پروسه فیلمسازی - قسمت چهارم : انتخاب بازیگران فیلم و نحوه برگزاری یک تست بازیگری
پخش آنلاین مخصوص اعضای ویژه می باشد برای خرید اشتراک اینجا را کلیک کنید

پروسه فیلمسازی - قسمت چهارم : انتخاب بازیگران فیلم و نحوه برگزاری یک تست بازیگری

ویدیوی امروز ، قسمت چهارم مجموعه پیش تولید ما است . این قسمت به شما نشان می دهد که چگونه تست بازیگری برگزار کنید ، چگونه بازیگران مناسب پروژه خود را پیدا کنید و چگونه عوامل فیلم کوتاه خود را انتخاب کنید( کستینگ ). ما به شما روند کلی کستینگ (انتخاب عوامل و بازیگران ) و تست بازیگری را نشان می دهیم ، تا بتوانید ببینید که چگونه میتوانید تست بازیگری و عوامل خود را برگزار کنید . انتخاب بازیگران قسمت عظیمی از مراحل ساخت فیلم است و  یافتن بازیگران مناسب برای فیلم کوتاه شما می تواند تاثیر بسیار خوبی در فیلمتان ایجاد کند. وقتی بازیگران خوب و مناسبی انتخاب کنید  ، کار شما به عنوان کارگردان بسیار راحت تر می شود .

خیلی مهم است که تست بازیگری ها را به درستی برگزار کنید ، فضایی پیدا کنید که در آن ، نه تنها بازیگران احساس راحتی کنند بلکه شما هم از هدایت بازیگران احساس خوبی داشته باشید .

بعضی از بازیگران ممکن است یک "کال_بک " از سمت کارگردان داشته باشند و حضوری بیایند برای تست دوباره ، و برخی دیگر نیز ممکن است خود را از طریق نوارهای شخصی یا سلف تیپ عرضه کنند (ویدئو بفرستند به عنوان تست بازیگری )

بعضی از بازیگران نمایندگان و مدیران استعدادیابی یا مدیربرنامه خواهند داشت که شما باید با آنها صحبت کنید و همچنین شاید بخواهید در مورد اتحادیه های بازیگران مانند انجمن بازیگران صفحه* فکر کنید.


* The Screen Actors Guild/  SAG

این قسمت همچنین برگزاری یک دورخوانی را با حضور بازیگران و عوامل نشان میدهد ، که لحظه مهمی برای بازیگران و کارگردان کار است تا از نظر خلاقانه با هم اتفاق نظر داشته باشند . طبیعتا خیلی آسان تر است که بازی بازیگران را موقعی که هنوز  سر صحنه نرفتید ، در همین دورخوانی ها هدایت و بازبینی و نقد کنید ، اینطوری بازیگران هم متوجه خواهند شد که شما چه انتظاری از آنان در روز فیلمبرداری دارید .

در این مجموعه اینترنتی ، ما یک ایده فیلم کوتاه و نمایش تلویزیونی را در نظر می گیریم و مراحل کارگردانی فیلم و هر یک از مشاغل تولید فیلم را که مربوط به ساخت قسمتی آزمایشی ،یا اثبات مفهوم (پایلوت )برای ایده نمایش تلویزیونی کمدی است ، طی می کنیم.

اینجا هیچ تئوری ای برای فیلمسازی در کار نیست . فقط یک مسیر گام به گام است ، که ببینیم مراحل ساخت یک اثبات مفهوم برای برنامه تلویزیونی چیست . مراحل ساخت فیلم با جزئیات به شما نشان داده می شود وخواهید دید که ساخت یک پایلوت برای برنامه تلویزیونی با بودجه اندک چقدر پرمشغله و گیج کننده است .

آنچه را که از این مجموعه اینترنتی فیلمسازی یاد گرفته اید استفاده کنید و آن را در پروژه بعدی خود بکار ببرید ، خواه کارگردان باشید ، فیلمبردار باشید ، تدوینگر ، فیلمنامه نویس یا به طور کلی فیلمساز . نحوه یافتن عوامل مطمئن ، پیدا کردن لوکیشن های فیلم ، ایجاد لیست شات ، همکاری با تیم فیلمسازی خود ، دیدن تصمیمات مربوط به کار دوربین و حل مسئله را اینجا میتوانید بی‌درنگ ببینید .

ما در این راه از ابزار فیلمسازی استودیو بایندر استفاده می کنیم ، بنابراین شما می توانید ببینید که چگونه برگه های تماس روزانه ، لیست مخاطبین ، تجزیه تحلیل فیلمنامه و موارد دیگر به شما کمک می کنند تا با بودجه حرفه ای بسیار کمی ایده خود را برای نمایش تلویزیون ارائه کنید .