نکاتی درباره انتخاب اینفلوئنسرها به عنوان بازیگران فیلم
پخش آنلاین مخصوص اعضای ویژه می باشد برای خرید اشتراک اینجا را کلیک کنید

نکاتی درباره انتخاب اینفلوئنسرها به عنوان بازیگران  فیلم : چگونه می توانید در پروژه های آینده ی خود پیشرفت کنید و مورد توجه بیشتری قرار بگیرید

انتخاب استراتژیک اینفلوئنسرها برای فیلم ، راهی عالی برای افزایش تعداد بازدید و تماشای پروژه های شماست. و درنهایت شما را در معرض دید قرار میدهد و توجهی که برای عرضه محتوای خود به آن نیاز دارید را به شما میدهد . انتخاب بازیگران برای پروژه های سینمایی یا ویدئویی می تواند قاتی پاتی  شود ، زیرا شما هم می خواهید که بازیگران با استعداد داشته باشید ، هم برای موفقیت کار به افرادی نیاز دارید که باعث تماشای محتوای شما شوند .

در این ویدئو با دالاس کینگ ، نویسنده ، کارگردان و تهیه کننده  فیلم بوسه بوسه همراه میشویم  که  مراحل انتخاب بازیگران فیلم را به ما نشان میدهد و اینکه چگونه فیلم خود را با اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی ،  یوتیوبر ها و افراد مناسبی که پیج های با فالووینگ بالا و  قدرتمند دارند، کست میکند.

این ویدئو همچنین شامل موارد زیر است:

جستجو برای کستینگ استراتژیک

روند کلی انتخاب بازیگران فیلم(کستینگ)

همکاری با بازیگران  سر صحنه فیلمبرداری .

همچنین دالاس ،  انسامبل کستینگ  را توضیح می دهد

وقتی این ویدئو را تا ته دیدید ، درک کاملی از این خواهید داشت که چگونه می توانید با گزینش بازیگران و کستینگ خود  ، بازدید و شهرت پروژه ی خود را افزایش دهید .

نتیجه نهایی: شما یاد خواهید گرفت که چگونه فیلم یا پروژه خود را کستینگ کنید که هم تعداد بازدیدها را افزایش دهد ، بلکه  باعث موفقیت داستان و فیلم شما هم بشود.