پست فطرت های لعنتی | چگونه تارانتینو شما را پای فیلم نگه می دارد
پخش آنلاین مخصوص اعضای ویژه می باشد برای خرید اشتراک اینجا را کلیک کنید

پست فطرت های لعنتی | چگونه تارانتینو شما را پای فیلم نگه می دارد

فیلم های کوئنتین تارانتینو  ، انتخاب های شات و نمای بسیار جالب و جذابی دارند . توجه به این نکته مهم است ، وقتی می خواهید یاد بگیرید که چگونه صحنه هایی مانند کوئنتین تارانتینو فیلمبرداری کنید . مقاله ویدئویی ما مراحل کارگردانی و ساختار صحنه های کوئنتین تارانتینو را به شما نشان میدهد تا بتوانید نکات و تکنیک های فیلمسازی و همچنین نکات و تکنیک های کارگردانی را یاد بگیرید که آن هم به شما کمک می کند تا یک سکانس تعلیق دار ضبط کنید  .

فیلم های کوئنتین تارانتینو ، مانند حرامزاده‌های لعنتی ، بعضی از جالب ترین و جذاب ترین انتخاب نما ، بین فیلم های محبوب این دوره و زمانه را دارند . ما می خواهیم نگاهی بیندازیم به انواع نما و اندازه شات ها ، حرکات دوربین و قرار گیری دوربین در سکانسی از فیلم حرامزاده‌های لعنتی .

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه سکانس هایی مثل کوئنتین تارانتینو فیلمبرداری کنید ، این مقاله ویدئویی و تجزیه و تحلیل سکانس ، برای شماست. خواهید دید که چرا تجزیه و آنالیز حرامزاده‌های لعنتی برای ساختن فیلم و سینمایی که محور آن تعلیق ، کاراکتر و پیرنگ (پلات) باشد، فوق العاده است .

خواهید دید که کوئنتین تارانتینو چگونه دیالوگ و مونولوگ های «حرامزاده‌های لعنتی » را خلق کرده . که باعث ایجاد تعلیق در صحنه آغازین می شود و چگونه نحوه قرارگیری دوربین او ، حرکت دوربین ، انواع نما و قاب بندی ، باعث پرتعلیق شدن سکانس و سرگرم کننده بودن برای تماشا شده است .

تجزیه و تحلیل فیلم و صحنه ای ما ، از فیلم های کوئنتین تارانتینو به عنوان کلاسی پیشرفته در زمینه سبک کارگردانی و فیلمسازی تارانتینویی عمل خواهد کرد . فیلم های شما عالی خواهند شد ، زیرا همان انرژی دراماتیک فیلم های کوئنتین تارانتینو را خواهند داشت ، اما با سبک کارگردانی و فیلمسازی منحصر به فرد خودتان . بعد می توانید یک فیلم به شدت موفق مانند «حرامزاده‌های لعنتی» بسازید.