سینما اسکولز

راهنمای عکاسی و آشنایی با سبک هنری تایلر میچل

راهنمای عکاسی و آشنایی با سبک هنری تایلر میچل

تایلر میچل، فیلمساز و عکاس، هنرمند جوانی است که به خاطر آثارش که تجربه سیاه پوستان در ایالات متحده را برجسته میکند، شناخته شده است.

 

فهرست مطالب:

  • آشنایی با تایلر میچل
  • ۶ مولفه سبک عکاسی تایلر میچل
  • ۶ جلد مجله که توسط تایلر میچل عکاسی شدند.

 

آشنایی با تایلر میچل:

تایلر میچل ، عکاس و فیلمساز ساکن بروکلین است که آثارش بر مفاهیم تجمل، قدرت جوانی و تجربه سیاه پوستان در آمریکا متمرکز اند.

  • اوایل زندگی: تایلر میچل در مریتا در نزدیکی آتلانتا، جورجیا بزرگ شد و اولین دوربین خود را در ۱۴ سالگی دست گرفت. او در نوجوانی برای خواننده رپ، کوین ابسترکت، ویدئوهای اسکیت و موزیک ویدیو می ساخت که به او اجازه داد تا مهارت های فیلمسازی خود را توسعه دهد. تایلر در ۲۰ سالگی اولین کتاب خود El Paquete را پس از بازدید از هاوانا، کوبا برای مستندسازی فرهنگ و معماری اسکیت بورد آنجا منتشر کرد.

 

  • نقل مکان به نیویورک: تایلر در نهایت به نیویورک نقل مکان کرد و در مدرسه هنر تیش نیویورک در رشته فیلمبرداری تحصیل کرد و به حرفه فیلمسازی گرایش پیدا کرد. تایلر سرانجام در کلاسی شرکت کرد که دبورا ویلیس، متصدی، نویسنده و رئیس بخش عکاسی و تصویربرداری دانشکده تیش، تدریس می‌کرد. این دوره به او امکان دسترسی کامل به آزمایشگاه عکاسی را داد و تعهد او به عکاسی را عمیق تر کرد.

 

  • پیدا کردن یک فرصت بزرگ با مجله Vogue : در سال ۲۰۱۸، میچل این فرصت را پیدا کرد که از بیانسه برای شماره مجله سپتامبر ووگ عکس بگیرد. میچل با این کار به اولین عکاس سیاه پوستی تبدیل شد که برای جلد مجله آمریکایی ووگ عکاسی کرد و همچنین یکی از جوانترین عکاسانی بود که این کار را انجام داد. در آوریل ۲۰۱۹، اولین نمایشگاه انفرادی او با نام I Can Make You Feel Good در موزه فوم آمستردام (Fotografiemuseum Amsterdam) افتتاح شد، سپس به مرکز بین المللی عکاسی در نیویورک سفر کرد. او همچنین اولین تک نگاری خود را با همین عنوان منتشر کرد، تایلر میچل: من می توانم احساس خوبی به شما بدهم (۲۰۲۰). این شامل صدها تصویر است که تصور تایلر از آرمان‌شهر سیاه پوستان را در بر می‌گیرد و اغلب مرز بین واقعیت و آرزو را در نمایان میکند. تصاویری که از لحاظ بصری چشمگیر و به طرز هنرمندانه ای خلق شده اند و از ما می خواهند که در تصورات خود از تجمل و انسانیت تجدید نظر کنیم.

 

  • شغل کنونی: امروزه، مجموعه گسترده آثار تایلر شامل برندهای بلوچی و فشن های رده بالا (Marc Jacobs، JW Anderson)، نشریات چاپی بین المللی (Vanity Fair، The Guardian، GQ) و سوژه هایی است که گستره فرهنگ را در بر می گیرند (اسپایک لی، زندیا، الکساندریا اوکاسیو کورتز، لیل اوزی ورت). تایلر همچنین در دانشگاه هاروارد سخنرانی کرده و در فهرست “۳۰ فرد زیر ۳۰ سال” فوربس قرار گرفته است. او در نیویورک تایمز معرفی شده و با کمک هزینه تحصیلی در بنیاد گوردون پارکز شناخته شده است.

 

۶ مولفه سبک عکاسی تایلر میچل:

تایلر به خاطر آثارش که بر تجربه سیاه پوستان در آمریکا تمرکز دارند، شناخته شده است. پرتره های او به دلیل صحنه‌پردازی اصیل و ساده از سوژه‌هایش که اغلب مقابل پس‌زمینه‌های پر جنب و جوش و در عین حال ساده عکاسی می شوند، قابل تشخیص است. در اینجا چند موتیف مهم از سبک عکاسی تایلر میچل آورده شده است.

نور طبیعی: تایلر اغلب در نور طبیعی عکاسی میکند. او از نور خورشید به عنوان راهی برای نورپردازی سوژه‌هایش استفاده می‌کند، چشم شما را به سمت سوژه ها می‌کشاند و از عناصر مختلفی مانند سایه‌ های ایجاد شده توسط اشیا، پخش نور توسط ابرها و تغییرات رنگ‌ها برای برانگیختن حالات مختلف در ظهر، طلوع و غروب خورشید استفاده می‌کند.

 

رنگ: زمانی که تایلر برای عکاسی از یک سری پرتره از فعالان اصلاحات قانون اسلحه در تین ووگ استخدام شد، یک پس زمینه نارنجی را انتخاب کرد. این رنگ با محافظت و احتیاط همراه است، به ویژه در زمینه اصلاح قانون گلوله ها (به این ها فکر کنید: جلیقه های شکار، پزشکان در یک منطقه جنگی)، و بنابراین به عنوان یک نماد ضمنی عمل میکند. رنگ برای بینندگان قابل درک است و نیاز به بیان آشکار ندارد.

 

لوازم صحنه: پراپ یا وسایل صحنه ، برای داستان سرایی استفاده می شوند. در تصاویر تایلر، آن ها به عنوان نمادهایی عمل می‌کنند که می‌توانند یک روایت بزرگ‌تر را برجسته، بیان یا کنار هم قرار دهند. این میتواند شامل لباس هم باشد. در مجموعه “I’m Doing Pretty Hood in My Pink Polo” اثر تایلر که برای Dazed فیلمبرداری شد و در سال ۲۰۱۶ چاپ شد، طراحی لباس به سوژه‌هایش لطافت می‌بخشد، و زنجیرهای پلاستیکی رزینی و تپانچه‌های آب اسباب‌بازی که در دست دارند را برجسته میکند.

 

صمیمیت: به تصویر کشیدن صمیمیت و نزدیکی با سوژه اش، برای تایلر ضروری است و او ترجیح میدهد از افرادی که می شناسد عکاسی کند. تایلر برای هر روایت یک ارتباط شخصی و بدون قضاوت را به تصویر می‌کشد و از طریق پس‌زمینه، نور، رنگ، وسایل، لوکیشن یا همه این موارد نمایی صمیمی از سوژه را به تصویر می‌کشد.

 

لوکیشن: وقتی تایلر جوانان سیاهپوستی را نشان می‌دهد که در یک زمین یا پارک عمومی از فضا لذت می‌برند، از این طریق می‌تواند یک لایه‌ مفهوم ارائه دهد. سادگی و فراگیر بودن مکان به نفع او عمل میکند. طوری که سوژه شما در آن محیط کاوش میکند یا وجود دارد می تواند معنای تازه ای را نمایش دهد و تایلر تلاش میکند تا به دنبال ترسیم یک مکان خاص و قرارگیری سوژه هایش در آن باشد.

 

ترکیب بندی: یکی از چیزهایی که باعث می شود کار تایلر بسیار موفق باشد، توانایی او در به تصویر کشیدن بسیاری از ایده ها در یک تصویر واحد است، اما آن ها را به شیوه ای هماهنگ نگه می دارد. عکس‌های او حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، اما هرگز شلوغ نمی‌شوند.

 

۶ جلد مجله که توسط تایلر میچل عکاسی شدند:

تایلر با اینکه یک عکاس جوان است، اما تعداد زیادی عکس مهم و نمادین طی کار حرفه‌ای خود در عکاسی ثبت کرده است و برای نشریاتی مانند ووگ، تین ووگ، i-D Magazine و Dazed عکاسی کرده است. در اینجا با برخی از جلدهای مجلات برجسته ای که تایلر با آن ها همکاری کرده آشنا خواهیم شد:

 

مجله آفیس پاییز/زمستان ۲۰۱۷، عکس اسپایک لی: عکس روی جلد مجله آفیس که تایلر از اسپایک لی گرفت ، نمایی نزدیک از چهره فوق العاده مشهور نویسنده سیاه پوست است.

 

مجله ووگ ، شماره سپتامبر ۲۰۱۸، عکس بیانسه: تایلر برای شماره سپتامبر مجله ووگ از بیانسه عکس گرفت، و این اثر او را به اولین عکاس سیاه پوستی تبدیل کرد که در تاریخ بیش از ۱۲۵ ساله آن، جلدی برای این مجله عکاسی کرد. در سال ۲۰۱۹، یکی از پرتره های مجموعه توسط نگارخانه ملی پرتره مؤسسه اسمیتسونین برای مجموعه دائمی آن خریداری شد.

 

مجله ووگ ، شماره ژوئن ۲۰۱۹، عکس زندیا: تایلر با این اثر، دومین عکس پرتره جلد ووگ را از زندیا ، بازیگر زن ،مقابل یک پس‌زمینه ساده، از دیوار صورتی مرجانی تا پس‌زمینه نقره‌ای متالیک، گرفت.

 

مجله ووگ، شماره دسامبر ۲۰۲۰، عکس هری استایلز: تایلر با این کار ، سومین عکس خود برای مجله ووگ را گرفت، پرتره ای از خواننده، هری استایلز که لباس گوچی پوشیده بود – اولین باری که یک مرد به تنهایی روی جلد ظاهر می شود.

 

ونتی فر، شماره اکتبر ۲۰۲۰، عکس الکسندریا اوکاسیو کورتز: تایلر، از نماینده جوان کنگره برای جلد مجله Vanity Fair با یک کت و شلوار سفید ساده در مقابل پس‌زمینه گرافیکی گل رز عکاسی کرد.

 

مجله ووگ، شماره ژانویه ۲۰۲۱، عکس کامالا هریس: تایلر برای این مجله، از معاون رئیس‌جمهور «کامالا هریس» ، ساده و قدرتمند در مقابل پس‌زمینه پرده‌ای طلایی و ساده عکس گرفت.

دیدگاه‌ها (0)

*
*

هفده + 3 =

تخفیف ویژه : 50 درصد تخفیف برای سفارش های بالای 1/5 میلیون تومانکلیک کنید
+