سینما اسکولز

شش نکته موفقیت از صداپیشه مشهور ؛ نانسی کارترایت

شش نکته موفقیت از صداپیشه مشهور؛ نانسی کارترایت

اگر یک صداپیشه مشتاق و جویای نام هستید و دوست دارید صداپیشگی را به حرفه موفق خود تبدیل کنید ، استاد صدایی بزرگتر از نانسی کارترایت پیدا نخواهید کرد ! جای درستی آمده‌اید . نانسی به عنوان کسی که دوبلور کاراکتر «بارت سیمپسون» بوده ، به یکی از به یاد ماندنی ترین شخصیت های تاریخ صنعت سرگرمی جان بخشیده و نقش آفرین مجموعه وسیعی از شخصیت های نمادین دیگر هم بوده است. همینطور که در حرفه صداپیشگی پیشرفت می کنید و رو به جلو می‌روید ،نکات صداپیشگی نانسی را هم به خاطر داشته باشید .

 

مسترکلاس آموزش صداپیشگی توسط نانسی کارترایت

 

صداپیشگی چیست؟

صداپیشگی ، هنر اجرای صداگذاری برای ایجاد صدای یک کاراکتر یا صدای راوی است .  هنر صداپیشگی را می‌توان در انواع مختلف رسانه‌ها از جمله فیلم‌های انیمیشن، بازی‌های ویدیویی، کتاب‌های صوتی، تبلیغات رادیویی و همچنین در بخش‌های دوبله فیلم‌های لایو اکشن دید .

 

شش نکته از نانسی کارترایت برای موفقیت در صداپیشگی

نانسی کارترایت در سال ۲۰۱۲، دکترای افتخاری ارتباطات دانشگاه اوهایو را دریافت کرد. او به شایستگی،سخنرانی جشن فارغ التحصیلی همان سال را هم انجام داد و شش کلید موفقیت را بیان کرد. توصیه های نانسی می تواند به شما کمک کند تا در مسیر تبدیل شدن به یک صداپیشه موفق، پایه های حرفه ای خود را بنا کنید و به اهداف خود برسید.

  1.  کاری که دوست دارید را انجام دهید :  نانسی در دانشگاه اوهایو ،در رشته بازیگری یا صداپیشگی درس نخواند . اما این مانع از آن نشد که حرفه صداپیشگی را دنبال کند .او بلافاصله پس از پایان دبیرستان ، برای ایستگاه رادیویی WING مستقر در دیتون ، کارهای تبلیغاتی صداپیشگی انجام داد، خودش به آموزش خودش ادامه داد و به خودش یا توانایی هایش شک نکرد .
  2.  اطراف خود را با کسانی احاطه کنید که دوستتان دارند : مفهوم “خود ساخته” اغلب گمراه کننده است. اتفاقاً نانسی به کمک ها و حمایت های افرادی که او را به مسیر درست راهنمایی کرده‌ اشاره می‌کند – کسانی که او را معرفی کرده‌اند، یا فرصت های کاری به او بخشیده‌اند .
  3.  همت بلندی داشته باشید : باتلر در آموزش مهارت و حرفه صداپیشگی به نانسی نقش اساسی داشته است. او با اینکه تحت حمایت قرار گرفتن توسط یک شخص بزرگ ممکن است دشوار باشد، همچنان کارآموزی را توصیه می کند. یک فرد باتجربه پیدا کنید – فردی که در کاری که می خواهید انجام دهید سرآمد باشد. پرشور و اشتیاق باشید و برای آنها کارآمد عمل کنید. اینطوری مطمئناً آنچه می دانند را با شما به اشتراک خواهند گذاشت.
  4.  حرفه ای باشید : داشتن هدف بسیار مهم است ، بی توجه به این که رشته تحصیلی شما چیست. نانسی قاطعانه می گوید، هر کاری که انجام می دهید، باید آن را با فکر و هدف انجام دهید. با تمام وجود خود را در آن غوطه ور کنید. کارها را سرسری انجام ندهید ! با این کار به عنوان حرفه اصلی زندگی خود رفتار کنید، نه یک سرگرمی!
  5.  به غرایز خود اعتماد کنید : وقتی نانسی برای «مت گرینیگ»، خالق سیمپسون ها تست می‌داد ،دنبال گرفتن نقش لیسا بود . اما با نگاهی به توصیف شخصیت‌ها، بیشتر با بارت ارتباط برقرار کرد، که به عنوان چنین کاراکتری توصیف شده بود: «آب زیر کاه و تنبل مدرسه، که البته به آن افتخار می‌کند!» او تحت تاثیر قرار گرفت و فوراً فهمید که می خواهد با این شخصیت چه کند. بنابراین درخواست کرد که برای نقش بارت تست بدهد و نقش را بی درنگ دریافت کرد. بقیه ماجرا هم که از تاریخ تلویزیون و این مجموعه تلویزیونی مشهور ، عیان است .
  6.  شما خودتان برای شرایطی که در آن قرار دارید مسئولید : نانسی معتقد است هنر و هنرمندان می توانند جهان را تغییر دهند. او توصیه می کند که دقیقاً تصمیم بگیرید که چه کاری را می خواهید انجام دهید، مسیرتان را پیدا کنید و از پلتفرم خود استفاده کنید. آرزوی ایجاد امید داشته باشید و برای الهام بخشیدن به اطرافیانتان تلاش کنید.

دیدگاه‌ها (0)

*
*

16 + 2 =

تخفیف ویژه : 50 درصد تخفیف برای سفارش های بالای 1/5 میلیون تومانکلیک کنید
+