توصیه های شگفت انگیز چیس اروین در زمینه فیلمبرداری
پخش آنلاین مخصوص اعضای ویژه می باشد برای خرید اشتراک اینجا را کلیک کنید

توصیه های شگفت انگیز چیس اروین در زمینه فیلمبرداری

ما با  چیس اروین ، عضو انجمن فیلم‌برداران آمریکا و انجمن فیلمبرداران کانادایی مصاحبه کردیم و سوالات جالبی از او پرسیدیم . به شدت خوشحالیم و مفتخر ، از این که چیس اروین این لطف را در حق ما کرد و بینش و دانش شگفت انگیز خود را با ما در میان گذاشت .

چیس اروین  ، فیلمبردار کانادایی / آمریکایی است که به خاطر کار در فیلم « بلکککلنزمن » به کارگردانی اسپایک لی مشهور است  . اخیراً ، او فیلمبرداری فیلم «  بلوند » به کارگردانی " اندرو دامینیک" را  به پایان رساند . وی همچنین به دلیل همکاری با کارگردانانی مثل " کالیل جوزف " ،  "مایلز جی " و  "گوستاو جوهانسون " بسیار شناخته شده است . اولین فیلم بلند چیس به عنوان فیلمبردار ، فیلم « مدیاس » (2013)  بود که بخاطر آن برنده جایزه معتبر "بهترین فیلمبرداری" از جشنواره بین‌المللی هنر فیلمبرداری کامریمیج شد . به زودی پس از شروع همکاری چیس با " کالیل جوزف " در بسیاری از آثار هنری ، مثلا در ساخت موزیک ویدئوی لیموناد از بیانسه در سال 2016 با هم همکاری كردند . در سال 2017 در جشنوارۀ بین‌المللی خلاقیت شیر کن ، چیس برای آهنگ های زیر ، به ترتیب برنده طلا ، نقره و  برنز شد:

 /  Apple Watch Series 2: Go Time / John Malkovich  Squarespace / Samph  "Process"

در همان سال ، فیلم « هانا »  اثر آندره پالائورو ، جایزه بهترین بازیگر زن برای شارلوت رمپلینگ را گرفت و بلافاصله پس از برنده شدن ، جایزه هیأت داوران ( هوگوی نقره‌ای ) بهترین فیلمبرداری در جشنواره بین المللی فیلم شیکاگو را هم از آن خود کرد .