تجزیه جلوه های ویژه بصری فیلم «اینسپشن» – سکانس کافه در جهان رویا | بازسازی صحنه
 
ویدئوی امروز یک مقاله ویدیویی فیلمسازی در مورد فیلم «اینسپشن » اثر کریستوفر نولان است .  تئوری فیلم ما و آنالیز سکانس با تمرکز روی تصاوی کامپیوتری یا سی‌جی‌آی مربوط به سکانس کافه در رویا در فیلم اینسپشن ، با اقدام به در هم شکستن و تجزیه تحلیل جلوه های ویژه ی بصری  فیلم و آموزش آن ، همچنین تحلیل روش کارگردانی نولان . با تماشای این فیلم ، نکات مفید فیلم سازی را یاد خواهید گرفت .
آیا تابحال فیلم «اینسپشن » اثر کریستوفر نولان را تماشا کرده اید ؟ ما می خواستیم بفهمیم که چگونه کریستوفر نولان به صحنه های با جلوه های ویژه بصری اش در فیلم نزدیک میشود ، تا بتوانیم درباره فیلم سازی و کارگردانی او و همچنین جلوه های بصری فیلم های او بیشتر بدانیم .

وقتی که سکانس هایی مانند سکانس کافه در اینسپشن را تماشا میکنید ، قطعا اولین چیزی که به ذهنتان میرسد این است که جلوه های ویژه بصری آن (وی اف ایکس ) و تصاویر تولیدشده توسط کامپیوتر (سی جی آی ) استفاده شده برای خلق این جهان رویا چیست ؟

بنابر این ما تصمیم گرفتیم ریسک کنیم و برای مخاطبانمان ، به تجزیه و تحلیل جلوه های ویژه بصری بپردازیم ، بعد هم یک نگاه کلی بیندازیم به تئوری و نظریه های فیلمسازی و برنامه ریزی و طراحی ، تا نشان دهیم نحوه کار با جلوه های ویژه و پروسه اش واقعا چگونه است .

این مقاله ویدیویی فیلمسازی با موضوع جلوه های ویژه ی بصری فیلم "اینسپشن" کریستوفر نولان را از دست ندهید. شما در مورد چگونگی برنامه ریزی یک صحنه وی اف ایکس و سی‌جی‌آی و همچنین نحوه کارگردانی یک صحنه وی اف ایکس مانند کریستوفر نولان در " اینسپشن" ، درسهای مهمی خواهید آموخت .