نکاتی درباره انتخاب اینفلوئنسرها به عنوان بازیگران فیلم : چگونه می توانید در پروژه های آینده ی خود پیشرفت کنید و مورد توجه بیشتری قرار بگیرید
انتخاب استراتژیک اینفلوئنسرها برای فیلم ، راهی عالی برای افزایش تعداد بازدید و تماشای پروژه های شماست. و درنهایت شما را در معرض دید قرار میدهد و توجهی که برای عرضه محتوای خود به آن نیاز دارید را به شما میدهد . انتخاب بازیگران برای پروژه های سینمایی یا ویدئویی می تواند قاتی پاتی شود ، زیرا شما هم می خواهید که بازیگران با استعداد داشته باشید ، هم برای موفقیت کار به افرادی نیاز دارید که باعث تماشای محتوای شما شوند .
در این ویدئو با دالاس کینگ ، نویسنده ، کارگردان و تهیه کننده فیلم بوسه بوسه همراه میشویم که مراحل انتخاب بازیگران فیلم را به ما نشان میدهد و اینکه چگونه فیلم خود را با اینفلوئنسرهای شبکه های اجتماعی ، یوتیوبر ها و افراد مناسبی که پیج های با فالووینگ بالا و قدرتمند دارند، کست میکند.
این ویدئو همچنین شامل موارد زیر است:
جستجو برای کستینگ استراتژیک
روند کلی انتخاب بازیگران فیلم(کستینگ)
همکاری با بازیگران سر صحنه فیلمبرداری .
همچنین دالاس ، انسامبل کستینگ را توضیح می دهد
وقتی این ویدئو را تا ته دیدید ، درک کاملی از این خواهید داشت که چگونه می توانید با گزینش بازیگران و کستینگ خود ، بازدید و شهرت پروژه ی خود را افزایش دهید .
نتیجه نهایی: شما یاد خواهید گرفت که چگونه فیلم یا پروژه خود را کستینگ کنید که هم تعداد بازدیدها را افزایش دهد ، بلکه باعث موفقیت داستان و فیلم شما هم بشود.