بهترین دوئل های شمشیرنوری در جنگ ستارگان / چه چیزی آنها را نمادین می کند؟

یکی از بهترین جنبه های جنگ ستارگان ،  مبارزات با شمشیرنوری است .

در این ویدئو ، ما به تجزیه تحلیل نبردهای شمشیرنوری درجنگ ستارگان ، با ایجاد یک مقاله ویدیویی که اجزای مختلف تشکیل دهنده ی مبارزات بزرگ شمشیرنوری را بررسی میکند ، ادامه می دهیم . مقاله ویدئویی فیلمسازی ما ، کارگردانی ، تکنیک های دوربین و طراحی تولید دوئلهای شمشیرنوری جنگ ستارگان را بررسی می کند ، بنابراین شما می توانید درک کنید که چرا آنها انقدر خوب عمل کرده اند.

نبردهای شمشیرنوری هیجان فیلم های شمشیربازی کلاسیک را گرفت و آنها را با داستان های علمی_تخیلی ترکیب کرد . برخی از دوئل های شمشیرنوری ، مانند « امپراتوری ضربه می‌زند »  در شهرابری بسپین ، از مهمترین لحظات فیلم بود . اینجا جایی است که ما اولین نبرد شمشیرنوری بین دارث ویدر و لوک اسکای واکر را میبینیم .

به همین ترتیب ، شما دوئل انتقام سیث را درموستافار ، بین آناکین اسکای واکر و اوبی وان کنوبی مشاهده می کنید . برخی از مبارزات با شمشیرنوری وجود دارد ، مانند « جنگ ستارگان: قسمت اول - تهدید شبح »، که در آن مهارت های مبارزان به طور کامل نمایش داده می شود . چه کسی دوست ندارد مبارزه ی شمشیرنوری دارث موال و کوای‌گان جین و اوبی‌وان کنوبی را تماشا کند ؟

نبردهای شمشیرنوری در همه فیلم های جنگ ستارگان ، چه تولید کمپانی فاکس یا دیزنی چه لوکاس باشند ، نمادی از جنگ ابدی بین خیر و شر ، روشنی و تاریکی هستند . رنگ شمشیرهای نوری نیز نقش مهمی دارند و نماد خیر و شر هستند و همچنین ، چه کسی می تواند اولین باری که جلوه های صوتی برجسته و شاخص شمشیرنوری را شنید ، فراموش کند ؟