نما و نمای معکوس ( ریورس شات ): نحوه فیلمبرداری نمای واکنشی (ری اکشن شات) و کاورج مورد نیازتان
پخش آنلاین مخصوص اعضای ویژه می باشد برای خرید اشتراک اینجا را کلیک کنید

نما و نمای معکوس ( ریورس شات ): نحوه فیلمبرداری نمای واکنشی (ری اکشن شات) و کاورج مورد نیازتان (بررسی صحنه های بازی تاج‌وتخت)

طراحی نماهای واکنشی(ری اکشن شات) وفیلمبرداری کاورج فیلم ( قبلا توضیح دادم کاورج چیست ) ، برای هر کارگردانی مهم است ، اما زمان در ساخت فیلم همیشه به سرعت و با شتاب سپری می شود ، بنابراین چگونه میتوانید بهترین کاورج ری اکشن شات را طراحی کنید؟

این ویدئو ، ری اکشن شات هایی از سریال بازی تاج و تخت را تجزیه تحلیل می کند و نکات فیلمسازی مهمی در زمینه کارگردانی و کاورج فیلم به شما می دهد تا سکانس های شما ، هر آنچه لازم است را داشته باشند .

تا زمانی که این روش های مفید کارگردانی ری اکشن شات و کاورج فیلم را یاد نگرفتید قاب دیگری را فیلمبرداری نکنید .حتما قبل از شروع پروژه بعدی خود این موارد را یاد بگیرید و بدانید.

بازی تاج و تخت ممکن است اژدها و بودجه بالایی داشته باشد ، اما ری اکشن شات های آن و کاورج فیلم ، اغلب اوقات مواردی هستند که به بینندگان اجازه می دهد تا با داستان ارتباط برقرار کنند . آنها از تکنیک های فیلمسازی خود نهایت استفاده را می کنند و می دانند چگونه صحنه ای را با ری اکشن شات های فوق العاده عالی فیلمبرداری کنند .

این ویدئو به شما می آموزد که چگونه ری اکشن شات هایی مثل فیلم بازی تاج‌وتخت  بگیرید  ، چگونه یک صحنه کامل و کاورج فیلم  بدست آورید ، و چگونه از نکات فیلمسازی و بهترین تکنیک های تدوین استفاده کنید تا پروژه شما بهترین واکنش را از مخاطبان دریافت کند .