چرا موسیقی کارهای کوئنتین تارانتینو  اینقدر عجیب غریب و پیش بینی ناپذیر است - توضیح سبک کارگردانی
پخش آنلاین مخصوص اعضای ویژه می باشد برای خرید اشتراک اینجا را کلیک کنید

چرا موسیقی کارهای کوئنتین تارانتینو  اینقدر عجیب غریب و پیش بینی ناپذیر است- توضیح سبک کارگردانی

کوئنتین تارانتینو فقط فیلم را عاشقانه دوست ندارد ، او به همان اندازه موسیقی را دوست دارد . و این عشق به موسیقی را در هر یک از موسیقی متن فیلم های خود ثابت می کند . به موسیقی"گیر افتادن در میان با تو"در فیلم از سگ‌های انباری، "*دختر بزودی زن خواهی شد" ازفیلم پالپ فیکشن یا "جنگو" از فیلم جنگوی زنجیرگسسته فکر کنید . روش های زیادی برای استفاده از موسیقی فیلم وجود دارد - اما کوئنتین تارانتینو هر لحظه انتظارات را برهم میزند ، ما را شوکه میکند و موسیقی های غریب و شگفتی انتخاب میکند .

Django / Stuck in the Middle With You / Girl، You'll Be A Woman Soon *

در این مقاله ویدیویی ، بیایید ببینیم که چگونه کوئنتین تارانتینو موسیقی متن فیلم های خود را انتخاب می کند و به یاد ماندنی ترین صحنه های تاریخ فیلم را رقم میزند . بیل را بکش ، روزی روزگاری در هالیوود ، حرامزاده های لعنتی ، هشت نفرت انگیز - هر فیلم هویت موسیقی واضیح ، متمایز ومجزایی دارد اما همان موقع میفهمید که این موسیقی متن های فیلم کوئنتین تارانتینو است . او فقط به خاطر خودش آهنگ های پاپ  انتخاب نمی کند ، تارانتینو ریتم و روح هر ترک را پیدا می کند و به نوعی آن را با صحنه عالی جفت و جور می کند .

در حقیقت ، بسیاری از موسیقی های فیلم های کوئنتین تارانتینو نباید موفق عمل کند و جوابگو باشد  - اما این طور می شود . خواه صحنه شکنجه یک نفر با یک موسیقی خوشحال  باشد ، یا گذاشتن آهنگی از دیوید بویی بر روی یک فیلم جنگ جهانی دوم - کوئنتین تارانتینو مخاطبان خود را با موسیقی خود به چالش می کشد و ما او را به خاطر آن بیشتر دوست داریم .