پروسه فیلمسازی - قسمت سوم : پیدا کردن لوکیشن (شات لیست ، یا لیست نما و جستجوی لوکیشن)
پخش آنلاین مخصوص اعضای ویژه می باشد برای خرید اشتراک اینجا را کلیک کنید

پروسه فیلمسازی - قسمت سوم : پیدا کردن لوکیشن (شات لیست ، یا لیست نما و جستجوی لوکیشن)

ویدیوی امروز قسمت سوم از مجموعه ی پیش تولید ماست . در این قسمت به شما نشان می دهیم که چگونه لوکیشن فیلمبرداری فیلم های کوتاه خود را پیدا کنید . آیا تا به حال در مورد چگونگی پیدا کردن لوکیشن فیلمبرداری یا چگونگی مذاکره با صاحب لوکیشن سوالی داشته اید؟ با فیلمنامه نویس و کارگردان کار ، «اس سی لنوم» و تهیه کننده «هرمان ویلکینز» و مدیر فیلمبرداری « ماروین نوکلایوس» همراه شوید ، که در جستجوی لوکیشن و بررسی فنی آن هستند تا ببینند آیا می توانند لوکیشن مناسب فیلمبرداری خود را پیدا کنند یا نه .

تا به حال به این فکر کرده اید که جستجوی یک لوکیشن ، یا استفاده از وب سایت های لوکیشن یابی برای یافتن لوکیشن عالی فیلم کوتاه خودتان چگونه است ؟ در این قسمت تیم ما را میبینید ، در جستجوی لوکیشن برای فیلمبرداری و بررسی فنی لوکیشن ها * برای سنجیدن اینکه آیا برای فیلم کوتاهشان جواب میدهد یا نه . آنها سرانجام «پمپولانا 89» را پیدا می کنند - یک فضای خلاقانه واقع در هر دو مرکز شهر لس آنجلس ، کالیفرنیا و بارسلون ، اسپانیا .

* Tech Scout

این مجموعه شما را از مرحله پیش تولید به پس تولید می رساند تا به شما نشان دهد چگونه می توانید ایده نمایش فیلم یا تلویزیون را به واقعیت تبدیل کنید . در این مجموعه اینترنتی ، ما یک ایده فیلم کوتاه و نمایش تلویزیونی را در نظر می گیریم و مراحل کارگردانی فیلم و هر یک از مشاغل تولید فیلم را که مربوط به ساخت قسمتی آزمایشی ،یا اثبات مفهوم (پایلوت )برای ایده نمایش تلویزیونی کمدی است ، طی می کنیم.

اینجا هیچ تئوری ای برای فیلمسازی در کار نیست . فقط یک مسیر گام به گام است ، که ببینیم مراحل ساخت یک اثبات مفهوم برای برنامه تلویزیونی چیست . مراحل ساخت فیلم با جزئیات به شما نشان داده می شود وخواهید دید که ساخت یک پایلوت برای برنامه تلویزیونی با بودجه اندک چقدر پرمشغله و گیج کننده است .

آنچه را که از این مجموعه اینترنتی فیلمسازی یاد گرفته اید استفاده کنید و آن را در پروژه بعدی خود بکار ببرید ، خواه کارگردان باشید ، فیلمبردار باشید ، تدوینگر ، فیلمنامه نویس یا به طور کلی فیلمساز . نحوه یافتن عوامل مطمئن ، پیدا کردن لوکیشن های فیلم ، ایجاد لیست شات ، همکاری با تیم فیلمسازی خود ، دیدن تصمیمات مربوط به کار دوربین و حل مسئله را اینجا میتوانید بی‌درنگ ببینید .

ما در این راه از ابزار فیلمسازی استودیو بایندر استفاده می کنیم ، بنابراین شما می توانید ببینید که چگونه برگه های تماس روزانه ، لیست مخاطبین ، تجزیه تحلیل فیلمنامه و موارد دیگر به شما کمک می کنند تا با بودجه حرفه ای بسیار کمی ایده خود را برای نمایش تلویزیون ارائه کنید .