جیرینگ جیرینگ ادامه‌دار - ساختارشکنی ( واسازی ) کامل ماشین سرمایه داری
پخش آنلاین مخصوص اعضای ویژه می باشد برای خرید اشتراک اینجا را کلیک کنید

جیرینگ جیرینگ ادامه‌دار - ساختارشکنی ( واسازی ) کامل ماشین سرمایه داری
Jingle All the Way
در مقاله ویدئویی امروز ، ما میخواهیم کمی تحلیل و آنالیز روی فیلمی انجام دهیم که شاید در ژانر فیلم های کریسمسی ، یک فیلم کلاسیک محسوب شود . این فیلم کریسمسی«جیرینگ جیرینگ ادامه‌دار» است که توسط کریس کلمبوس تولید شده است و آرنولد شوارتزنگر ، سندباد ، ریتا ویلسون ، جیک لوید ، جیم بلوشی ، مارتین مول و فیل هارتمن بزرگ فقید ، از بازیگران آن هستند .

جیرینگ جیرینگ ادامه‌دار، تلاشی برای آشکار کردن جنبه تاریک سرمایه داری ، تجارت گرایی و مصرف گرایی بود . با استفاده ازهمان روش ها ، تا تماشاگران را به سالن های سینما سوق دهد و از علاقه مردم به جنون فیلم های کریسمسی پول پارو کند .

توضیح مختصرش این است که جیرینگ جیرینگ ادامه دار نوعی فیلم کریسمسی است که درمقابل آتش ، با آتش میجنگد . هدف مقاله ویدیویی تجزیه تحلیل فیلم ما این است که معنای عمیق تری را در این فیلم کریسمسی پیدا کنیم . و برخی از بلاکینگ ها (طراحی میزانسن ) و صحنه پردازی (استیجینگ ) های استفاده شده در این فیلم کریسمس را بررسی کنیم.

با این اوصاف ، این بدان معنا نیست که این فیلم واقعاً کار مفید و خوبی انجام نمی دهد ، تا نشان دهد که چطور زندگی و ارزشهای خانوادگی خود ما هم گاهی می توانند بیش از حد درگیرعلاقه به خرید شوند ، اما من فکر می کنم یک روش موثرتر و نجیب ترهم برای انجام این کار وجود دارد .

جیرینگ جیرینگ ادامه‌دار یک فیلم سرگرم کننده کریسمس است . که کل خانواده می توانند از آن لذت ببرند و واقعاً هم بخاطر اجرای سینباد و فیل هارتمن به جایگاه بالایی دست یافته است . آرنولد شوارتزنگر در فیلم خوب است. و ریتا ویلسون هم شخصیت سطحی و کم عمقی را که فیلمنامه به او داده است قابل قبول ارائه می دهد ، اما واقعیت این است که فیلم به خوبی فیلمبرداری شده است و ریتم بسیار خوبی دارد .

تا به امروز ، جیرینگ جیرینگ ادامه‌دار، به عنوان یک فیلم تعطیلات (هالیدی یا فیلم کریسمسی ) ارزش تماشا کردن را دارد ، حتی اگر همه ما اعتراف کنیم که این بهترین فیلم کریسمس همه دوران نیست ، اما لحظات خوب خودش را دارد و همچنین ، بعضی از بهترین بازی هایی که از فیل هارتمن دیده ایم.