پیچ مقابل پیچ - تکنیک های ایده پردازی و داستان سرایی برای تبلیغات تجاری و محتوای مارک دار
پخش آنلاین مخصوص اعضای ویژه می باشد برای خرید اشتراک اینجا را کلیک کنید

پیچ مقابل پیچ * - تکنیک های طوفان فکری ، ایده پردازی و داستان سرایی برای تبلیغات تجاری و محتوای مارک دار .

ایجاد یک طوفان فکری و ایده پردازی ،کار ساده ای نیست - و هنگامی که بخواهید ایده هایی تجاری برای بازاریابی یک محصول  ارائه دهید ، این کار دشوارتر هم می شود . ارائه ( پیچینگ ) یک استراتژی بازاریابی است ، که با درک اینکه این محصول چیست و چگونگی برقراری ارتباط با جمعیت مورد نظر به بهترین شکل ، شروع می شود . در این ویدئو ، ما روند بازاریابی یک محصول با تکنیک های طوفان فکری را بررسی خواهیم کرد .

تکنیک های طوفان فکری برای بازاریابی یک محصول ، با درک ارزش پیشنهادی شروع می شود - این محصول چه کاری انجام می دهد و این چه ارزشی برای مشتری و  مصرف کننده فراهم می کند ؟ پس از آن ، سایر فعالیت های طوفان فکری که می توانید امتحان کنید ، شامل ارتباط و تحقیق رایگان است که می تواند منجر به ایده های بیشتری در مورد نحوه فروش محصول شود . افراد ما در این رقابت پیچینگ ، باید ایده ای برای یک محتوای مارک دار برای یک محصول روغن موتور ارائه دهند - چیزی که هیچ یک از آنها دانش و اطلاعات زیادی ندارند یا حتی تجربه آن را ندارند . اما بعد از استفاده از چند تا از این تکنیک های طوفان فکری ، ایده های تجاری شروع به سرریز شدن می کند . استوری بورد یک عنصر کلیدی در هر نوع ارائه بازاریابی است ، زیرا بصری سازی این ایده ها  برای کمک به برقراری ارتباط مستقیم ایده های تجاری با مشتری  بسیار مهم است .

تکنیک های ایده پردازی ( طوفان فکری ) و استوری برد کشیدن برای ایده های تجاری محتوای مارک دار  ، نام بازی ماست . با استفاده از این ابزارها در دست خود  ، شما قادر خواهید بود با اعتماد به نفس یک حرفه ای واقعی ،  به زمین رقابت در پیچینگ  و ارائه های بازاریابی نزدیک شوید .

*توضیح عنوان :

اسم برنامه پیچ در مقابل پیچ است . ( پیچینگ یعنی هنر ارائه فیلمنامه برای جذب سرمایه )

هر فیلم‌نامه با یک ایده شروع می‌شود و اگر می‌خواهید یک فیلم‌نامه براساس ایده‌تان بنویسید، شانس این را دارید که آن را ارائه یا پیچ کنید، فرصتی طلایی برای ملاقات رو‌در‌و با مدیرانِ کمپانی‌ها، تهیه‌کنندگان و کارگزارانی که مشتاقِ فیلم‌نامه‌های خوب هستند . پیچ یا ارائه چیزی بیش از یک ارائه کلامی از یک ایده، مفهوم، موقعیت یا داستان نیست. البته می‌توانید از عکس‌ها، پیشنهادها، مقالات و یا هر چیز دیگری برای ارائه بهتر استفاده کنید .