چگونه یک کاراکتر تلویزیونی خلق کنیم و قوس آنها را توسعه دهیم ؟
پخش آنلاین مخصوص اعضای ویژه می باشد برای خرید اشتراک اینجا را کلیک کنید

چگونه یک کاراکتر تلویزیونی خلق کنیم و قوس* آنها را توسعه دهیم

*آرک

اینجاست که این تکنیک های فیلمسازی وارد مرحله عمل می شوند . استودیو بایندر در حال برگزاری یک دوره رایگان فیلمسازی ، همراه با کاربرگ قابل دانلود و کتاب الکترونیکی است .

ایده خوب و پر و پیمانی دارید ، اما مطمئن نیستید که چگونه می توانید از پلن های خود برای توسعه شخصیت استفاده کنید ؟ جای درستی آمده اید. ما یک الگوی نمایه شخصیت رایگان و همچنین نکات زیادی در مورد این داریم که چگونه با پرورش و توسعه عالی شخصیت یا کاراکتر ، پایلوت شما بسیار محبوب و حرفه ای شود .

در هنگام ایجاد نمایه (پروفایل ) شخصیت چند نکته وجود دارد که باید به آنها فکر کنید .

کی ؟

ساده به نظر می رسد ، اما درست در همان لحظه اول باید بدانیم که برای 100 قسمت بعدی چه کسی را دنبال خواهیم کرد. بیایید با شخصیت اصلی خود شروع کنیم. آنها در خارج چه کسانی هستند؟ در داخل؟ بازیگران شخصیت ها چگونه هستند و چه کسی این جهان را آباد می کند؟

چی؟

اکنون که می دانید چه کسی در داستان است ، ، وقت آن است که کمی پیشینه برای داستان تهیه کنیم . چه اتفاقی برای آنها افتاده است که آنها را متمایز می کند؟ آیا آنها گذشته ای مخفی دارند؟ همچنین ، اکنون چه اتفاقی برای آنها در حال رخ دادن است؟

کجا ؟

آیا ما در یک شهر مرزی در آریزونا هستیم؟ خیابان مدیسون؟ یا استارز هالو ، کانکتیکات؟

وقتی در حال پروردن شخصیت خود هستید ، وقت بگذارید تا بفهمید چگونه می توانید عمیق ترین و پرمعنا ترین داستان ممکن را بگویید .