نیدل دراپ -  چه چیزی بهترین موسیقی متن فیلم را میسازد ؟
پخش آنلاین مخصوص اعضای ویژه می باشد برای خرید اشتراک اینجا را کلیک کنید

نیدل دراپ * -  چه چیزی بهترین موسیقی متن فیلم را میسازد ؟

در این مقاله ویدیویی فیلم سازی ، ما به برخی از بهترین موسیقی متن های فیلم نگاه می کنیم تا ببینیم چگونه اشارات موسیقی فیلمسازان - یا " قطره سوزن - نیدل دراپ " - سینمای نمادینی را ایجاد می کنند . اصطلاح " نیدل دراپ " به زمانی اطلاق می شود که یک آهنگ مشهور ، به صورت استراتژیک در یک صحنه ای قرار بگیرد . در اینجا ، مطالعات موردی ما در مورد موسیقی متن فیلم های حماسی ، شامل    « روانی آمریکایی » ، « ثور: رگنراک » و « تقریباً مشهور » است . موسیقی متن « ثور: رگنراک » از "آهنگ مهاجر" ساخته لد زپلین برای جشن گرفتن بازگشت قهرمان شکست خورده خود به شکوه و جلال استفاده می کند . و موسیقی متن تقریباً مشهورش ، اشاراتی به " آهنگ رقصنده کوچک التون جان"  دارد  تا لحظه ای آسودگی برای شخصیت های خود ، درنقطه اوج فیلم خلق کند . قطره سوزن در موسیقی متن های واقعا عالی فیلم ها ،  طراحی شده اند تا به طریقی کاملاً خاص و ویژه مخاطبان را تحت تأثیر قرار دهند. . برخی از این ترانه های فیلم مستقیماً به  پلات داستان گره خورده اند ، در حالی که برخی دیگر ممکن است عمداً لحن فیلم را خنثی یا جابجا کنند تا کنایه ( ایرونی ) ایجاد کنند .

کارگردانان باهوش ، همچنین از موسیقی برای معرفی « لایت موتیف » یا نغمه معرف استفاده می کنند و ما نیز نگاهی به آن خواهیم انداخت - از آرواره ها گرفته تا پدرخوانده تا خانوادهی اشرافی تننبام . بنابراین ، با چشم و گوش باز ، بیایید اهمیت برجسته موسیقی متن فیلم را بررسی کنیم .

* توضیح عنوان : The Needle Drop

"قطره سوزن" اصطلاح عامیانه ای است ،صنعت فیلم سازی برای توصیف  وقتی که از آهنگی که از قبل وجود داشته در فیلم استفاده می شود . در بهترین موارد ، صدا و فیلم تا جایی در هم آمیخته می شوند که مردم نتوانند آهنگ را از فیلم جدا بدانند.