نحوه کارگردانی یک فیلم توسط مارتین اسکورسیزی | صندلی کارگردانی

در این ویدئو ، ما میگذاریم خود مارتین اسکورسیزی به شما فیلمسازی و نحوه ساخت یک فیلم را آموزش دهد ، بدون اینکه مجبور باشید هزینه یک مسترکلاس گران را بپردازید . خود فیلم های مارتین اسکورسیزی برای تجزیه و تحلیل ، مقاله های ویدئویی و آموزش تئوری فیلم سازی کافی هستند ، اما فکر می کنیم اگر این ها را به‌صورت مستقیم از خود او بشنوید بهتر است .

فیلم های مارتین اسکورسیزی ، همیشه سر و صدای زیادی به پا می کنند. مثلا همین فیلم جدیدش ، " مرد ایرلندی". سبک منحصر به فرد فیلمسازی و کارگردانی مارتین اسکورسیزی قادر است بزرگترین ستارگان سینما مانند رابرت دنیرو ، لئوناردو دی کاپریو ، مت دیمون و دیگران را به سمت خود جذب کند .

حرفه کارگردانی مارتین اسکورسیزی شاید با فیلم های «باکس‌کار برتا» و «خیابان‌های پایین شهر» شروع شده باشد ، اما در واقع پس از موفقیت فیلم بلند او ،  «راننده تاکسی» ، واقعاً به اوج خود رسید . از آن زمان ، او مهمترین فیلمهای تاکنون را ساخته است ، از جمله گاو خشمگین ، رنگ پول ، رفقای خوب ، تنگه وحشت، کازینو ، دارودسته‌های نیویورکی ، هوانورد ، جدامانده ، جزیره شاتر ، هوگو ، گرگ وال استریت ، و فیلم جدید او ، مرد ایرلندی .

در این قسمت از صندلی کارگردانی، ما مصاحبه های مارتین اسکورسیزی را با کلیپ هایی از فیلم های او ترکیب می کنیم تا شما خودتان مسترکلاس نکاتی را که مارتین اسکورسیزی در طی سال ها ساختن فیلم به آن ها دست یافته ، بدست آورید .

اسکورسیزی سبک منحصر به فرد کارگردانی خود را توضیح می دهد و شما خواهید دید که مارتین اسکورسیزی چگونه کارگردانی میکند ، بدون نیاز به تجزیه و تحلیل فیلم ، مقاله های ویدیویی یا تئوری فیلم سازی . –بلکه بیشتر از تجربیات خودش.