نوشتن یک میت کیوت - از درخشش ابدی یک ذهن پاک تا لالا لند ،از رومئو تا اسکات پیلگریم
پخش آنلاین مخصوص اعضای ویژه می باشد برای خرید اشتراک اینجا را کلیک کنید

نوشتن یک میت کیوت*- از درخشش ابدی یک ذهن پاک تا لالا لند ،از رومئو تا اسکات پیلگریم

میت کیوت *معادل فارسی ندارد  ، در فیلم و تلویزیون ، میت کیوت، صحنه ای است که در آن ، دو نفر که قرار است در آینده زوج عاشقی باشند ، برای اولین بار ، معمولاً در شرایط غیرمعمول ، بامزه یا زیبا ، با هم ملاقات می کنند.

در این مقاله ویدئویی و تجزیه و تحلیل صحنه ، ما قصد داریم چند تکنیک فیلمنامه نویسی را بررسی کنیم که به شما کمک می کند، برای هر نوع فیلمنامه یا ژانری ،یک میت کیوت بنویسید . خواه یک کمدی رمانتیک باشد ، خواه یک فیلم عاشقانه ، یا واقعاً هر نوع فیلمی .

میت کیوت ها (دیدار های زیبا ) جز ضروری هر فیلم عاشقانه هستند. آنها بیشتر در کمدی های عاشقانه (کمدی رمانتیک ) یافت می شوند ، اما می توانند در هر ژانری مورد استفاده قرار گیرند. اگر در حال نوشتن فیلمنامه ای با شخصیت های رمانتیک هستید ، باید بدانید که چگونه اولین برخورد را تاثیرگذار طراحی کنید .

اما چطوری باید نوشتن یک دیدار اولیه ی زیبا و جذاب (میت کیوت ) را شروع  کنید ؟ در این ویدئو ، ما 4 نوع مختلف ملاقات را بر اساس جذابیت متقابل ، دافعه متقابل یا هر ترکیبی از این دو مورد تجزیه و تحلیل خواهیم کرد .

جاذبه / جاذبه ... عشق در نگاه اول

دافعه / دافعه ... نفرت در نگاه اول

جاذبه / دافعه ... یکی علاقه مند است ، یکی نه

خنثی / مضطرب ... یکی بی اعتنا است ، دیگری معذب و کمرو

نکات فیلمنامه نویسی ما از بهترین فیلم های عاشقانه ی تمام دوران است ، که شامل فیلم های عشق در نگاه اول هم می شود . شما نوشتن یک عاشقانه برای فیلم و تلویزیون را با این مقاله ویدیویی فیلمسازی و فیلمنامه نویسی یاد خواهید گرفت . ما نمونه های عالی "میت کیوت" را از فیلم ها و فیلمنامه ها به شما نشان می دهیم تا بتوانید این نکات مهم فیلم نامه نویسی را یاد بگیرید .

وقتی عناصر مختلفی را که برای نوشتن "ملاقات زیبا" لازم است درک کنید ، شروع به ایجاد چیزی سرگرم کننده و واقعی برای شخصیت ها می کنید .

کمدی رمانتیک ، یک  ژانرفرعی پیش پا افتاده و زیاد کار شده است ، اما همیشه جایی برای دیدگاه های تازه و هیجان انگیز وجود دارد . این ویدئو به الهام گرفتن شما کمک می کند و شما را برای نوشتن میت کیوت بعدی خود راهنمایی میکند.