کهن الگوهای شخصیت در فیلم ها : چگونه یک قهرمان پویا و داینامیک بنویسیم ؟
پخش آنلاین مخصوص اعضای ویژه می باشد برای خرید اشتراک اینجا را کلیک کنید

کهن الگوهای شخصیت در فیلم ها : چگونه یک قهرمان پویا و داینامیک بنویسیم (ویژگی ها و تکامل و توسعه شخصیت )

همه به خوبی می دانند که داشتن کاراکتر های عالی ، مشخصه یک داستان شگفت انگیز است - به همین دلیل است که کهن الگوهای شخصیت برای هر نویسنده ای چنین ابزار مفید و قدرتمندی هستند .

صرف نظر از اینکه شما یک نویسنده خبره و خفن هستید یا  اولین فیلمنامه خود را می نویسید ، کهن الگوهای شخصیت به نویسندگان کمک می کند روابط  شخصیت پویایی ایجاد کنند و پایه و اساس یک توسعه شخصیت عالی را ایجاد کنند .

در این مجموعه ، ما هشت کهن الگو اساسی و اصلی را از تجزیه تحلیل خواهیم کرد که به هر داستانی که می نویسید ، درام ، تنش یا کمدی اضافه می کنند .

اولین قسمت ما ، قهرمان است .

مثلا هرچه باشد ، بازی تاج و تخت بدون جون اسنو معنا دارد ؟ نه !

ما نقاط قوت ، ضعف  و زمینه آنها را بررسی خواهیم کرد ، همچنین اینکه با کدام کهن الگوها به خوبی جفت می شوند - و با کدام یک نه . مردم زودی خواهند گفت که  شخصیت های شما در صفحه ظاهر می شوند !

بیایید متن شما را مانند یک شام در نظر بگیریم که  این شخصیت ها مواد تشکیل دهنده آن هستند. نحوه استفاده از آنها ، دفعات و تعامل با یکدیگر چیزی است که باعث می شود شام به یاد ماندنی و ماندگار یا ... باعث تأسف و افتضاح شود .

در پایان این ویدیو ، شما درک بهتری از این خواهید داشت که  چگونه کهن الگوهای شخصیتی می توانند به ایده عالی شما برای یک داستان کمک کنند و آن را به یک فیلمنامه تولید شده تبدیل کنند .