چگونه فیلمهای دارن آرنوفسکی به درونتان رسوخ میکند - توضیح سبک کارگردانی
پخش آنلاین مخصوص اعضای ویژه می باشد برای خرید اشتراک اینجا را کلیک کنید

چگونه فیلمهای دارن آرنوفسکی به درونتان رسوخ میکند - توضیح سبک کارگردانی

فیلم های دارن آرنوفسکی درباره شخصیت هایی است که به سوی نابودی و تباهی می روند . آنها هر کدام یک رویا ، اشتیاق ، یا شغل یا اعتیاد را دنبال می کنند ، اما همه اینها به یک جا میرسد  . آرنوفسکی اولین کارگردانی نیست که با چنین مضامین تاریکی روبرو می شود ، اما او به منتهی الیه تکنیک هایی که باعث می شود فیلم های او متمایز و مستقل باشند ، تبحر دارد .

آرنوفسکی در فیلم هایی مانند پی و مرثیه‌ای بر یک رؤیا ، سینمای افراطی * را با تکنیک های چشمگیر و پرخاشگرانه ، بازتعریف می کند . در «چشمه و نوح» ، کمتر از تکنیک استفاده میکند و  جنون را با ظرافت بیشتری ارائه میدهد . کشتی گیر و قوی سیاه  فیلم هایی مکمل درباره شغل هایی هستند که  تغییر و تحولات فیزیکال و بدنی طلب میکنند . برای این فیلم ها ، دارن آرنوفسكی فرمالیسم تهاجمی خود را برای داشتن یك زیبایی شناختی زمخت و لو فای رها می كند .

* extreme cinema

فیلم های دارن آرونوفسکی زیر پوست شما نفوذ میکنند . او برای تحقق این امر از هر عنصری در  فیلم استفاده می کند. در این ویدئو ، ما سبک کارگردانی دارن آرونوفسکی را به 7 دسته از فیلمبرداری ، تدوین ، موسیقی ، رنگ و موارد دیگر تقسیم کرده ایم . با بررسی جداگانه این عناصر ، می توانیم تصویر کلی را درک کنیم و شروع کنیم به دیدن آنچه باعث متفاوت و جذاب بودن فیلم های آرونوفسکی می شود .