والی پیستر و کریستوفر نولان - فیلمرداری شوالیه تاریکی ، تلقین و ... [تکنیک های فیلمبرداری]
پخش آنلاین مخصوص اعضای ویژه می باشد برای خرید اشتراک اینجا را کلیک کنید

والی پیستر و کریس نولان - فیلمرداری شوالیه تاریکی ، تلقین ، و بقیه [تکنیک های فیلمبرداری]

والی فیستر  فیلمبردار ،  در اوایل کار خود و کار بر روی 7 فیلم کریستوفر نولان.

والی فیستر شاید بیشتر به عنوان فیلمبردار بسیاری از فیلم های کریستوفر نولان شناخته شده باشد.  این زوج با همکاری با یکدیگر ، برخی از هیجان انگیزترین و از نظر بصری خیره کننده ترین فیلم های پرفروش سال های اخیر را خلق کرده‌اند.  اما والی فیستر از کجا شروع به کار سینمایی کرد ، چگونه با کریستوفر نولان آشنا شد و برخی از تکنیک های فیلمبرداری پشت کار آنها چه بود؟  در این ویدیو مقاله ، والی فیستر همه چیز را توضیح می دهد.

«والی فیستر» حرفه خود را با کار کردن با تهیه کننده افسانه ای هالیوود « راجر کورمن »، تحت هدایت یک فیلمبردار به نوبه خود برجسته به نام «فدون پاپامیکائیل» آغاز کرد.  پس از سال ها کار در فیلم های مستقل کم بودجه ، والی فیستر با کریستوفر نولان تازه وارد در جشنواره فیلم ساندنس ملاقات کرد. این دو مجذوب هم شدند و روی دومین فیلم بلند نولان ، « یادگاری » کار کردند.  هنگامی که آن فیلم به شکل عمده ای مشهور شد ، فیستر فیلمبرداری شش فیلم بعدی کریستوفر نولان از جمله بی خوابی ، بتمن آغاز می کند ، پرستیژ ، شوالیه تاریکی ، اینسپشن ، و شوالیه تاریکی برمی خیزد ، را ادامه داد ..  والی فیستر علاوه بر همکاری با نولان ، فیلمبرداری عالی و قدرتمندی را برای فیلم هایی مانند مانیبال و کسب‌وکار ایتالیایی انجام داد.

با وجود این که که والی فیستر کار خود را به عنوان مدیر فیلمرداری بسیار گرامی میدارد ،  آرزو داشت که کارگردان شود.  پس از جدایی دوستانه از نولان ، فیستر اولین فیلم بلند خود ، «برتری »را با بازی جانی دپ ، قسمت های تلویزیونی و چند فیلم تبلیغاتی را کارگردانی کرد. قصه فیستر و نحوه ورودش به هالیوود منحصر به فرد نیست - شروعی کوچک ، یادگیری تکنیک های فیلمبرداری از پایه و ایجاد روابط مشترک مثمر ثمر.