، الکس ولف ، فیلمش "گربه و ماه" را تجزیه تحلیل میکند | در قاب

در ویدئوی امروز ، با بازیگر و کارگردان ، الکس ولف به گفتگو می نشینیم تا درباره فیلم جدید او ، گربه و ماه بحث کنیم . کارگردانان و فیلمسازان باید به هر تصمیمی که قرار است وارد فیلم آنها شود ، توجه کنند . برای همین ما از الکس ولف برای مصاحبه دعوت کردیم ، تا یک تجزیه تحلیل دقیق وعمیق از برخی صحنه های فیلم مستقل جدیدش ، گربه و ماه به ما ارائه بدهد .

شما ممکن است الکس را به عنوان بازیگر در فیلم هایی مانند موروثی و جومانجی بشناسید ، اما اکنون که او کارگردانی فیلم خود را با عنوان "گربه و ماه" انجام داده است ، تجزیه و تحلیل صحنه های فیلم او به شما درک کاملی از نحوه کار این کارگردان در ساخت این فیلم سینمایی مستقل می دهد ، وهمچنین چند درس مهم در مورد چگونگی ساخت فیلم .

ما صحنه های مختلف فیلم "گربه و ماه" را برای شما توضیح می دهیم تا ببینید الکس ولف ، چگونه به ساخت فیلم هایش نزدیک می شود و  در مورد حوزه های فیلمبرداری ، کادربندی دوربین ، بلاکینگ کردن ، صحنه پردازی و انتخاب بازیگران ، بسیار دقیق و عمیق تصمیم گیری میکند .

همچنین خواهید دید که چگونه یک بازیگرموفق بودن می تواند به ایجاد حرفه ای موفق به عنوان کارگردان و فیلمساز هم کمک کند و تجارب و درس های یک حوزه چطور باعث کمک به آن یکی حوزه میشود .

تولید یک فیلم آسان نیست ، افراد زیادی باید با هم کار کنند و زحمت بکشند تا یک اثر واقعا استثنایی بسازند . الکس ولف درس های خود را از فیلم هایی که بازی کرده بود مانند موروثی و جومانجی آموخت و ایده های مربوطه را در فیلم جدید خودش به کار برد . در این ویدئو ، رازهای فیلمسازی و تولید فیلم را از زبان یک کارگردان آینده دار هالیوود خواهید آموخت. ببینید که چگونه الکس ولف ، کارگردان "گربه و ماه" ، قبل از پا گذاشتن سر صحنه ، فکر می کند و چگونه بینش خلاقانه اش ، به واقعیت تبدیل شد .