کارگردان "بامب‌شل" جی روچ ، صحنه آسانسور را تجزیه تحلیل می کند
پخش آنلاین مخصوص اعضای ویژه می باشد برای خرید اشتراک اینجا را کلیک کنید

کارگردان "بامب‌شل" جی روچ ، صحنه آسانسور را تجزیه تحلیل می کند | در قاب

در ویدیوی امروز ، ما با کارگردان افسانه ای فیلم ، جی روچ ، در مورد فیلم جدید خود ، بامبشل ، با بازی نیکول کیدمن ، شارلیز ترون و مارگوت رابی ، صحبت می کنیم .

جی روچ بیشتر به دلیل کارگردانی فیلم هایی مانند آستین پاورز ، ملاقات با والدین ،  ترامبو ، تغییر بازی ، شام برای احمق‌ها و معما، آلاسکا شناخته شده است . جی روچ صحنه هایی از فیلم جدیدش « بامب‌شل » را که بر محیط کار مسموم فاکس نیوز و راجر آیلس ، رئیس سابق فاکس نیوز تمرکز دارد ، به تصویر می کشد . این ویدئو بخشی از مجموعه همکاری های جشنوارهٔ فیلم ساندنس با ما است . ما با جشنوارهٔ فیلم ساندنس همکاری می کنیم تا با کارگردانان بزرگی صحبت کنیم تا روند فیلم سازی آنها را بهتر درک کنیم .

جی روچ ، روند کارگردانی صحنه های این فیلم جدیدش که تولید کمپانی لاینزگیت فیلمز است را توضیح می دهد . او ، شما را به پشت صحنه فیلم می برد ، در مورد برخی از تکنیک ها و آمادگی سازی های  " بامب‌شل " صحبت می کند ، و اینگونه شما تکنیک ها و نکات پیشرفته ای را خواهید آموخت .

جی روچ با سنجیدن شرایط و جو سیاسی و آزمودن برخی از جالب ترین داستان های واقعی که در زندگی روزمره ما تأثیر می گذارند ، شغل حرفه ای موفقی برای خود ساخته است . « بامب‌شل » نیز از این قاعده مستثنی نیست و جای تعجب ندارد که چرا ستارگان برجسته ای مانند نیکول کیدمن ، شارلیز ترون و مارگوت رابی با جی روچ همکاری می کنند تا داستان ناشناخته ی پشت پرده فاکس نیوز را ارائه دهند .

ما فیلمساز هستیم ، بنابراین دوست داریم بیش از هر چیز دیگری بر روی فیلم سازی تمرکز کنیم ، به همین دلیل ما از گفتگو با جی روچ با همکاری جشنواره ساندس بسیار هیجان زده ایم . یادگیری بعضی از بهترین بینش های کارگردانی را از این کارگردان نیرومند و قوی از دست ندهید ، در حالی که درمورد تصمیماتی که باید سر صحنه ، هنگام پیش تولید و در اتاق تدوین میگرفته ، توضیح می دهد.