نحوه فیلمبرداری صحنه تعقیب اتومبیل (تجزیه و تحلیل مکس دیوانه: جاده ی خشم)
پخش آنلاین مخصوص اعضای ویژه می باشد برای خرید اشتراک اینجا را کلیک کنید

نحوه فیلمبرداری صحنه تعقیب اتومبیل (تجزیه و تحلیل مکس دیوانه: جاده ی خشم)

در ویدیوی امروز ، ما قصد داریم نحوه طراحی و برنامه ریزی و فیلمبرداری  بهترین صحنه تعقیب و گریز ماشین را به شما نشان دهیم . صحنه های تعقیب و گریز اتومبیل در فیلم اکشن ، یک اصل اساسی است و ما فکر کردیم که می توانیم از یکی از بهترین نمونه های تعقیب ماشین در دهه گذشته استفاده کنیم - مکس دیوانه: جادهی خشم .

فیلمبرداری یک تعقیب و گریز عالی اتومبیل چیزی فراتر از ضرب و شتم و بدلکاری های مفصل را می طلبد. فقط گفتنش آسان است ، اما چه چیزی این صحنه تعقیب و گریز از مکس دیوانه: جادهٔ خشم را به یکی از بهترین صحنه های تعقیب و گریز ماشین تبدیل کرده است؟

جواب : آنها با تمام توان ، از تکنیک های فیلمسازی ، نهایت استفاده را کرده اند.

اگر می خواهید مطمئن باشید که بیننده شما ، رویدادهای در حال اتفاق را دنبال و درک می کند ، باید خط فرضی ، قانون 180 درجه ، حرکات بیسیک دوربین و قانون یک سوم توجه شود .

این همان کاری است که جورج میلر در فیلم مکس دیوانه: جادهی خشم انجام می دهد و به همین دلیل است که این فیلم بی شک یکی از بزرگترین دستاوردهای سینمایی است که تاکنون ساخته شده . تیم وی تعداد زیادی فوتیج ( فیلم خام یا برداشت ) گرفت  و سپس همه آنها را با کارگردانی و تدوین ، به طرزی زیبا ، به هم چسباند .

در این ویدئو که در مورد تعقیب و گریز اتومبیل در مکس دیوانه: جادهی خشم است ، موارد زیر را بررسی خواهیم کرد :

انتخاب نما در سکانس های با انرژی بالا

جهت صحنه و چگونگی تغییر موقعیت دوربین

استفاده از پلان ثابت در سکانس حرکتی ( جنبشی )

وقتی تمام شد ، خواهید دید که چگونه کارگردان بزرگی مانند جورج میلر صحنه های تعقیب و گریز ماشین خود را طراحی می کند و چگونه می توانید این آموزه ها را در فیلم خود به کار ببرید .

نتیجه نهایی: شما قادر خواهید بود صحنه های شگفت انگیز تعقیب و گریز ماشین را خلق کنید که یک داستان را نیز روایت کند.