دنی ویلنوو و سینمای ابهام او- توضیح سبک کارگردانی
پخش آنلاین مخصوص اعضای ویژه می باشد برای خرید اشتراک اینجا را کلیک کنید

دنی ویلنوو و سینمای ابهام او- توضیح سبک کارگردانی

فیلم های دنی ویلنوو ساخته شده اند تا شما را گیج کنند . در هر فرصتی - در داستان ، در فیلمبرداری ، تدوین و موسیقی ، ویلنو می خواهد شما را در دنیای حدس و گمان نگه دارد . تماشای فیلم های دنی ویلنو یعنی قرار گرفتن در یک فضای نامعلوم بلاتکلیف . و این همان چیزی است که آنها را بسیار جالب و جذاب میکند .

در فیلم هایی مانند دشمن ، زندانیان ، پلی‌تکنیک ، بلید رانر ۲۰۴۹ و ورود ، دنی ویلنوو به طور مداوم با تصاویر و صداهایی که قبلاً تابحال ندیده ایم ، هیبت و شگفتی ایجاد می کند . در دشمن ، آدام ( جیك جیلنهال ) باید با این احتمال كه بیش از یك فرد است روبرو شود . در سیكاریو ، كیت ( امیلی بلانت ) توسط یک مردی از شرکت ( جوش برولین ) و یك قاتل تقریباً ساكت ( بنیسیو دل تورو ) به دنیای مافیای مواد مخدر کشانده می شود . در زندانیان ، كلر (هیو جكمن) برای یافتن دختر ربوده شده خود وارد قلمرو اخلاقی تاریکی می شود . در ورود ، لوئیز ( امی آدامز ) و ایان ( جرمی رنر ) وظیفه دارند شکاف و فاصله ارتباطی بین موجودات از بُعْد دیگر را از بین ببرند .

 در تمام این فیلم ها ، شخصیت ها خود را در دنیای جدید و بدون پاسخ می یابند . در این ویدئو ، ما ، رمز  علاقه مندی  ویلنو به ابهام را کشف کرده ایم و توضیح می دهیم که نحوه کارگردانی وی در 7 حوزه تمرکز از جمله صدا ، رنگ ، طراحی تولید و موارد دیگر چگونه کار می کند . ویلنوو فیلم هایی را خلق می کند که می توانند مرموز و معمایی باشند اما نمی توان انکار کرد که او یک هنرمند سینماست با کنترل و تسلط کامل بر مدیوم خودش ( سینما ) . اگر در حال تحصیل کارگردانی ، فیلمبرداری ، تدوین یا هر حرفه ای در زمینه فیلم سازی هستید ، یک عالمه درس و آموزه برای یادگیری از دنی ویلنوو وجود دارد . این یک تجزیه تحلیل کامل  از سبک کارگردانی دنی ویلنوو است .