سینما اسکولز

ورود به دنیای بازیگری: ۹ نکته برای عاشقان بازیگری

ورود به دنیای بازیگری: ۹ نکته برای عاشقان بازیگری

ایجاد یک حرفه بازیگری جدی مستلزم پشتکار، آمادگی و کمی هم خوش شانسی است. برای نشان دادن خود به عنوان یک بازیگر، این نُه نکته را دنبال کنید.

بازیگری حرفه ای یک مسیر بسیار حرفه ای است که مستلزم سرسختی، آمادگی، صبر، شانس و زمان بندی بی عیب و نقص است. به‌عنوان یک بازیگر مشتاق، باید رویکردی حرفه‌ای به این کار داشته باشید و همچنین، تا رسیدن به نقش دلخواه ، تمرین‌های لازم و شبکه‌سازی هایی انجام دهید.

 

۹ نکته برای بازیگران تازه کار:

هر بازیگر، مسیر منحصر به فرد خود را تا رسیدن به موفقیت طی میکند. این ۹ نکته ضروری می توانند به شما کمک کنند تا خود را به عنوان یک حرفه ای صنعت معرفی کنید:

۱- یک برنامه ریزی زمانی داشته باشید: بهترین راه برای استفاده درست از زمان بین کارها و تست های بازیگری این است که از آن برای بهبود مجموعه مهارت های خود استفاده کنید. روتینی ایجاد کنید که شبیه یک روز کاری معمولی باشد: هر روز را در زمان مشخصی شروع کنید و خود را وقف پیشرفت در اجزای مختلف هنر خود کنید. تمرین های صوتی ، کشش کامل بدن و خواندن فیلمنامه ها را در برنامه روزانه خود بگنجانید. پیروی از یک روتین ثابت، مهارت های شما را افزایش می دهد و شما را در بهترین موقعیت قرار می دهد تا تست بعدی خود را با موفقیت به پایان برسانید.

 

۲- با دیگر افراد حرفه ای در صنعت شبکه سازی کنید: دوستی با بازیگران دیگر میتواند ترس کار در مراکز اصلی صنعت سینما مانند لس آنجلس یا نیویورک سیتی را برای بازیگران جدید کمتر کند. شبکه سازی با گروه همتایان شما در صنعت سرگرمی بسیار ارزشمند است. شما همچنین باید با کارگردانان مشتاقی که به طور بالقوه می توانند شما را در فیلم یا تولید تئاتر بعدی خود انتخاب کنند، ارتباط برقرار کنید. هنگام شبکه سازی، به دنبال ارتباطات احتمالی که خارج از سرگرمی با حرفه ای دیگر ایجاد می کنید باشید. ایجاد دوستی در فرآیند شبکه سازی میتواند تأثیر های خوب و معناداری بر رشد شخصی و حرفه ای شما داشته باشد.

 

۳- با همتایان خود همکاری کنید:. هنگامی که گروهی از خلاقان همفکر را در این صنعت سرگرمی پیدا کردید، به راه‌هایی برای همکاری رایگان با هم یا با بودجه‌ای اندک فکر کنید. اگر گروه شما شامل بازیگران، فیلمنامه نویسان و کارگردانان است، می توانید یک اجرای زنده تئاتر را با هم تولید کنید. اگر دوستی دارید که دوربین و تجهیزات نورپردازی دارد، گروه شما می‌تواند یک فیلم کوتاه یا سریال اینترنتی در حتی آپارتمان شما بسازد. خارج از تولید کار های جدید، می‌توانید با همتایان بازیگر خود برای مطالعه شخصیت‌ها، دور خوانی و تمرین دور هم جمع شوید. آشنایان جدید شما می توانند به یک تیم خلاق کاملاً تحقق یافته تبدیل شوند.

 

۴- دنبال یک مدیربرنامه باشید: با اینکه بازیگران جدید معمولاً مورد توجه آژانس‌های استعدادیابی بزرگ مانند CAA، WME یا UTA نیستند، ولی شما می‌توانید در یک آژانس بازیگری کوچک‌تر عضو شوید. اتکا به یک مدیربرنامه استعداد یاب می تواند راه را برای شما هموارتر کند، اما شما باید تحقیقات کاملی انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که آن آژانس برای نیازهای شما مناسب است. با مشتریان فعلی صحبت کنید، به صورت آنلاین جستجو کنید و نظرات را ببینید، و از گروه دوستان بازیگر خود و معلم بازیگری بپرسید که آیا تجربه ای از همکاری با آن آژانس دارند یا خیر. اگر آرزوی نوشتن و بازیگری دارید، به دنبال یک مدیربرنامه باشید. مدیربرنامه ها ممکن است برای نویسندگان و کارگردانان مناسب‌تر باشند، اما می‌توانند به تعادل مجموعه کامل تلاش‌های یک بازیگر کمک کنند. توجه به این نکته مهم است که نمایندگان و مدیران معمولاً حداقل ۱۰ درصد از درآمد ناخالص شما را در یک پروژه برمیدارند.

 

۵- در برخورد با مسئولان انتخاب بازیگران مودب باشید : مسئولان انتخاب بازیگر همیشه به دنبال بازیگران جوان و بازیگران کارکشته هستند تا نیازهای بازیگری مشتریان خود را برآورده کنند. هنگام ارسال عکس‌ها و رزومه‌ها به مسئول انتخاب بازیگر، مؤدب و حرفه‌ای باشید. به عنوان یک قاعده کلی، بهتر است یک رابطه حرفه ای را حفظ کنید تا این تصور ایجاد شود که فقط سعی می کنید با آن ها دوست شوید تا شغل را به دست آورید.

 

۶- در کلاس های بازیگری شرکت کنید: بازیگری حرفه ای است که نیاز به تمرین، ارزیابی خود و تنظیم دقیق دارد. شرکت در کلاس‌های گروهی یا تمرین با یک مربی بازیگری شخصی، می‌تواند راهی عالی برای ارتقای مهارت شما در گرفتن کار و موفقیت در تست‌ها باشد. کلاس های بازیگری خصوصی بسیاری در نیویورک و لس آنجلس وجود دارند که هدف آن ها کمک به بازیگران فعال و مشتاق است. این کلاس ها می توانند به شما کمک کنند تا مهارت های خود را بهبود ببخشید و با همتایان جدید آشنا شوید.

 

۷- با دوربین تمرین کنید: بسیاری از بازیگران حرفه بازیگری خود را در تئاتر روی صحنه آغاز می‌کنند که تکنیک‌های اجرایی متفاوتی نسبت به بازیگری مقابل دوربین دارد. دوربین جزئیات را بزرگنمایی میکند. چیزی که ممکن است یک حالت چهره ظریف به نظر برسد، ممکن است پس از بررسی دقیق دوربین، بیش از حد غلو شده به نظر برسد. از تلفن خود برای ضبط تمرین بعدی خود استفاده کنید، سپس کارهای بازیگری جلوی دوربین خود را مرور کنید تا درک بهتری از نحوه اجرای زبان چهره و بدن خود روی تصویر داشته باشید.

 

۸- سر وقت حاضر شوید: چه در حال رفتن به اتاق تست بازیگری باشید، چه محل تمرین، یا سر صحنه فیلمبرداری ، دفتر استعدادیابی یا اولین روز از کلاس بازیگری، حتماً پانزده دقیقه زودتر از زمان برنامه ریزی شده سر جلسه حاضر شوید. به موقع رسیدن نشانه حرفه ای بودن شماست و به طرف مقابل نشان می دهد که به وقت او احترام می گذارید. دیر رسیدن به یک تمرین یا تست می تواند شما را غیرحرفه ای و آشفته جلوه دهد و توانایی شما برای اجرا به بهترین شکل را به خطر بیندازد.

 

۹- مراقب سلامت روان خود باشید: صنعت سینما و نمایش یک صنعت بسیار رقابتی است که مملو از طرد شدن هاست. شما ممکن است تا رسیدن زمانی که با شما برای کار تماس گرفته شود، هزاران بار در تست های بازیگری شرکت کنید، بنابراین ضروری است که اعتماد به نفس خود را تقویت کنید تا بهتر بتوانید رد شدن و دریافت انتقاد از بازی خود را مدیریت کنید. تمرین مدیتیشن، انجام یوگا یا تمرینات تمرکز حواس راهی عالی برای کمک به ایجاد تعادل در عوامل استرس زا در این کار است. اگر متوجه تفاوت قابل توجهی در نگرش، الگوهای خواب یا عادات غذایی خود شدید، برای حمایت با یک متخصص بهداشت روانی یا تراپیست در تماس باشید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*

یک + 7 =

تخفیف ویژه : 50 درصد تخفیف برای سفارش های بالای 1/5 میلیون تومانکلیک کنید
+